default-header

Even voorstellen.

Home Forums Even voorstellen Even voorstellen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79933 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo mede lotgenoten.
    Ik ben Henk uit Groningen en ben 58 jaar.
    Ben sinds kort hartpatient en dat is voor mij een zeer emotionele ervaring,maar ik denk dat voor jullie hetzelfde geldt.
    Ben blij met deze site in het algemeen,want jullie zitten in hetzelfde schuitje en weten waarover je praat.
    Gr.Henk. :laugh:

    #88877 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Henk,

    welkom op dit forum. Ik hoop dat je hier je hartje kunt luchten. Je vindt hier erkenning en herkenning.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #88879 Reageer
    chrisje
    Deelnemer

    Hallo Henk.Ik ben ook net nieuw op deze stie..Ik hoop dat ik ook men verhaal kwijt kan…Groetjes

    #88880 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dag Henk, Dag Chrisje,

    Leuk je berichtjes te lezen, al is de aanleiding uiteraard niet zo leuk!
    Je zult hier heel veel kunnen lezen, prettige en aardige zaken en onderwerpen, ook minder mooie belevenissen, reacties waaruit angst naar voren komt, angst voor wat misschien nog komt… Je moet echter goed bedenken dat iedere ‘patient’ uniek is. Wat voor de een bedreigend is of zo schijnt te zijn hoeft dat voor een ander niet te zijn.

    Ik kan je een welgemeend advies geven: bedenk bij het lezen dat wat voor de een geldt voor een ander niet hoeft te gelden én blijf altijd de moed er in houden. Of zoals ze bij jou in Groningen zeggen Henk: “Kop d’r veur”.

    Veel sterkte!

    #88882 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Mensen,bedankt voor het welkom heten……en de bemoedegingen. :laugh:
    Ben ook heel blij met deze site.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Even voorstellen.
Je informatie: