1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Hallo,
    Ik ben Lindy en woon in Belgie en ben 48 jaar. Op 20 september heb ik een zwaar myocardinfarct gehad met volledige afsluiting van kroonslagader. Ik ben verpleegkundige en was juist aan het werk toen het gebeurde. Ik had niet door dat het een infarct was en wou in de eerste plaats naar huis gaan na het nemen van een dafalgantje ( :-))
    Na een tijdje had ik door dat er meer aan de hand was…. Ze hebben een trombus verwijderd en een stent geplaatst. Dit alles binnen de 2 uur na begin pijn. Toch is er schade en heb ik nu een EF van 40%. Op 28/10 moet ik terug op controle dus voor het ogenblik zit ik thuis en mag ik niet autorijden enz… Ik vraag me af of ik mijn werk als verpleegkundige nog zal kunnen doen gezien het lichamelijk zwaar is…In het ziekenhuis kwamen verschillende cardiologen bij me en de ene zegt dit en de andere dat. Hoe ging dit van jullie? Kon je nog je huidig werk aan? Wanneer ben je terug gaan werken? Groetjes, Lindy

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: ff voorstellen
Je informatie:

ff voorstellen - Hartpatiënten Nederland
dinsdag 8 oktober 2013
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Donna
Yvonne
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.