default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 337)
  • Auteur
    Berichten
  • #84501 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Jullie helpen mij meer dan een extra pilletje…écht waar!

    Gewoon omdat ik voel dat je het meent….en vooral snapt!!!!:blush:

    Het lijkt wel alsof je zorgen dan ineens draaglijker zijn…..:huh: super bedankt meid!

    #84502 Reageer
    kneusje
    Gast

    B) ps: als ik naar de foto’s van je hondjes kijk krijg ik ook een beetje rust…..ze liggen er zo lekker relax bij….:lol: zo van…maak je niet druk…doe ik ook niet…..haha

    Wat zou ik graag soms even zo’n hondje zijn…:woohoo:

    #84503 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    als je ze nu zou horen zou je super ontspannen Eugenie…ze liggen heerlijk te ronken..maar op een manier die niet vervelend is…zo genoeglijk aan het snurken…dat je er bijna spontaan bij ga liggen…ik krijg altijd slaap als ik dat hoor..hihihi..
    als een mens snurkt dan kan ik daar niet van slapen..whahhahhaa..en ik ronk toch ook wel s’nachts..hihihi 😉

    Ze zijn ook inderdaad relaxed…geeft een stuk rust…ik zou dat echt missen hoor!!..

    maar gooi jij maar even alles leeg hier…zodat je zelf ook wat bij komt..want dat soort dingen helpen niet echt als het weer allemaal zo gaat als het niet moet gaan…

    die onmacht is wel het meest erge denk ik zo….wat je ook doet..alles blijft verkeerd gaan…net alsof je tegen doven zit te praten die ook het liplezen niet onder de knie hebben…bah…

    maar op speciaal verzoek…ik heb nog een hele relaxte foto van onze Cassie…hihihi

    hij ligt op zijn rug…lekker te luchten zeg maar..:P :woohoo:

    #84506 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: wat een beesten…heerlijk!

    Wordt er helemaal mellow van….snurkkkkkkkk

    Bedankt lieverd, had ik net nodig!:blush:

    Kriebel hem maar op zijn buik en ik denk dat ik het voorbeeld ga volgen….lekker op de bank een beetje niksen….haha

    Slaap lekker straks en ik hou jullie op de hoogte:blink:

    #84507 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ik zal hem kriebelen..vind tie heerlijk!!..hahahhaa..:P

    ontspan ze op de bank..en hou die foto maar even in je gedachten..even lekker relaxen!!..

    #84510 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Lieve Eugenie, ik werd verdrietig van dit verhaal, van de strijd die jullie moeten voeren!
    Ik begrijp zo goed wat je voelt! En ook al hebben wij geen pasklare antwoorden of oplossingen, we denken wel aan je en aan jouw dochter. Verdorie, hoe kan iemand nu prettig stage lopen als er zo langs elkaar heen gewerkt wordt.
    En stort alstjeblieft je hart uit wanneer dat nodig is, vaak lucht dat alleen al wat op.
    Knuffel voor jou en je dochter hoor!

    Tegelijkertijd las ik een mailtje van mijn dochter, en heb ik net een heel gesprek gehad met haar. Ook allemaal zo lullig en zou bijna zeggen vreemd! (ging ook over haar werk)
    Ze vertelde nu pas dat haar leidinggevende ook had gezegd, dat ze geen briefje van de huisarts had, en dat ze niets ‘aantoonbaars’ had, zoals kanker, want iemand met kanker kon je natuurlijk niet zomaar aan het werk zetten!
    Ik vind dit ronduit schandalig, Een keer een ziekmelding in zoveel jaar door hoge koorts en keelontsteking. Daarna helaas door ernstige brandwonden en de operatie’s daarvan. Iets waar ze ook niet om gevraagd heeft. En toch zette ze zich in, terwijl het nog niet mocht en niet hoefde. Ze is zo enorm teleurgesteld in alles, maar gaat alles op alles zetten om terug te keren, omdat ze ook haar kindjes mist. Maar het zal anders zijn nu, Het vertrouwen in haar leidinggevende is zo weg! Haar werkgever is al helemaal onbetrouwbaar!
    Een tijdje geleden heeft ze gesolliciteerd naar de functie van locatiehoofd. Ze zou er zo geschikt voor zijn, zeiden haar beide leidinggevenden! En het zou lichamelijk lichter werk zijn voor haar, en ook op ma woe en vrij . Maar ze had nog geen ervaring en ze was nog jong, maar ze zouden haar in de la bewaren.
    Dit is kort geleden, maar nog vóór haar ziekmelden.

    Nu kreeg ze vandaag een mailtje van HR adviseur (van werk) ze kan solliciteren naar de baan van. let wel: locatie hoofd! Nu ineens wel??? Voor 3 dagen (wat toevallig) En ook vlakbij. Ze weet toevallig dat het een moeilijk onderdeel van het kinderdagverblijf is, waar al veel leidsters en locatiehoofden geweest zijn, moeilijke kinderen en ouders.
    Ze bieden een tijdelijk dienstverband, met uitzicht op vast contract bij goed functioneren! (er wordt wel om ervaring gevraagd, enz) Maar met deze adviseur heeft ze dus 2 weken geleden ook een gesprek gehad, en ze hadden niets voor haar op kantoor. Begon over omscholing en eventueel zelfontbinding van contract bla bla bla (staat in een van mijn berichten)

    Nou, je snapt het wel he, ze willen nu mijn dochter op deze manier proberen er in te luizen! (sorry voor deze uitdrukking:blush: ) Want als ze het zou doen is ze haar vaste contract kwijt, en kan ze er wel op rekenen dat ze na een tijdje zeggen: sorry je voldoet niet dus geen verder dienstverband. Staat ze alsnog op straat!
    Misschien ver gezocht, maar geloof me, dit bedrijf is er toe in staat om dat te doen!

    Dus haar vraag was, (ze had het antwoord al gegeven hoor, zo verstandig is ze zelf wel) wat moet ik hier nu mee!
    Ik belde haar, en mijn man mailde terug, niet doen, daarna sta je op straat, want dan heb je geen contract meer.
    Ik kan maar niet begrijpen dat zulke dingen gebeuren!
    En mijn ega is nu ook erg boos, om het feit dat er gezegd is, er is niets aantoonbaars, zoals kanker! Ze kunnen zien aan mijn dochter dat ze zo verschrikkelijk moe is! Ze weten dat ze ME heeft, daarom werkt ze maar 3 dagen. Ze weten hoe erg ze verbrand was, 1ste en 2de graads verbrandingen. Hoe ziek ze daarvan geweest is. En toch alleen maar aan de kindjes dacht!

    Je moet dus kanker hebben om iets aantoonbaars te hebben!
    Nee, hier word ik dus ook niet vrolijk van he, laat staan mijn dochter! Die wel gaat werken maandag, maar met gemengde gevoelens!
    Weet je, jullie kennen mijn dochter niet, en ik mag bevooroordeeld zijn: maar het is gewoon echt een fantastische lieve meid, die altijd alleen aan anderen denkt. En doorwerkte ondanks ziek zijn en voelen. En dan nu zo wordt behandeld!

    Bah! (moest dit ook even kwijt hoor)

    Marjolijn, heerlijk weer, die foto van Casper:) Lekker onschuldig zoals hij daar ligt te pitten!
    Heb jij lekker kunnen werken vandaag?

    Liefs en knuffel voor allebei, van Margreet

    #84513 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Margreet…

    Jeetje..ze trekken daar werkelijk alles uit de kast om je dochter een loer te draaien zeg…wat achterbaks!!!…:ohmy:

    volgens mij zijn er toch wel meer ziekte’s die aantoonbaar zijn dan alleen kanker??
    of mis ik soms wat??

    Wat een vreselijk mensen zeg…die zouden zelf iets moeten krijgen wat geen kanker is maar ook heel vervelend….en beperkend…dan wil ik ze nog wel een keertje horen..maar dat zijn vaak de grootste gillers dan..bah….:angry:

    Gisteren had ik een enerverende dag….enorme spoedklus…internationaal..whahhahahha..
    dus bellen..mailen…pushen..maar tis gelukt…
    Vandaag een stuk rustiger..gelukkig..want gisteravond werd ik ongesteld..en vanmiddag een slaapdip en zere buik…maar gelukkig morgen nog een half dagje…en dan mag ik weer weekend vieren…

    Mijn bergjes worden weer stukken minder…en volgens mijn directe chef is het de rest van het jaar rustig..ahum…ik geloof het niet zo..whahhahahah..
    maar goed..we zien wel…

    Verleden jaar om deze tijd begon de krediet krisis…dus toen hadden we het mega druk…maar ondanks alles hebben we het gered…en een prima resultaat geleverd…en dit jaar idem dito..als we naar de voorlopige cijfers kijken…dus we mogen trots zijn..

    Meiden..spui maar lekker hoor..want ja..daar kan je ook enorm van opluchten..anders draag je het toch allemaal mee he…ik heb ook geleerd om flink van mij af te schrijven afgelopen jaren…echt..dat werkt…om het alleen al op papier te zetten lucht al op…

    zal nog eens een heerlijke foto neer zetten…ja ja..ik kan er niet genoeg van krijgen..hihihi
    Als 1 van de honden jarig is..halen we altijd een gegrild kippetje bij de slager..en onze Casper is dol op kip….zoals je ziet op de foto..de rest ook hoor..maar hij vergeet soms zijn manieren..:P :woohoo:

    en voor straks….

    Knuffels…

    Marjolijn

    #84515 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Marjolein,

    Volgens mij gaat het goed met de afbeeldingen tot 520 als breedte.
    Maar geweldig die beesten 😀 Ze kunnen meestal ook van die enorme stinkscheten laten hahah 😛 😛

    Ik heb zelf een Boxer (een breed formaatje hoor)

    Hoe komt het eigenlijk dat je er vier hebt. Meeste mensen ga niet verder dan twee honden…

    Groetjes, Job

    #84516 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Jeej Eugenie wat een verhaal zeg.

    Je hebt helemaal gelijk met je soap. Wat een drama eigenlijk. :S
    Toch onvoorstelbaar hoe ijskoud ze dan benaderd wordt. Ze zouden zich wel eens achter de oren mogen krabben bij het ROC. Maar dat blijkt steeds een groter probleem te worden. Een enorme communicatiestoornis. Nou ja stoornis, gewoon laksheid als je het mij vraag!

    Heel veel sterkte er mee!!!!

    Groetjes Job

    #84518 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi..Job…sterker nog..ik heb er vijf!!…whahhahhahah..
    ach..van het een komt het ander he….twee dove exemplaren..eentje die geboren is met een gesloten öpen verhemelte…alles is gewoon keurig dicht..maar je ziet het aan de neusgaten en lippen zeg maar…verder kerngezond..en een herplaatser…
    dus ik val voor de minderbedeelde eigenlijk…maar dit is de max hoor…er komt niets bij…
    en er word ook niet vervangen als er wat gaat hemelen…maar dat mag nog wel een jaartje of 10 duren…

    ja..soms is er eentje die ontieglijk kan meuren..man…dan wil je graag een gasmasker op..hahahhahah…

    maar ze zijn zo sociaal…knuffelig…humoristisch…en laten je altijd glimlachen…

    Ben net thuis van de weeklijkse boodschappen…ik heb buikpijn…hoofdpijn…en een humeur om op te schieten…verkeerd woordje en ik ga mokken..zo voel ik het…gelukkig weet ik het van mijzelf…

    #84528 Reageer
    kneusje
    Gast

    Hoi lieverds,

    sorry dat ik zo laat wat laat horen maar mijn hart was helemaal van slag..waarschijnlijk van de stress dus heb ik het even heeeel rustig aan moeten doen.
    Wat een lieve steunende woorden weer, dat helpt zo goed.
    Job-pieter, jij ook bedankt voor je lieve reaktie….:blush: wat heerlijk dat er mensen zijn die het zo goed met je menen….:lol:

    Even een updata; mijn dochter heeft inmiddels die extra opdrachten thuis afgemaakt, heeft tot midden in de nachten eraan gewerkt en is donderdag begonnen met stage.
    Donderdagmiddag heeft ze een gesprek gehad met haar begeleidster (waarvan een dus zo onaardig is en de stage-coordinator van het ROC) .
    Die laatste deed tot verbazing van mijn dochter poeslief (nu ze weet dat mijn dochter reuma heeft en het ROC weer gefaald heeft) en knipoogde tijdens het gesprek zelfs twee keer bemoedigend.
    Ze gaf haar complimenten over haar grote inzet en harde werken, haar uitgebreide portfolio en stage-opdrachten en gaat zelfs binnenkort een dag met haar op sleeptouw om die afdeling als stageplaatst te leren kennen….nou, ze viel van de stoel van verbazing.
    Ze was zeker bang dat mijn dochter daar op de afdeling een boekje open doet over de begeleiding van het ROC.:blink:

    Dat rotmens viel haar weer aan en tot overmaat van ramp moest ze vrijdag met haar meewerken en bleek ze maar constant hameren op het feit dat ze die test niet gelijk had gehaald en dus heel veel moet gaan studeren.:S

    Zonder overdrijving is mijn dochter al 3 jaar de beste van haar jaar, zowel op stage als met haar examens (het was ook pas de tweede toets waarvoor ze een onvoldoende had gehaald in 3 jaar) en dat kwam omdat ze dus geen leertijd hadden gehad…niet omdat ze iets niet snapt.
    Vrijdagmiddag volgde de 14-de! :angry: opmerking over die test en heeft mijn dochter gevraagd erover op te houden, ze kent de stof inmiddels al lang en vroeg haar haar pas te beoordelen als ze gezien heeft hoe ze werkt.:silly:
    Heel stoer dat ze dat durfde..
    Ze probeert zich niet gek te laten maken (terwijl ze faalangst heeft) en vertrouwd op haar goede werkhouding…
    We wachten dus af hoe het gaat maar leuk is het allemaal weer niet…

    Nou dan dat verhaal van jou Margreet, wat erg allemaal:blink:
    Ik wordt er helemaal verdrietig van, ik kan me zó goed voorstellen hoe zij en jij je voelen.
    Wat erg dat het zo gaat….je moet bijna terminaal zijn om als ziek gezien te worden.
    Amerikaanse toestanden hier, keihard en gemeen en dan juist tegen mensen die er zó hard voor willen werken….schande!
    Hou me aub op de hoogte, ik hoop zo op een goede afloop en ik zal aan haar denken als ik een kaars opsteek (doe ik regelmatig met een gebedje…haha…)

    Nou lieverds, moet weer even plat maar ik mail gauw weer ..

    Een hele superdikke knuffel van mij en denk aan jezelf eerst hoor….pak je rust….

    Marjolijn, knuffel de hondjes van me….

    Eugenie

    #84530 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    He Eugenie..rustig aan doen wijffie…we willen je hier nog een tijdje houden hoor..
    en logisch allemaal met die stress…maar ik hoor weer wat positieve dingen…dus hopelijk dat het gaat kenteren…want dat heeft je dochter wel dik en dwars verdiend vind ik wel zo..
    Vooral met al dat tegenwerken erbij…en toch door blijven gaan…sterk meisje die dochter van jou..maar zo moet je wel zijn anders red je het gewoon weg niet in deze wereld heb ik het idee…

    Geef nix als je door omstandigheden niet elke keer kan reageren…je gezondheid gaat even voor….je strijd is nog niet gestreden om het maar zo te zeggen…

    Wij zijn net thuis van het winkelcentrum…1,5 uur en weer weg..maar wel voor alles geslaagd..hihihih…net op tijd voor de grote drukte..en vooral met dit nattige weer wil het daar wel eens ernstig druk worden!!…

    Dus ik ga hier ook even verder relaxen…want bankjes zijn er tegenwoordig niet meer ivm de hangjongeren en hangouderen..ja ja..die schijnen er ook te zijn..
    maar even rustig ergens bij komen is er niet meer bij dus…

    Meiden…en ook Job….fijn weekend…pak je rust…en relaxed…en denk hoe de bullen dat doen….


    Knuffels….

    Marjolijn

    #84531 Reageer
    anna ellis
    Gast

    We want more!!!!!!!!!!!!!!!
    Nog een paar foto’s?
    Geweldig die honden. Om op te vreten. Heb vrienden die ook zo’n hond hebben.
    Hij is gewoon lief van sulligheid maar ook een echte heer.

    #84532 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    hahhaha….ik heb ook nog een website waar je ze allemaal op kan zien….

    [url]www.xs4all.nl/~bulldogs/index1.htm[/url]

    maar ben de beroerdste niet hoor..

    met zijn allen in de auto

    en hier aan de wandel in de Rhoonse Grienden

    #84533 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Ik wprd gewoon blij als ik jouw honden zie, Marjolijn! Jeetje, ik zou zelf bijna een hond willen zijn, en zeker een van die bullen! Lekker onbekommerd liggen, geen zorgen, (nee, die hebben de baasje wel;) )
    Die foto bij die kip,, van Casper, geweldig!

    Eugenie, wat goed zeg, dat je dochter haar mond heeft durven open doen! En dat er nu eindelijk schot in de zaak komt. Ik duim voor haar, voor jullie, dat het nu eindelijk eens goed mag blijven gaan! Ik deel je gevoel qua stress, dat doet geen mens goed, maar ons kennelijk al helemaal niet!

    Mijn dochter gaat maandag werken, Maar gaat nog een keer een gesprek aan met haar leidinggevende, omdat ze nog anderhalve week vakantiedagen heeft staan. Die wil ze in 2 delen nemen, zodat ze tot haar operatie in januari zo nu en dan rust heeft. Anders gaat ze het echt niet redden. En de euthyrox voor de schildklier heeft ze nog maar net, dus is het nog afwachten wat dat gaat doen. Ze is nu begoonen met 2 tabletjes vit D (had een groot tekort, dus kreeg vit D van de internist)

    En ook wil ze dat de gesprekjes die genoteerd staan vernietigd worden. Ze wist niet dat die gesprekjes opgeschreven werden. Dacht dat het gesprekjes waren omdat de leidinggevende zag hoe ze eruit zag. Ze wilde haar niet naar de filisteinen zien gaan, zei ze, nou, ze helpen haar nu wel naar de filisteinen!
    Mijn buurvrouw zei gisteren: iedereen die haar kent, ziet dat ze ziek is, hoe moe ze eruit ziet! Waar zitten hun ogen!
    Tja, ook op werk zien ze wel hoe mijn dochter eruit ziet, maar ze zien ook een meisje dat zich 200% inzette! En haar werk deed zoals het moest!

    Ze gaat niet in op de sollicitatie van locatiehoofd. Dit is in onze ogen een wel heel lage manier om haar eruit te werken. Want ontslag kan niet, dan maar een andere baan aanbieden met tijdelijke aanstelling. En dan later zeggen dat het niet goed gaat, dag meisje, het ga je goed! (ik ben heel cinisch nu, maar dit bedrijf is tot dit in staat, hebben we ervaren)
    Dus solliciteert mijn dochter niet. Zal ze waarschijnlijk nog wel wat te horen krijgen.
    Ik ken haar doorzettings vermogen, die is groot! Daar stond ze op school al om bekend, toen was ze al heel vaak ziek, maar de mentor kwam dan thuis helpen.
    Gelukkig is ze op school goed begeleid, of dat nu ook zo zou zijn, ik weet het niet
    Maar nu, nu is ze lichamelijk zo op! Ze zal zich door die drie dagen heen slepen, (gelukkig dan maar dat ze om de dag werkt) En voordat ze geopereerd wordt zal ze toch een paar dagen van te voren vrij moeten zijn van mij. Anders gaat ze doodop die operatie in, kan ook nooit goed zijn!

    En door dit alles was ik vanaf woensdag beroerd. Pijn op mijn borst, en ja, dan komt de angst weer boven, dus helaas toch oxazepam om daar doorheen te komen. Maar dan baal ik zo van mijzelf! Alsof mijn lichaam me verraadt!

    En ik vind het zo erg voor mijn dochter! Hoe zal zij zich voelen maandag, werken terwijl je lichaam het nog niet aankan. Maar het doet omdat je zo graag terug wil op je eigen groep.. Al die dreigementen dat ze anders niet meer terug mag komen.
    Als het nou nog zo was dat ze iemand was die de kantjes eraf liep, maar het is juist het tegenovergestelde! Ze hebben mijn dochter (ja, ook haar leidinggevende deed dat) telkens terug moeten roepen, omdat ze te veel en te snel wilde.
    Ze heeft vorig jaar EMDR therapie gekregen, bij een psychologe. Omdat ze nachtmerrie’s kreeg van de friteuze die naar beneden kwam vallen, over haar heen. (zo heeft ze dus haar brandwonden gekregen) En omdat ze zich altijd veel te goed hield, kwam die reactie pas laat. Door EMDR kan ze weer er aan denken zonder dat ze zich misselijk voelt.
    Dus kon ze het een plaats gaan geven. En nu spelen die brandwonden dus een belangrijke rol over hoe ze nu behandelt wordt!
    Nu wordt ze er weer op een rot manier mee geconfronteerd. Want op veel ander ziekte verzuim kunnen ze haar niet pakken, omdat ze doorwerkte ondanks ziekzijn. Maar met deze brandwonden had ze operatie’s nodig, ja en dan ben je even uit de roulatie.
    Sorry, ik stop maar, jullie hebben in feite er ook niets aan dat ik dit vertel. Ik ben gewoon hardstikke verdrietig hierover. Juist omdat het zo’n lieve sociale hardwerkende meid is !

    Eugenie, blijf vechten met en voor je dochter hoor!

    Marjolijn, hangouderen:laugh: , dat zal toch zeker wel meevallen he;) Zo oud ben je nog niet hoor. Ga jij ook lekker even relaxen he, (het is nu ook geen weer om lang de honden uit te laten)
    Ik ga het voorbeeld volgen van jouw honden, ik ga even plat, mezelf reiki geven, fijn muziekje erbij, heerlijk in mijn warme waterbedje:)

    Liefs en knuffel Margreet

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 337)
Reageer op: Babbelbox
Je informatie: