default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 337)
  • Auteur
    Berichten
  • #85279 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    tygo schrijft:
    [quote]
    Als er een site was waar je huisartsen een pluim kon geven, nou, dan deed ik dat a la minuut! [/quote]

    Maar die site is er Margreet! 🙂

    http://www.zoekdokter.nl/

    http://www.zoekdokter.nl/beoordeel-dokter

    als je dokter en nog niet op staat, kun je die toevoegen:
    http://www.zoekdokter.nl/dokter-toevoegen?mode=searchback

    Groetjes.
    Lisa 😉

    #85280 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Ik heb het geprobeerd Lisa. maar toen ik op verder klikte, bleek dat ik me eerst moest inloggen. En zag ik ook dat het vooral ging om het helpen zoeken op die manier naar goede artsen. Ik weet dat mijn huisarts geen ruimte meer heeft voor nieuwe patienten, dus daar zit hij ook niet op te wachten 😉
    Gelukkig heb ik hem met kerst een kaart gegeven met mijn waardering daar in uitgesproken. En ik zeg het ook wel een tegen hem, hoe blij ik met hem ben. Zou ik vroeger niet gedurfd hebben, maar nu wel. Hij verdient het gewoon, die waardering, want lang niet alle huisartsen zijn zo hoor.

    Groetjes Margreet

    #85286 Reageer
    kneusje
    Gast

    🙂 Sorry meisjes, dat ik jullie een beetje ongerust heb gemaakt maar ik ben er nog hoor!
    Het is hier even weer heel druk geweest en kwam ik niet aan mailen toe.

    Even over mijn dochter; ze heeft van de week een gesprek gehad op school en kon toen kiezen….of deze maand nog beginnen met een BBL stage (3 dagen werken en 1 dag naar school) maar dan krijgt ze een stage toegewezen (die nog over is) en kan ze zich weer niet voorbereiden, óf in september met BBL beginnen zodat ze zelf een stage kan zoeken in een gebied dat haar interresseerd en geholpen door de Wajong….met alle tijd voor de voorbereiding.
    Het laatste gaat ze doen.
    Om dit jaar niet helemaal verloren te laten gaan rond ze dit voorjaar haar verzorgende IG af (is verzorgende niveau3 waarbij je simpele verpleegkundige handelingen mag doen) en doet ze nog wat praktijkexamens op school.
    Daardoor kan ze ook dit voorjaar beginnen met haar reuma therapie op de st maartenskliniek en gewoon eens tijd nemen om bij te slapen…

    Het leek dus even goed met haar te gaan maar woensdag werden we ineens gebeld door de huisarts met de mededeling dat ze onmiddellijk met haar Reductil moest stoppen (dieetmiddel) omdat het acuut uit de handel wordt gehaald.
    Het blijkt ernstige hartproblemen te veroorzaken! :blink:
    We waren verbijsterd.

    Ik vroeg de huisarts of ze dan niet onderzocht moest worden want ze heeft het 16 maanden gebruikt en hij wist eigenlijk ook niet wat er moest gebeuren.
    Ik heb onmiddellijk naar mijn cardioloog gemaild wat hij ervan vindt en hij heeft aangegeven dat hij haar binnen 2 weken zelf wil onderzoeken of ze geen schade heeft geleden…..zeker omdat ze vaak al wat lichte hartritmestoornissen had.
    Het lijkt heel veel op de problemen van het middel Vioxx dat ook veel doden opleverde…

    We zijn ons dus rotgeschrokken…. 🙁
    Wordt dus weer vervolgd.

    Ik dacht dat ik in februari zelf een afspraak had maar dat is pas 8 maart dus zelf weet ik nog niets…. :blush:

    En dan jullie.
    Tjonge Margreet, wat een ellende weer met jouw dochter, wat erg….
    Ik heb zelf ook endometriose en kan me de pijn wel een beetje voorstellen, bovendien heb ik heel wat nachten op de ehbo gezeten toen ze nog niet wisten dat ik een chronische galblaasontsteking had….
    Je gaat kapot van de pijn en maar wachten …op een snotblaag die van toeten nog blazen weet en het vak nog wat leren..
    Dat geeft vertrouwen… :angry:
    Dan weer naar huis met pillen en aankijken….pfffff…..wat een zootje in Nederland.
    Ik weet uit eerste had (van vrienden die op een EH werken) hoeveel fouten erg gemaakt worden dus gewoon weer bellen als het niet gaat.
    En LEZEN………ze kunnen nog beter lezen op de kleuterschool. :angry:
    Meid wat triest toch allemaal….
    Ik ben wel heel blij dat jij een goede arts hebt en dat het iets beter met je gaat, ik gun het je zo.

    Mail dus aub je zorgen naar ons (mag ook privé)
    Dat helpt goed om weer een beetje beter te voelen en daar zijn we toch voor?

    En Marjolijn, jij zult je ook wel kapot geschrokken zijn, gatverrrr wat eng…..
    Heeft Branco dit vaker?!
    Ik zou me rot schrikken, wat goed dat je gelijk aanpakt…echt iets voor jou!

    Hier sneeuwt het sinds vandaag ineens weer en ik wilde je al bellen om het verkeer te regelen maar zo te horen is het in bij jullie nog veel erger…..hahaha

    Nou lieverds, ik mail weer gauw als ik meer weet en jullie ook?

    Dikke knuffels en tot gauw.
    Eugenie

    #85287 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    fijn voor je dochter dat ze zo toch een beetje bij kan komen en toch nog wat kan doen aan haar studie…al duurt het in het geheel wat langer..maar wel wat relaxter dan dat je weer de keus aan hun over laat…

    maar dat is ook zo wat met die afslankpillen?…weet nog wel jaren terug was ook zoiets met pillen uit belgie…zelf heb ik het nooit geslikt…ben een beetje bang voor al die chemie..vind het al erg genoeg dat ik nu moet slikken..maar normaal slikte ik al amper een paracetamolletje..ging liever naar mijn bed als ik koppijn of ziek was…dan dat ik die pillen slikte…raar..misschien..ja..maar denk dat er vaak toch wat weer wat anders aan kleef…

    Ik hoop dat de schade mee valt…want daar zit je ook niet op te wachten …als je al wat anders onder je leden heb..alleen naar die mening word nooit gevraagd heb ik altijd het idee…

    pffff..die Eugenie..whahhaha…een maandje later naar de cardioloog..
    ik moet ook in maart…op de laatste dag van de maand..whahhahha..

    en nee..dit was de eerste keer dat ik het met Branco mee maakte…
    heb wel ooit bij mijn eerste bulldog gereanimeerd…die stokte ineens met ademhalen en wegdraaien van zijn ogen…die had een aanval van benauwdheid..
    ik had hem in mijn armen..omdat we net terugkwamen van de DA…ik stapte de drempel over..en hij stopte met ademhalen en ik zie zo die ogen weg draaien..man..
    ik heb hem neergelegen..zijn tong opzij gegooid..eerst gecheckt of er nix in zijn luchtgat zat…en toen flink op zijn borstkast lopen slaan..zere handen…en bij de tweede of derde poging begont tie weer te ademen….man.wat was ik blij…
    pffffff…weet wel dat ik naderhand met de shakers op de bank zat..nog bij te komen…
    de hele nacht op de bank gelegen om hem in de gaten te houden..
    hij was toen 7 of 8 jaar…en hij uiteindelijk nog 10 jaar geworden…

    zit gewoon in mijn aard..kan niet zeggen in mijn genen..want mijn moeder raakt in paniek..en gilt alleen commando’s wat iedereen moet doen..maar zelf doet ze nix..is ze verlamd van angst….maar wel iedereen uitfoeteren terwijl ze zelf nix doet he….hihihihi….maar goed..die raakt van simpele dingen soms al in paniek..
    whahahhahha…
    nee…..zal ik het niet hebben van haar..misschien van mijn oma..mijn moeders moeder..die was ook nogal kordaat…whahahha…ik lijk ook erg op haar..dus misschien ook daarin..

    #85295 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Tjee, jij bent echt een doener zeg…hahaha…
    Zie je ineens helemaal voor mij met Branco…wat een gevecht!

    Zelf ben ik ook een doener en krijg ik later de bibbers…
    heb 2 keer een reanimatie gedaan en was al bezig voor ik snapte wat er gebeurde….puur instinct… :blush:

    Gelukkig maar want anders had ik het misschien wel niet gedaan…..

    De pillen van mijn dochter waren keurig op recept, juist om geen risico op rotzooi te nemen……
    Volgens onze (oude) huisarts was er alleen een risico op hoge bloeddruk dus die hielden we in de smiezen…..
    De verhalen over pillen uit België kennen we dus dat wilden tegengaan… :angry:

    En dan dit…. :S

    Natuurlijk wil je liever helemaal niets slikken maar als je zonder pillen maar niet afvalt…..? (ondanks diëten en sporten)
    Doordat onze dochter slecht slaapt is haar hormoonhuishouding ontregelt en kreeg ze een BMI van boven de 30.
    Dat is natuurlijk weer slecht voor haar reuma ed dus we hadden geen keus…
    Heb ik het nog niet over haar zelfbeeld…dat heel slecht was.
    Nu ze 14 kilo was afgevallen zat ze letterlijk beter in haar vel maar verder afvallen lukte trouwens niet.
    We gaan het nu met kruiden en chroom proberen en anders maar weer naar de nieuwe huisarts…..heel voorzichtig nu….
    Wordt vervolgt.

    De cardioloog wil haar binnen 2 weken controleren, lief hè?
    Hij heeft een wachtlijst van 4 maanden maar maakt toch tijd voor haar……

    Nou meid, slaap lekker straks en ik wens jullie allebei een hele goede week met een beetje minder sneeuw….hahaha

    #85296 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Ik las toevallig ook een stukje hier op het forum over het middel…
    tegenwoordig zijn er zulke strenge eisen aan medicijnen..voor ze de markt op mogen..
    en zie hier weer eigenlijk dat dat systeem toch niet geheel waterdicht is..
    maar fijn dat je dochter zo snel terecht kan joh…geef haar en jou ook een stukje rust…

    Zou niet weten wat mijn BMI is..maar in ieder geval ook de foute uitslag..whahhaha..
    als je er last van heb kan ik mij voorstellen ..vooral met haar reuma..
    ik moet als ik wil afvallen…op zo’n 1000 calorieën gaan zitten..en zo’n drie keer per week gaan sporten…ehh..dat word hem echt niet..want ik moet dat dan heel mijn leven blijven doen…en kan je vertellen dat 1000 calorieën niet echt veel is..

    Dus ik heb zoiets van..jammer dan..de enige die er last van hebben zijn buitenstaanders..
    ik heb er zelf nooit problemen mee gehad…tis mijn bouw…en als ze mij niet zo accepteren..helaas pindakaas…dan missen ze heel wat leuks!!..

    Maar goed..ben nogal zelfverzekerd zegt men..whahahhah…maar als je er ook nog psychisch ermee zit is het ook niet leuk…maar het belangrijkste is toch jezelf accepteren..

    vandaag zo’n afbak zuurdesembroodje in de oven gehad…heb ze al gesneden voor morgen..en overmorgen…die in de vriezer uiteraard..en er bleven nog wat kleine kapjes over..maar heb er net heerlijk van zitten genieten…lekker met zaden erop en erin..jammie…ben een echte brood liefhebber…vooral die met zaden…of die met kummel…mmmmmm…in tsjechie hebben ze ook zulk lekker brood…

    schiet mij ineens wat te binnen…hier schuin aan de overkant woont een vrouw….die was altijd behoorlijk aan de maat…maar de laatste keer dacht ik..goh..die is afgevallen..dus ik zeg dat ook tegen haar..
    ja..zegt ze…ik woog op een gegeven moment ruim 140 kilo….en ze was nu na 2 jaar zo’n 50 kilo afgevallen…ze zit bij een dietist….laatste half jaar stond ze stil qua gewicht..
    Dus ik zeg..knap hoor…moet er zelf niet meer aan denken om maar aan 1000 calorien te zitten..

    1000 calorien !?? zegt ze…

    ze zegt..ik mag er 2000 a 2500 ….

    Mijn bek viel open….ik dacht gelijk..dat is toch wat je als vrouw normaal mag eten..??
    en zij valt daar mee af…geloof niet dat ik wil weten wat ze daarvoor allemaal at…man..dat moet wel erg veel zijn…

    Zo zie je…er zijn ook mensen die afvallen met normale calorien..helaas ben ik daar niet 1 van…en ik wil ook wel gewoon leven..en niet eeuwig alleen met een slablaadje…
    en een peentje…want zoiets word het dan toch wel..vind het best lekker allemaal..
    maar niet alleen maar…

    Zo…ik ga hier afsluiten..en nog even bankhangen….

    Meiden..fijne week….en hopelijk weer met frisse moed…en weer hoopvolle dingen..

    #85386 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi Marjolijn en Eugenie

    Het is weer even een tijdje geleden dat ik schreef (lijkt in mijn opinie wel jaren 😉 )
    Hoe is het bij jullie?
    Marjolijn, lukt alles nog lekker met werk en niet al te veel last van de sneeuw (of gladheid?)
    Hoe is het nu met Branco? (die naam kwam bij me op als naam van de hond die het toen benauwd had, maar volgens mij vergis ik me) Maar hoe gaat het nu, heeft hij er daarna geen last meer van gehad?

    Eugenie, hoe gaat het met jou, en met je dochter, is ze inmiddels al bij de cardioloog geweest om te kijken of dat middel geen negatieve gevolgen heeft gehad voor haar?
    En hoe gaat het verder met haar?

    Sorry dat ik niets meer liet horen, maar de EMDR therapie hakte er behoorlijk in bij mij, was lichtelijk wanhopig!

    (maar we zijn allemaal en tikje stil, gaat het wel goed met jullie?)

    Voor straks welterusten hoor,

    en knuffels en liefs van mij, Margreet

    #85387 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Margreet..
    ja hoor..de juiste naam bij de juiste hond..hihihi.
    nee..hij heeft van beiden geen last meer gehad..hihihi..dat van zo’n piemelmoosje is gelukkig snel te verhelpen..daar heb ik weer zat medicatie voor..

    vanmorgen was het hier een witte wereld…maar omdat het verse sneeuw was vind ik het niet zo erg..en gelukkig geen heel dik pak…verder was er nergens gepekeld..ook niet waar bussen rijden e.d. dus met een vaartje van 20 km per uur cross je dan door Rotterdam…hihihi..maar het ging wel..nu heeft het hier weer flink gesneeuwd…DAnny had het pad in de voor en achtertuin sneeuwvrij gemaakt..maar dat is weer bedekt..
    tijdens het uitlaten van de honden had hij last van de wind..die ook het sneeuw opwaaide…
    en ijzig koud die wind..

    dus morgenochtend weer kijken hoe het ermee staat..en anders thuis werken..no problem..

    Mijn auto is ook weer goed gekeurd afgelopen vrijdag…moet alleen even voor mijn vakantie naar Frankrijk 1 nieuwe band doen..die zat tegen het randje aan..maar als ik dat voor mijn vakantie doet dan rijd ik weer helemaal veilig…

    Verder gaat het goed hier..lekker rustig aan…met het zelf prikken en het doorgeven aan de trombosedienst gaat ook goed…keurig een mailtje als mijn doseerschema op mijn page staat…nu nog alleen het zelf doseren..dat mag ik 9 maart gaan leren..hihihi

    pfffff…zo te horen ging dat erg ver die EMDR therapie..maar gaat het nu wel weer beter met je Margreet?? soms moet je even doorbijten he…maar gaat vast lukken allemaal..

    en tja..met dat winterse weer is iedereen een beetje knock out geloof ik..we zijn weer toe aan een vriendelijk zonnetje met temperaturen van 18 a 20 graden denk ik zo…

    begin van de lente is hier wel in huis..hihihi..
    mijn narcissen beginnen uit te komen..hihihi..dus wie weet….gaat het nu opschieten!!

    nou meiden…doe lekker rustig aan…en dikke knuffels van ons..

    #85390 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi Marjolijn

    :laugh: Ik hou wel van sneeuw hoor, (als het blijft liggen zonder een modderboel te worden.)

    Is toch wel makkelijker voor je, om zelf te gaan prikken? Scheelt weer ritjes he.

    Zo te lezen verheug je je al enorm op je vakantie :laugh: Lekker hoor, heb je iets om naar uit te kijken.

    Was het vanmorgen nog een ‘witte wereld’? Of kon je er door heen. (en anders vinden jouw bullen het vast niet erg als vrouwtje thuis werkt!)

    Ja, de EMDR was heftig, pas na 5 dagen ging het beter. Morgen moet ik weer naar haar toe maar ik wil nog even geen EMDR! En zeker niet voor het weekeind! Dat wil ik voortaan alleen op maandag.

    Ik vraag me af hoe het met Eugenie en haar dochter gaat!!

    Maak me toch wel zorgen nu!

    Liefs en knuffel Margreet

    #85391 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Welkom gast!!!!
    Babbel gerust mee!

    #85392 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ik was de gast…whahahha..stond niet in gelogd…
    ja..een verbetering toch..en niet meer zo afhankelijk…is wel wat voor mij..hihih…
    heb een hekel om ergens afhankelijk van te zijn…hihihi

    Hier hadden ze op de doorgaande route’s zowaar gestrooid..sterker nog..een strooiwagen reed voor mij…maar hier in de wijk is het nog wit…maar tis te doen..gewoon rustig aan rijden…

    zo te horen zeer heftig zeg die EMDR…pffff..zou ik inderdaad ook niet vlak voor het weekend willen..maar misschien valt het maandag weer mee….hihi..wel te hopen dat het steeds beter gaat toch??

    ja..tis inderdaad stil bij Eugenie…ik duim en hoop toch op goed nieuws…

    #85394 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hoi meiden,

    ben er nog hoor maar lag even op de hartbewaking…. :S

    Ik heb een paar spannende dagen gehad, mijn dochter moest voor onderzoek naar de cardioloog ivm die tabletten en daar vond hij tot onze schrik een afwijkend ECG.
    Haar hart blijkt niet aangetast te zijn maar er was wel een kleine ritmestoring en dat wil hij gaan uitzoeken……je kent het wel…..holter en dan 3 weken lang een king of haert…

    Dezelfde dag moest ze ook op Wajong herkeuring en omdat dat vorige keer zo’n negatief gericht mens was wilde ik perse mee……..en ja hoor….we waren nog niet binnen of ze ging er alweer vanuit dat mijn dochter zielig wilde doen om meer uitkering te krijgen!
    Terwijl dat helemaal niet aan de orde is want ze wil straks gaan werken als verpleegkundige.
    Toen we haar dus fijntjes vertelden dat ze aan beroepsdeformatie lijdt want iemand die een uitkering wil en op zijn gat wil zitten gaat geen kei moeilijke opleiding doen die al 4 jaar stress oplevert ….
    Daarop reageerde ze dat ze de opleiding weer veel te zwaar voor haar vond…… :angry:
    Nou ja zeg… :silly: wat wil ze nou.
    Ze was heel onprofessioneel want terwijl mijn dochter kalm bleef en haar zinnen begon met; “Ik krijg van U het gevoel dat…of bij mij komt het over als…” werd de keuringsarts boos en wond zich op.
    Aan het eind van het gesprek bood ze haar excuses aan en gaf aan dat ze misschien wel te snel een oordeel klaar gehad had zonder te weten wie ze voor zich had…. 😛

    Daarna hadden we dus dat gesprek met de cardioloog en was ik doodmoe….
    Het weekend had ik al veel pijn op de borst maar wilde niet naar het ziekenhuis dus toen alles achter de rug was, was ik wel de pineut en moest natuurlijk gelijk opgenomen worden.

    Daar kreeg ik ook niet zo’n fijn bericht; ik blijk regelmatig kamerfibrilleren te hebben met enkele seconden stilstand…. :ohmy:
    Gevolg, er moet een ICD geplaatst kan worden maar er is geen ruimte meer in mijn hart (zitten al 6 draden in).
    Een aantal ervan moeten eruit maar is niet goed mogelijk omdat ze al tientallen jaren in mijn hart verkleefd zitten….
    Ik krijg het dus binnenkort superdruk met allerlei onderzoeken en een hartkatheterisatie om de boel goed op een rij te zetten…
    De draden worden dan waarschijnlijk in Eindhoven bekeken maar het zal een risicovolle openhart operatie gaan worden met kans dat het helemaal niet lukt of ik het loodje leg….
    Moest ik wel even van slikken maar nu laat ik alles maar even op me af komen….

    Zoals ik al zei dus….beetje druk gehad.
    Nu moet ik rustig aan doen om storingen in het ritme te voorkomen want stress zet aan tot boezemfibrilleren en dat weer tot kamerfibrilleren en dat weer tot …..
    Lekker makkelijk na zo’n bericht….
    Nou ja, doe mijn best en hoop dat ik rust blijf houden.

    Jullie zijn ook allebei druk bezig hoor ik….
    Margreet, wat moedig dat je aan die EMDR therapie bent begonnen maar ik hoor er goede dingen over dus volhouden meissie….
    Hoe is het met je dochter?
    Begint de huid al te genezen, hoe staat het met de littekens?
    En met haar werk?

    En jij Marjolijn,
    hoe is het afgelopen met de kaak van je man?
    De hondjes en je werk?
    Wanneer was ook alweer je vakantietijd?

    Nou meissies, tot gauw en glij niet uit over de sneeuw hoor……dat kunnen wij al helemaal niet meer hebben…en vooral voor jou Margreet is deze tijd gevaarlijk!

    Dikke knuffel en ik hou jullie op de hoogte…
    Eugenie

    #85395 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Pffffff..Eugenie…dat is inderdaad schrikken zeg…balen joh…
    maar we duimen hier dat alles gewoon goed gaat….

    Balen zo’n arbo arts…daar schiet je ook nix mee op…doe je je best…dan zeggen ze dat je om een hogere uitkering komt..en als je zegt dat je dat juist niet wilt..en daarom een opleiding doet…krijg je weer een andere tegenstellend antwoord..volgens mij moet ze zelf na gecheckt worden…is haar korte termijn geheugen niet helemaal optimaal..

    Mijn man moet als ik het goed heb 16 februari geopereerd worden aan zijn exotosen??..hihihihi…dus dat is volgende week…
    met de hondjes gaat het prima..en met mij eigenlijk ook…whahhahha..enneh..veel buiten lopen doe ik niet..alleen indien nodig..want ik ben echt een kneus wat dat betreft..glij nog uit over een bergje zand…hihihih…

    Meis..probeer even je rust te krijgen..zodat je als het moet gebeuren dat je lichaam sterk genoeg is om de operatie goed te door staan..!!..

    Dikke knuffels van ons…

    #85400 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    kneusje schrijft:
    [quote]:laugh: Hoi meiden, fijn weer wat van jou te horen Margreet, want ik maakte me een beetje zorgen on je.
    Wat jij allemaal afgelopen jaar om de oren heb gekregen….brrrrr…..vreselijk!
    Ik vind het heel erg wat je dochter is overkomen en overkomt.
    Dat ze nu van haar eigen groep wordt afgehaald , daar zijn geen woorden voor! :angry:

    Ik hoop wel dat nu de druk op je dochter wat minder wordt en ze zich makkelijker ziek kan melden als dat nodig moet zijn, nu haar de verantwoording voor de groep ontnomen is…. :silly:
    Nu eerst maar eens de operatie, ik zal een hele dikke kaars aansteken…hou je ons op de hoogte hoe het gaat met haar?

    Mijn dochter heeft gelukkig een paar dagen vrij gehad (al moest ze heel veel huiswerk maken) en ik heb haar net weer op het werk afgezet.
    ik hoop zo dat het dit jaar beter gaat en ze wat plezier krijgt in de stage.

    Het werk vindt ze prima hoor, het gaat puur om de begeleiding.
    Zo kreeg zo vlak voor de kerst bv te horen dat ze op bepaalde kamers nog niet mocht staan omdat ze volgens de leiding nog niet genoeg over die ziektebeelden had geleerd…
    (onzin hoor, ze wist er alles van maar moest dit ineens helemaal op papier gaan zetten en dat is ongeveer 130 bladzijdes typen dus duurt even)
    Bovendien is ze op papier boventallig, met andere woorden, ze staat dan op een kamer met 2 gediplomeerde verpleegkundigen omdat ze niet zelfstandig alleen mag werken.
    Maar rond de Kerst was het druk en wat schetst onze verbazing, ze stond ineens niet boventallig maar alleen met 1 gediplomeerde op een kamer en dat niet alleen maar dan óók nog op een kamer waarvoor ze een dag eerder nog niet genoeg voor had geleerd!!!! :silly:
    Dan is er ineens niets aan de hand en mag ze bij elk ziektebeeld zelfstandig werken…..snappen jullie het nog?!
    Kan goed zijn dat er vandaag weer genoeg mensen zijn en de oude “regels”ineens weer gelden….
    Zo gaat het nu al vanaf het begin en onze dochter weet dus niet waar ze aan toe is.
    We wachten dus maar weer af maar het vertrouwen is tot een dieptepunt gezakt.

    Gelukkig doet haar darm weer beter zijn best en is de pijn weg…bovendien kreeg ze (ook door de stress) heel veel last van haar reuma….en de kou is er ook niet goed voor.
    We zijn blij als de zomer in aantocht is.

    Zelf hou ik wel van sneeuw en hebben Jan en ik gister heerlijk gewandeld maar op de straat en stoep is het inderdaad spekglad en gevaarlijk….

    Marjolijn, zorg dat je man vandaag de tandarts spreekt hoor…die koorts is geen goed teken….
    Zelf moet ik ook…..er lijkt een zenuw bloot te liggen….jippie!
    Oude kies met een bejaarde vulling, dus ik ben bang dat het een kroon wordt en ik heb juist de tandarts vergoeding (omwille van de premie) verlaagt…. :angry:
    Duimen dus weer….hellup…hahaha…

    Nou meissies, het is nu het jaar van de tijger en zowel mijn man als ik als eens van de kinderen (weet alleen niet meer wie het was) is tijger dus wie weet grommen we dit jaar flink en krijgen we meer kracht…..
    Zou welkom zijn.

    Ik ga nu de konijntjes even verschonen en extra hooi geven voor de koude nachten en hou jullie op de hoogte.

    Dikke knuffels voor allemaal en de beestenboel en tot gauw.

    Eugenie[/quote]

    #85401 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    kneusje schrijft:
    [quote]:laugh: Hoi meiden, fijn weer wat van jou te horen Margreet, want ik maakte me een beetje zorgen on je.
    Wat jij allemaal afgelopen jaar om de oren heb gekregen….brrrrr…..vreselijk!
    Ik vind het heel erg wat je dochter is overkomen en overkomt.
    Dat ze nu van haar eigen groep wordt afgehaald , daar zijn geen woorden voor! :angry:

    Ik hoop wel dat nu de druk op je dochter wat minder wordt en ze zich makkelijker ziek kan melden als dat nodig moet zijn, nu haar de verantwoording voor de groep ontnomen is…. :silly:
    Nu eerst maar eens de operatie, ik zal een hele dikke kaars aansteken…hou je ons op de hoogte hoe het gaat met haar?

    Mijn dochter heeft gelukkig een paar dagen vrij gehad (al moest ze heel veel huiswerk maken) en ik heb haar net weer op het werk afgezet.
    ik hoop zo dat het dit jaar beter gaat en ze wat plezier krijgt in de stage.

    Het werk vindt ze prima hoor, het gaat puur om de begeleiding.
    Zo kreeg zo vlak voor de kerst bv te horen dat ze op bepaalde kamers nog niet mocht staan omdat ze volgens de leiding nog niet genoeg over die ziektebeelden had geleerd…
    (onzin hoor, ze wist er alles van maar moest dit ineens helemaal op papier gaan zetten en dat is ongeveer 130 bladzijdes typen dus duurt even)
    Bovendien is ze op papier boventallig, met andere woorden, ze staat dan op een kamer met 2 gediplomeerde verpleegkundigen omdat ze niet zelfstandig alleen mag werken.
    Maar rond de Kerst was het druk en wat schetst onze verbazing, ze stond ineens niet boventallig maar alleen met 1 gediplomeerde op een kamer en dat niet alleen maar dan óók nog op een kamer waarvoor ze een dag eerder nog niet genoeg voor had geleerd!!!! :silly:
    Dan is er ineens niets aan de hand en mag ze bij elk ziektebeeld zelfstandig werken…..snappen jullie het nog?!
    Kan goed zijn dat er vandaag weer genoeg mensen zijn en de oude “regels”ineens weer gelden….
    Zo gaat het nu al vanaf het begin en onze dochter weet dus niet waar ze aan toe is.
    We wachten dus maar weer af maar het vertrouwen is tot een dieptepunt gezakt.

    Gelukkig doet haar darm weer beter zijn best en is de pijn weg…bovendien kreeg ze (ook door de stress) heel veel last van haar reuma….en de kou is er ook niet goed voor.
    We zijn blij als de zomer in aantocht is.

    Zelf hou ik wel van sneeuw en hebben Jan en ik gister heerlijk gewandeld maar op de straat en stoep is het inderdaad spekglad en gevaarlijk….

    Marjolijn, zorg dat je man vandaag de tandarts spreekt hoor…die koorts is geen goed teken….
    Zelf moet ik ook…..er lijkt een zenuw bloot te liggen….jippie!
    Oude kies met een bejaarde vulling, dus ik ben bang dat het een kroon wordt en ik heb juist de tandarts vergoeding (omwille van de premie) verlaagt…. :angry:
    Duimen dus weer….hellup…hahaha…

    Nou meissies, het is nu het jaar van de tijger en zowel mijn man als ik als eens van de kinderen (weet alleen niet meer wie het was) is tijger dus wie weet grommen we dit jaar flink en krijgen we meer kracht…..
    Zou welkom zijn.

    Ik ga nu de konijntjes even verschonen en extra hooi geven voor de koude nachten en hou jullie op de hoogte.

    Dikke knuffels voor allemaal en de beestenboel en tot gauw.

    Eugenie[/quote]

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 337)
Reageer op: Babbelbox
Je informatie: