default-header

forum in het nieuwe jasje…..

Home Forums De website, vragen over…. forum in het nieuwe jasje…..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #79092 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    klopt het dat je tegenwoordig de nieuwe berichten niet meer apart gekleurd ziet in het hoofdforum??..eerst waren dat soort berichten groen gevlagd…
    maar nu zie ik alleen in tekst achter het forum staan (1 nieuw bericht)

    Ik vind dit persoonlijk visueel minder prettig..en valt veel minder op… :S

    #84794 Reageer
    Vonne
    Gast

    Dat klopt Marjolijn maar je kunt dat nu links boven in het forum bekijken waar recente discussies staat .

    Groetjes Yvonne

    #84795 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ja..dat had ik gezien..maar ik ben nogal visueel ingesteld..even snel kijken..[color=#40BF00]groen[/color]..oke..kijk even na….of het interessant is..whahhahhaha..
    maar als ik de enige ben die daar een probleem mee heeft..maakt niet uit..maar het viel mij op….ben een beetje te druk om alles te volgen..dus was al helemaal [color=#80BF00]groen[/color] af getraind.. 😉

    #84798 Reageer
    Lisa
    Gast

    Ik keek (en kijk) altijd naar “recente berichten” (onderaan de pagina, zo konden berichten van 12 uur tot 1 week geleden in beeld gebracht worden). Nu kan ik op recente discussies (bovenaan de pagina) klikken (en ook op “mijn discussies”, dat vergeet ik nog vaak 😛 .

    Dus ik mis het rode “nieuw”-bericht niet zo (dat bericht zag/zie ik alleen als ik was ingelogd, en het is heel handig, maar inderdaad niet zo opvallend meer als in de oude jas).

    Nou ik toch bezig ben 😉 ………….

    Ik vind de nieuwe forum-smilies niet zo sprekend als de vorige, die oude vond ik leuker. En de nieuwe staan allemaal schuin……….

    Ik zag dat de reclameboodschappen direct onder de hartverhalen weer zijn verwijderd (Thanks! 🙂 )

    Heeft iemand ook problemen met iets opzoeken in het forum? Mij lukt het niet meer (in de oude jas dus wel).

    O ja, als ik nu reageer op een bericht in het nieuws-deel (met berichten van de Hartgenoten redactie dus), kan ik mijn reactie niet meer wijzigen, dus als ik een fout maak, moet ik nu het hele bericht verwijderen en opnieuw schrijven….is beetje jammer…. kost tijd.
    Wel fijn dat er nu een mailtje komt als er daar nog iemand heeft gereageerd.

    Lisa

    PS 13 dec 2009:
    Zoeken in het forum lukt weer inmiddels en reacties op het nieuws kunnen weer gewijzigd worden…. goodie 🙂 .

    Nu nog sprekender emoticons 😉 ???

    #84898 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Help!!………..ik wil wat in mijn profiel wijzigen..maar ik zie nergens waar ik dat kan doen??
    ik was namelijk ineens mijn handtekening kwijt…denkelijk ook met het nieuwe forum..
    maar zie nergens waar ik mijn instellingen kan wijzigen..kan alleen zien wat er staat..
    that’s all..wie kan mij helpen….!!??

    #84899 Reageer
    Vonne
    Gast

    Bij mij staat aan de rechterkant van het forum mijn menu en daar staat ook mijn profiel en als je daar op klikt kun je je profiel wijzigen. Bedoel je dat ?

    Groetjes, Yvonne

    #84900 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ja..maar ik kan niets wijzigen…jij wel dan??

    #84901 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    nou ja..druk voor de vierde keer..en ineens staat daar profiel wijzigen…

    #84902 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    he he..eindelijk weer mijn handtekening terug…ik was dat ding al kwijt…

    #84906 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Goed dat je het zegt Auktje. Dit zijn toch een paar opmerkingen waar ik zelf ook niet bij had stil gestaan. Ik ga het zeker meenemen in het volgende overleg om hier waar kan aanpassingen door te voeren en proberen wat meer duidelijkheid te genereren.

    Ik ben ook bang dat de door jou bewaarde berichten niet meer op te halen zijn.

    #85308 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    hebben jullie nu ook zo’n raar forum??..alles onder elkaar???

    #85309 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    bulldogsrotterdam schrijft:
    [quote]hebben jullie nu ook zo’n raar forum??..alles onder elkaar???[/quote]

    Ja,….. het spook is weer langs geweest 😛 😆

    #85310 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ja..tis heel lullig om te zien…ik heb nl ook een breedbeeld…whahhaha..dus alleen aan de linkerkant heb ik wat staan..rechts is helemaal wit..geen gezicht..

    #85311 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    yeahh…weer normaal beeld.. :silly: :silly:

    #85312 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    bulldogsrotterdam schrijft:
    [quote]yeahh…weer normaal beeld.. :silly: :silly:[/quote]

    Yeahh…. hier ook :woohoo:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
Reageer op: forum in het nieuwe jasje…..
Je informatie: