default-header

Bios Life Complete maakt een einde aan het innemen van statines?

Home Forums Cholesterol Bios Life Complete maakt een einde aan het innemen van statines?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #78733 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Een product dat je iedere dag inneemt, ik heb het gekopieerd van de website;

    Met Bios Life Complete verbetert u uw levenskwaliteit en verlaagt u de kans op welvaartziektes omdat Bios Life Complete uw cholesterol (zonder bijwerkingen) optimaliseert, uw darmwerking verbetert en uw bloedsuikerspiegel stabiliseert waardoor uw hongergevoel (en de neiging tot teveel eten) afneemt. Kortom: Bios Life Complete verbetert uw gezondheid!

    De viervoudig werking van Bios Life Complete om uw cholesterol te optimaliseren is uniek, want Bios Life Complete
    1 blokkeert het opnieuw opnemen van cholesterol
    2 blokkeert de opname van cholesterol uit verteerd voedsel
    3 reduceert de productie van cholesterol door de lever
    4 verhoogd enzymatische afbraak en de verwijdering van slecht cholesterol

    Ik ben dit op het spoor gekomen door een mail van mijn neef.
    Daar stond de link naar zijn website.
    Hij heeft jarenlang in Amerika gewoond en gewerkt, hij heeft dit product onderzocht en beschreven in een boek.
    Als hij vierkant achter dit product staat, ga ik het zonder meer proberen.
    Peter is een knappe kop en is goudeerlijk en bijzonder gedreven in zijn onderzoeken.

    Ik wist dat hij daar woonde, natuurlijk, maar we hebben het nooit echt over zijn werk gehad, omdat we elkaar daarvoor te weinig zagen…:blush:

    ik schrijf dit niet om dit product te promoten, maar om jullie er op te wijzen dat het misschien idd een vervanger is voor de statines.
    Het is wel duur, maar dat heb ik er wel voor over.

    Hier een link naar Peter zijn website

    http://www.livethebioslife.com/index.html

    Ik heb een website gevonden waar je het kan bestellen, maar ik ga nog even verder zoeken.

    Ik houd jullie op de hoogte, als ik het ga gebruiken.

    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, aan deze info.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Bios Life Complete maakt een einde aan het innemen van statines?
Je informatie: