default-header

Beste ziekenhuis voor hartpatiënten

Home Forums Antonius Nieuwegein Beste ziekenhuis voor hartpatiënten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #80778 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik moet een hartklep vervangende operatie ondergaan.. Nu zou ik die graag in Belgie willen ondergaan. Mijn borstbeen hoeft dan niet in zijn geheel geopend te worden maar alleen een kleine insnede. Nu vraag ik mij af welke stappen ik moet ondernemen om dit ook vergoed te krijgen door mijn (unive) verzekering.
    Het is eigen initiatief.. en geen doorverwijzing.. Cardioloog staat er wel achter.
    Wie vraagt de toestemming aan? De huidige cardioloog, de nieuwe behandelend arts in Belgie (maar dan ben ik al zonder toestemming in Belgie) of ikzelf?
    Agnes

    #78521 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo!

    Dit is tot nu toe met voorsprong het beste ziekenhuis dat ik ken. Als je echt een probleem hebt, wordt het hier opgeost (voor zover mogelijk).

    #91278 Reageer
    Bari1951
    Gast

    Helemaal mee eens.
    Bij mij was het zo, dat iedereen op mij was uitgestudeerd.
    Echter in het Antonius bleef men door zoeken en vond men waar de klachten tevens vandaan kwamen.
    Niet alleen vernauwing van de kransslagaders, maar ook een ernstig lekkende mitralisklep.
    Het laatste werd door alle andere ziekenhuizen verontachtzaamd.
    Gelukkig word ik nu binnenkort geholpen aan de mitralisklep.
    Reparatie en het dichten van een gaatje in de tussenwand van de linker- en rechterkamer. :laugh:

    #92648 Reageer
    Flowerpower1965
    Gast

    Uitstekend ziekenhuis. Na hartstilstand daar terecht gekomen……gelijk dotterbehandeling gehad. Perfecte nazorg. Ook mijn ICD is daar geplaatst. Ook de wekelijkse bijeenkomsten waren perfect geregeld.

    #92649 Reageer
    Eenbeetjevanditendat
    Gast

    Heel fijn dat ook jullie hier goed geholpen zijn. Mijn dierbare vriendin is in feite in het LUMC helemaal niet goed geholpen. Ik ben blij met mijn 2 ziekenhuizen die wel goed voor hun patiënten zorgen, namelijk het Rijnstate ZH en ook vooral het ST Antonius.

    #81613 Reageer
    Marilene
    Gast

    Ook ik ben heel blij met met Academisch ZIekenhuis in Leiden.
    Iets wat onmogelijk zou zijn is daar toch maar gelukt.
    Het gaat niet over mij, maar over mijn zoon.
    Is ook geen hartverhaal, maar ik kan niet even nalaten te vertellen hoe dat ziekenhuis op het nippertje zijn leven heeft gered.
    Hij kreeg na een simpele standaard operatie in een ander ziekenhuis een bacterie in zijn lichaam.
    Hij werd doorgestuurd naar Leiden
    ..Heel riskant, ook om te overleven. Er zijn artsen uit Engeland overgekomen en hebben veel operaties uitgevoerd.
    Nu na anderhalf jaar kunnen we weer beetje opgelucht ademhalen.
    Doordat er veel huid weggehaald moest worden heeft hij ook nog plastische chirurgie ondergaan.
    Maar we zijn de artsen en iedereen die aan zijn herstel hebben meegwerkt ontzettend dankbaar.
    Ik moest het even kwijt…toen ik de naam van ziekenhuis uit Leiden zag.
    Dan ervaar ik weer hoe dankbaar ben dat het nu goed gaat met hem.
    Hartegroet,

    Marilene

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Beste ziekenhuis voor hartpatiënten
Je informatie: