default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 337)
  • Auteur
    Berichten
  • #85151 Reageer
    kneusje
    Gast

    🙁 Oei Margreet, wat een sukkels zijn er toch!
    Er moet op het voeteneind van het bed staan als ze ergens allergisch voor is…..dan hangen ze er een rood kaartje Allergie op en moeten de verpleegsters kijken waarvoor!
    Tramadol wordt alleen door een dokter voorgeschreven dus die heeft ook lopen slapen…..wat naar weer…. :angry:

    Als je al ellende hebt wordt het nog erger door stomme onnodige fouten, kan ik zó pissig om worden….
    Wat fijn dat ze thuis komt, kan er niet nóg meer nodeloos fout gaan… :silly:

    Geef ze een hele dikke knuffel van haar hartgenoten en jij natuurlijk ook meid, want het is niet niks om die ellende weer aan te moeten zien.

    Fijn dat de homeopathie aanslaat, elk beetje steun kun je gebruiken. :blush:

    Marjolijn, stond bij jouw de computer weer op z’n kop….misschien wel overuren…hahaha….
    Volgens mij werk je veel te hard en was dat een seintje…. 😉

    Werk niet teveel en denk aan jezelf hoor, dat is belangrijker dan werk ookal vindt ik het fijn dat je nog zoveel kan doen…heel goed van je….

    Nou meissies, dikke knuffels weer en tot gauw.

    Eugenie

    #85154 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    nee Eugenie..het systeem op de zaak ligt elke keer plat..
    maandag was hij waanzinnig traag en bevroor steeds..
    dinsdag was hij off line tot kwart voor 1…
    en vandaag dus off line tot kwart voor 12…
    dus zo’n bedrijf van zo’n 1000 man ligt gewoon plat he…
    maar heb toch nog van kwart voor 12 tot 3 uur gewerkt..en toen even tot 5 uur op de bank gelegen..en toen nog een uurtje voor het eten gewerkt…
    maar alles is al afgesloten hoor…hihihi…

    en werken is niet erg..ben echt gek op mijn werk…ja ja…whahhahha

    #85182 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hoi Marjolijn, ik snapte wel dat het op je werk was maar daar zit je vast ook heel hard te werken…of niet 😉 dus…total overload! hahaha….
    Denk een beetje aan jezelf meissie maar wel fijn dat je het nog zo goed kan.
    Zelf zou ik ook wel graag weer af en toe werken maar ik ben niet meer stressbestendig denk ik en dat moet je wel zijn bij spoedachterwacht… :S

    Margreet, hoe is het met je dochter? Helpen mijn kaarsjes een beetje?
    Ik hoop zo dat de pijn snel afneemt en de wonden goed genezen……
    Ik snap dat je het nu leidruk hebt maar als je tijd en zin hebt hoor ik graag hoe het gaat….ook met jou…. 😛

    Nou lieverds, allebei een superknuffel en hopelijk een fijne week…..
    ps: hier nog geen nieuws, geen werk en geen stageplaats dus proberen even los te laten…

    Eugenie

    #85183 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Dat stressbestendige is bij mij ook minder hoor Eugenie…
    ik moet dan bewust ervan af stappen en ho zeggen..
    ik ga dan heel warrig denken anders..en kom er niet uit…
    maar dat is meestal als ze met veel dingen te gelijkertijd komen..en als ik al druk ben..
    terwijl ik dat eerder nooit had..

    Vooral in tijden als de controle’s er weer zijn van de accountants..word je gek van het gevraag…de laatste keer heb ik mede gedeeld dat ze hun vragen maar opsparen en dit aan mij doorgeven op papier..zodat ik hun de antwoorden op mijn tempo kon geven..whahahaha..dat laatste heb ik niet gezegd..maar ze deden het wel…doeiiiiiii…
    voor iedere domme vraag kwamen ze langs….terwijl je bezig ben om alles goed te coördineren…dus ik heb mijn eisen dus toen door gegeven..

    Vroeger deed ik er nog een hoop tussendoor klussen..en was ik ook troubleshooter van de financiële afdeling..maar tegenwoordig hebben die nu een afdelingshoofd die dat voor hun doen..
    juist omdat ik alles aanhoorde wist ik vaak al het antwoord waar hun naar zochten..klinkt even heel onbescheiden.. :S maar ik weet gewoon alle in en outs…dus ik loste dan het probleem voor hun op..maar nu moeten ze het zelf doen..
    toen ik ineens thuis was moesten ze wel..en moesten ze zelf voor oplossingen zorgen..
    en dat lukte uiteindelijk ook..al vergde dat in begin veel tijd..
    maar het blijft moeilijk hoor..vooral omdat ik toch alles hoor..maar ik weet mij stil te houden..whahhahhaha..al valt het niet mee…

    maar ik moet wel ..voor mijn eigen gezondheid..dat zijn van die dingen die toentertijd geregeld zijn..dat ik nog alleen mijn eigen werk doe….en niet meer overal bijspring…
    dat gaat niet meer….

    Merk ook dat mijn werktempo ook wat lager is..maar ondanks dat zit tie nog gemiddeld hoger dan de rest…whahahha…ja..sorry…ben nogal onbescheiden. :S 😉 .dat zeggen mijn collega’s ook van mij..met een knipoog..omdat ik er ook vooruit komt..
    maar ze weten ook dat het werk wat ik deed door meerdere mensen word gedaan nu..
    en ik toentertijd in mijn uppie…
    misschien zat ik toen op 150%…en nu op 120 %…
    dus mijn werktempo is nog steeds hoog..maar niet meer zo hoog…
    ik had mijzelf er alleen maar mee….

    maareh..genoeg over mij.. 😛

    inderdaad….Margreet..hoe is het met je dochter…word ze al lekker verwend bij jullie thuis??…en knapt ze al een beetje op?? :unsure:

    en Eugenie….jullie ook heel veel geluk en sterkte..en ik hoop dat er binnenkort ook leuk nieuws jullie kant op komt…. :woohoo:

    meiden…fijne avond….dikke knuffels…van het snurkend quintet hier..whahhahahha.. :kiss:

    ennnn…

    ennnnn….

    #85184 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hey Marjolijn, mensen die valse bescheidenheid hebben zijn niet echt bescheiden hoor en het is toch heel fijn als je weet wat je wel of niet kunt?
    Dat is juist goed om te zeggen dat je ergens goed in bent…of niet soms…?!
    Ik was ook goed in mijn werk, heb het zelf helemaal opgebpouwd en ging veel verder dan mijn collega’s omdat ik wist dat ik meer kon en niet omdat ik beter wilde zijn om me beter te voelen…. 😛

    Sommig werk past gewoon bij je en bij mij was het de spoedachterwacht, het stellen van diagnoses en het verwerken en verbeteren van mijn medische kennis…
    Artsen kenden me op een gevene moment en vertrouwden mijn instinct en eerlijk gezegd zat ik er minder vaak naast dan de artsen zelf……zwart op wit…..
    Daarnaast waren mijn eigen lessen zo goed dat ik gevrraagd werd die ook aan collega’s te gaan geven en later ben ik overal les gaan geven…allemaal zelf aangeleerd en er lesmateriaal van gemaakt…..
    Hoe duidelijk wil je de bevestiging dat je boven de rest uitsteekt nog hebben…. :S
    En dat niet met het gevoel om beter te zijn dan de rest maar vooral om mijn eigen werk beter te kunnen doen, meer mensen te kunnen helpen….

    In sommige dingen ben ik onzeker maar over mijn werk niet….dan mag je toch wel zeggen als je iets goed kan?
    Jouw kennende is dat zeker zo en geef je 120% en meer…..dat lees je makkelijk tussen de regels door……
    Super, en heel goed als het niet ten koste van jezelf gaat….die trots heb je nodig…..
    Ons lichaam mag dan geen 10 verdienen, onze inzet zeker wel!
    Lekker puh dus! hahaha…..

    Jouw werkgever mag in de handen knijpen……

    Fijne week meid en tot gauw…

    Eugenie

    #85185 Reageer
    tygo
    Gast

    Hoi Meisjes

    Ik geef Eugenie gelijk hoor Marjolijn! Als je ergens goed in bent mag je dat best zeggen, ik denk dat de manier waarop je het zegt bepalend is.
    En bij jou Marjolijn komt het heerlijk over :laugh: Zo lekker spontaan, zonder opschepperij, en dat mag!!
    Datzefde geldt voor jou Eugnie, jij schrijft over je lesgeven en hoe je zelf de lessen maakte. Dat je daar goed in was, de liefde voor je werk, voor je vak, spreekt er uit, en dan mag je trots zijn op jezelf, dus lieve meiden, jullie mogen terecht trots zijn op jezelf!

    Hoe met mijn dochter gaat; ze is weer in haar eigen huis, na een nachtje hier geslapen te hebben wilde ze zo graag naar haar eigen home, en haar eigen katten en konijn toe. Ze doet het heel rustig aan (kan niet anders he 😉 ) Maar het is haar erg tegen gevallen, het lidteken is veel groter dan ze had verwacht, en lelijk. Met bobbels waar vocht in lijkt te zitten. (maandag moet ze voor contrôle, dan hoort ze wel of dat zo hoort te zijn)
    Ze heeft veel pijn, en de plaats waar de biopten zijn genomen voor onderzoek, doen al helemaal erg pijn. Ze belden zowaar van Beverwijk op (een verpleegster) om te vragen hoe het met haar ging. Dat hebben ze nog geen een keer gedaan, de keren dat ze geopereerd werd, ik denk dat ze toch even zeker wilden weten hoe het met haar ging nadat ze tramadol in haar infuus hadden gedaan terwijl ze daar niet tegen kon. (kan er toch nog wel boos om worden hoor, het staat in haar dossier, en daar had de verpleger op de uitslaapkamer niet in gekeken)

    Ze mist nu ook haar gitaar spelen, ze doet dat zo graag, ze zingt er dan ook bij, gewoon voor haar plezier. Ze kan er zoveel in kwijt, muziek betekent zoveel voor haar!
    (kijk maar eens op you tube, bij kinderleidster, misschien kun je haar dan zien, of beter gezegd, ze staat op you tube 😉 )

    Knuffel Margreet

    #85186 Reageer
    kneusje
    Gast

    🙁 Hoi Margreet,
    wat zielig voor je dochter, ze heeft al zoveel pech en dan de ellende van het werk erbij! Wat erg allemaal…..al geef je nog zoveel…het is blijkbaar nooit genoeg!
    Ik wens haar zoveel meer, een fijne baan zonder dit soort onnodige stress, goede collega’s en vooral een betere gezondheid! 🙁

    Wens haar maar heel veel succes en we denken zeker aan haar….
    Ik ben blij dat het met jou ook iets beter gaat, al zal het sneller gaan als jouw dochter gelukkiger is, zeker weten!

    Mijn dochter lijkt zich bij het verlies van haar stage neer te leggen maar ik weet zeker dat dat komt omdat ze even helemaal leeg is…
    Haar kennende gaat het wringen, nu is ze bezig om haar verzorgende IG te halen (is verzorgende die ook lichte verpleegkundige handelingen mag doen).
    Dat kost haar een paar weken en dan heeft ze alvast dat diploma…
    Ze denkt erover om het daarbij te houden, of de BBL in te gaan (werkend leren) want dan mag ze zelf een stage zoeken, óf komend jaar over doen vanaf september.
    Dat laatste ziet ze helemaal niet zitten maar met verzorgende diploma is ze ook niet tevreden want ze wil niet verzorgen maar verplegen… :angry:

    We laten de komende weken even op ons afkomen en gaan toch vast kijken naar een baan voor 3 dagen voor een BBL opleiding…..maar dat zal nu niet makkelijk worden….
    Ik probeer even wat afstand te nemen want dat probeert mijn dochter nu ook….
    Even alles zo laten…. :S

    Wordt vervolgt dus….

    Dikke knuffel voor allemaal en natuurlijk de beestenboel en topt gauw,

    Eugenie

    #85188 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    zo..vandaag mijn eerste zelfmeettraining gehad van 3 uur lang..moet zeggen dat we een leuk clubje hadden..dus de tijd vloog voorbij..en we liepen uiteraard uit..whahhahah…

    met twee pleisters aan twee vingers is het mij ook gelukt om te prikken..eentje door de cursusleidster..en eentje door mijzelf..en nu mag ik vanaf morgen iedere dag gaan prikken..whahhahaha…een week lang..naaldjes verwisselen…pleister plakken..en druppels bloed op het controle strookje laten druppen…

    Volgende week nog een cursus van 1,5 uur…en dan zijn we klaar voor het zelfmeten voor onze INR waarde’s…in maart moet ik voor de zelfdoseertraining…en dan hoef ik als het goed is nog maar 1 keer per half jaar naar de trombosedienst om het apparaat te laten ijken..en verder lekker thuis..en via de pc…

    is weer een stukje zelfstandigheid terug zeg maar…

    ben wel gaar..want normaal werk ik tot 3 uur..maar nu stond ik pas om kwart voor vijf bij de tramhalte…dus doe niet veel meer vanavond…
    al twee nachten onrustig geslapen..steeds wakker..vreemde dromen…
    ach..zal wel over gaan als ik een jongetje word…whahhahah…

    meiden..ik duim voor jullie dochters hoor…
    Margreet..ik hoop dat de bubbels nog lekker wegtrekken..en dat het snel minder gevoelig is…

    en ik duim voor beiden..dat er toch een licht komt qua opleiding en stage/werkplek…
    ze verdienen het!!…

    ben nog even voor mijn eega een backup aan het maken….klein uurtje als het goed is nog…zodat alles veilig is gesteld..en als mijn collega van het weekend mijn oude pc weer helemaal up to date heeft gemaakt kan ik het zo overzetten naar zijn pc…(mijn oude dan he..whahhahahha..) en kan zijn pc ook weer opnieuw worden geinstalleerd dat die als reserve staat….kost wat tijd..maar heb je ook wat. :silly:

    en ik ga nu een kukel op de stoel gooien… 😛 (onze Ishta)

    en hopelijk kan ik zo lekker brainloos op de bank hangen…whahhaha..

    Dikke knuffels van mij en de mijnen…

    #85191 Reageer
    tygo
    Gast

    Zo zeg, dat is een hele tijd, 3 uur zelftraining! Maar ja, als het daarna een hoop tijd scheelt is dat weer mooi meegenomen he 🙂 Ik weet van mijn zusje dat die toch zelf wel tijd kwijt is om er naar toe te gaan, Lekker dan toch wel als je het zelf kunt doen!
    Zo vind ik het ook fijn dat mijn ega zelf mijn b12 injectie zet, elke week, anders kon ik elke week bij de ass van de huisarts, Ben je veel tijd kwijt, du szei ik dat mijn vriendin het ging doen. Uiteindelijk ging mijn man het zelf doen, hij heeft vroeger in dienst leren prikken en hij zei, dat vergeet je echt niet. Moet zeggen: hij prikt goed hoor :laugh:

    Jemig Marjolijn wat een werk allemaal aan de cp zeg!! Petje af hoor, dat je dat allemaal kunt, ik ben een echte digibeet wat dat betreft 😉 (al word ik wel steeds handiger 🙂 )

    Wat zijn het weer prachtige plaatjes van de honden, die foto met hond en kat, is dat je eigen bul en kat? Halleluja, wat heeft dat dier een dikke staart! Weet je zeker dat het een kat is, en niet per ongeluk een eekhoorn??? 😆

    Vandaag kwam een collega van een andere groep voor mijn dochter koken, wel gezellig voor haar. Ze redt zichzelf maar is doodop. Maar ja, alles moet met een arm, en ze heeft veel extra pijn nu, (ze heeft haar menstruatie en daar heeft ze erg veel last van, zal wel weer een keer gyneacoloogbezoek worden, maar ze wil dat nu niet)

    Eugenie, ik hoop zo dat het allemaal gaat lukken met jouw dochter!!

    Hebben jullie ook zo’n last van spam?? Ik krijg verdorie de laatste weken telkens mail van (ik denk een soort internetapotheek of zo) ik open ze niet en nu blokkeer ik telkens het adres, maar vanavond werkte dat niet, Ik baal daar zo van, ik had nooit last van zulke mailtjes! En nu ineens wel!!

    Ik hoop dat je lekker kunt chillen op de bank Marjolijn, (gets, zeg ik dat???? Dat is een veel te modern woord voor mij :laugh:

    Knuffels voor allebei en de doggies en katten!

    #85192 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    whahhahahah..ja..je zegt chillen Margreet..foei….

    ja..de hond en de kat zijn van ons..
    de kat is een turkse van…dat zijn katten die halflang haar hebben..zijdezacht..en een mooie pluimstaart…word nog veel wild in gefokt..merk je ook..want het zijn super eigenzinnige dieren..maar zo leuk..half honds zeg maar..whahahha..apporteren doet ze als de beste….
    http://www.turksevan-catteryyeniraki.com/
    hier komt ze vandaan..onze Karabas….maar we noemen haar gewoon Turk…whahhahha..

    de backups zijn klaar…ben nu even de prullenbakken aan het legen op mijn pc..whahhaha..en dan ga ik afsluiten..maar ja..als je giga veel gigs heb geloost…duurt dit ook wel eventjes…morgen weer de rest..

    voor straks..

    #85193 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    YEAAHHH..hij is klaar..dus ik ga nu aflsuiten…ben super gaar..voel mij bijna suddervlees..jeweetwel..draadjesvlees…whahahaha… 😛 :laugh:

    #85274 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi Marjolijn en Eugenie

    Ik wilde gewoon even weten hoe het met jullie is!!!

    Heb je lekker gewerkt Marjolijn, is het systeem nu helemaal in orde? En heb je geen sneeuwproblemen op de weg gehad (dan zou je ze waarschijnlijk vandaag wel hebben. Hier in Leiden ligt wél sneeuw) Hoe is het met de doggy’s en de katten!
    (en met je je husband!, Arme Danny, zou hem bijna overslaan ;))

    Eugenie, hoe gaat het nu met jou??? Had je de uitslag van de cardioloog al, Weet even niet meer wanneer je moest 🙁
    En hoe gaat het met je dochter, heeft ze inmiddels al een stageplaats? Ik hoop zo van wel!!
    Deze hele situatie is voor jullie zo akelig!

    Ik hoop dat je toch ondanks alles van het weekeind kan gaan genieten, hopelijk schijnt bij jullie het zonnetje net zo gezellig als hier!

    Voor allebei veel knuffels! Margreet

    [url=http://www.funpagina.eu][/url]

    #85275 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ja..na die week pure ellende is het gelukkig goed gegaan..maar in principe ben je wel de achterstand daarna aan het inhalen…

    op de weg verder niet veel last gehad naar mijn werk..maar nu is het hier ook weer wit…
    dus hopelijk gaat het warm water regenen zondagavond…

    Verleden weekend best druk gehad..vrijdags moest onze pers naar de trimsalon…
    daar het heen en weer reizen geen doen was hebben we ons daar vermaakt op het winkelcentrum…
    daarna kwamen we thuis…dat was zo half 12..en toen is danny even de bullen uit gaan laten..maar ondertussen moest Branco kotsen…gal kwam eruit….en ineens valt hij neer..ik zie paniek in die oogjes..blauwe tong..en alles verkrampte..
    dus ik beland ook op de grond en ga zijn bek vrij maken…en probeer hem weer op zijn poten te krijgen..was bijna in paniek..weet nog wel dat ik een kreet slaakte..maar ja..danny kon die niet horen want die liep met de eerste serie buiten..
    na een tweede maal met mijn hand zowat in zijn strot te hebben gezeten…kwam hij weer op poten…pffffff…….ik was er helemaal buiten adem van..
    daarna is danny met hem naar buiten gegaan om wat frisse lucht te happen..
    en toen was er al niets meer aan de hand..lekker langs de bosjes lopen en zo…

    toen gingen we boodschappen doen…en toen we thuis kwamen was ons lampje uit zo’n beetje..dus ik ging op de bank liggen…en op een gegeven momenten hoor ik wat..
    nee he…Branco weer…nee..niet het kotsen..maar die heeft wel eens last van een penisschachtontsteking..weet niet of ik het goed neer zet..maar die zijn hele piemel hing eruit..dus met een natte lap hem weer klein gekregen…maar mijn antibiotica spuiten waren op….dus snel de DA gebeld….en ik kon nog terecht voor vijf uur..
    het was toen 8 over 4…en ik moest naar het noorden van Rotterdam…ik woon zelf aan het randje van het zuiden he…
    dus snel mijn auto gepakt en erheen gegaan..om half 5 kwam ik bij de DA aan…gelijk 6 spuiten mee genomen..en weer retour…kan je vertellen dat de terugreis veel langer duurde….ik was pas om half 6 weer thuis..net voor het donkerte..

    en toen kon je mij echt opvegen…whahhahaha..
    de volgende dag zou ik mijn pc even naar mijn collega brengen..(mijn oude he) zodat hij er windows 7 op kon zetten…en we moesten nog even kattengrit halen…
    zaterdagavond belde mijn collega op om te zeggen dat de pc klaar was…
    dus die zijn we zondagmiddag op gaan halen..oftewel..iedere dag hadden we wel wat..

    ben nu bezig om alles om te zetten van danny’s oude pc naar zijn nieuwe)lees…mijn oude pc) zodat hij ook weer sneller kan surfen..

    moest eigenlijk naar een verjaardag vanavond..maar heb afgezegd vanwege het weer wat ze weer opgeven…en ook dat we hier heel moeilijk kunnen parkeren in de avond..alles is bezet..en dan sta ik dus in een andere straat…en als het dan glad is loop ik dat liever niet…

    nu had ze mij gebeld dat haar man ons wel wilde ophalen..maar na wijs besluiten hebben we het niet geaccepteerd…ik wil niet in dit weer op pad..en wil ook niet dat een ander dat voor mij moet doen…dus jammer maar helaas…

    spreek wel een keertje af als het weer normaal is ….en niet meer glad en sneeuw..en dan gewoon overdags in het weekend…

    maareh..Margreet..hoe gaat het met jou…nog steeds profijt van je therapie met je angststoornis??..en hoe is het met je dochter??

    en ja..Eugenie..hoe gaat het daar??..misschien te druk omdat de kinders beiden toch leuke stageplekken hebben..en je man zich inwerkt in een nieuwe baan??

    Ik hoop het zo voor je..al weet ik dat waarschijnlijk niet waar is..

    en hoe gaat het met je gezondheid…??..want ook dit alles hakt er ook bij jou in…

    Meiden…Fijn weekend..ondanks alles…Dikke knuffels..

    #85276 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Jemig Marjolijn!!! Dan schrik je je toch het apezuur!!! Ach die arme Branco, wat zal hij bang geweest zijn, ik vind dat zo zielig! Maar dit krijgt hij toch niet door een penisschachtontsteking??? Is zijn hart wel goed? Gets Marjolijn, laat het nog eens goed nakijken! Is het daarna niet meer gebeurt?
    En of de sneeuw weg zal zijn na het weekeind, ik betwijfel het, maar de tijd zal het leren he.

    Ik zat vorige week vrijdag met mijn jongste dochter bijna 5 uur in het ziekenhuis, op de eerste hulppost. Ze had vreselijke buikpijn, bijna niet uit te houden. Dit heeft ze al zo veel vaker gehad maar het wordt erger. Ze heeft een verwijzing van de huisarts voor een echo op gyneacologie, met verdenking op endometriose. (iets wat wij zelf al jaren zeggen ivm de klachten die ze heeft en haar geschiedenis) Maar die echo kon pas 19 februari. Ik zei, bel dan de ha even op, of hij zelf de afspraak naar vandaag kan zetten. Als hij belt lukt dat misschien wel.
    Onze eigen ha was er niet, en zijn vervangster wilde haar eerst zien! Verdorie, snap nog steeds niet waarom, een blik in haar dossier en je weet ook het een en ander. Dus mijn buurman bellen, of hij haar wilde halen, want ze kan nu geen autorijden na de operatie. (waar ze ook nog veel pijn van heeft en waar ze zo in teleurgesteld is, omdat het zo lelijk is) Dus de buurman met haar naar de ha, die vond dat een blinde darm ook niet uitgesloten kon worden. (is al zo vaak bekeken!) en maakte een nieuwe verwijsbrief met verdenking op blinde darm :dry: Voor de eerste hulp. Nou, dan weet je het wel, op de eerste hulp ben je niet gelijk weg! Het was superrustig ddar, gelukkig wel, maar ik had ook gezegd dat ze net geopereerd was dus echt geen hele dag daar kon zitten.
    Uiteindelijk voelde hij iets met onderzoek, maar bij de echo was de blinde darm onvindbaar. ook de radioloog die erbij kwam kon hem niet vinden! Hij zit achter een darm verstop zei ze. Nou, dat was jaren geleden ook al zo, toen vroegen ze al of hij er al uit was 😉

    Baarmoeder en eileiders waren niet te zien, omdat ze geen water gedronken had, en dat moet als er zo’n echo gemaakt wordt. Maar ja, daar kwam ze ook niet voor he, nee nee, ze werd gestuurd voor verdenking op blinde darm! En dan telt de rest niet!
    De ontstekingswaarden in haar bloed was niet dermate dat ze aan een blinde darmontsteking dachten, (goh, niets nieuws hoor, haar bloed is sowieso nooit goed)
    Als ze koorts kreeg direct terugkomen, dan zou het alsnog wel haar blinde darm zijn.
    S’avonds had ze ondanks de paracetamol 38 maar ook dat zijn we gewend, ze heeft zo vaak verhoogde temperatuur.

    Gelukkig is de pijn nu houdbaar geworden, (tot de volgende menstruatie) en gaat ze maandag naar de eigen ha, om te bespreken of ze eerder voor die echo kan. Ze heeft een kinderwens en met eventueel endometriose zal dat al moeilijker gaan!. Bij haar eerste kijkoperatie, 10 jaar geleden, (ze was toen 17 jaar) is haar baarmoeder goedgezet, die was gekantelt, en verklevingen weggehaald. Toen ze 13 jaar was had ze een 2 x zo grote en verdikte eileider, en toen ze 15 jaar was had ze 2 cyste’s, een kleintje en een van 5 en een halve centimeter. Zijn door hormonen te slikken weggegaan, (ze kreeg toen orgamentril) Nu weten we (lazen we) dat dit alles voorkomt bij endometriose en ook dat de diagnose vaak te laat gesteld wordt! Zelfs bij een 2ste kijkoperatie niet gezien wordt.

    Mijn medicijnen van de hom.arts slaan echt goed aan. Ik merk het steeds meer. Er zijn nu meer dagen dat het goed gaat, geen angst of onrust is. Maandag ben ik begonen met EMDR, en as maandag de echte eerste EMDR sessie. Duurt anderhalf uur!
    Elke week het gesprek met mijn ha is ook heel erg goed geweest voor me! Hij begeleidt me geweldig, als ik ergens bang voor ben dan kijkt hij er naar luistert naar hart en longen, en kan me dan geruststellen. Ik moet leren om niet te denken dat ik lastig ben voor hem, zei hij (daar was ik bang voor) Ik kwam nooit met klachten maar hielp juist zelf graag mensen. Ik moet liever over mezelf gaan denken.

    Als er een site was waar je huisartsen een pluim kon geven, nou, dan deed ik dat a la minuut! Ik heb hem al 23 jaar als huisarts, en hij is altijd zo geduldig en begrijpend geweest, neemt rustig 3 kwartier de tijd voor je, ook al zit de wachtkamer dan vol! 😉 Als ik me dan ongemakkelijk voel daardoor, zegt hij dat ik me daar niet druk over moet maken.

    Zo, dat was weer een heel bericht merk ik :laugh:

    (en zo zie je maar weer he Marjolijn, en met dieren en met kinderen kunnen er gezondheidsproblemen zijn. Maar ja, dieren zijn vaak ook net kinderen 🙂 )

    Ik hoop echt dat het met Eugenie gaat!!

    Knuffels van Margreet

    #85277 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    bullen kunnen wel meer een neiging tot flauwvallen hebben als ze moeten kotsen..klinkt raar..maar dan zijn ze zo gestrest..zie het als iemand die hyperventileert en dan zodanig eng word dat ze ook onderuit zakken..maar verder gewoon niets mankeren..
    maar goed..onze Branco heeft een te dikke tongaanzet..dus de ruimte tussen zijn tong en verhemelte is niet veel..dus hij heeft heel snel last dat iets in de weg zit…
    waarschijnlijk ook een slappe huig..maar goed..gezien die tong die niet operabel is..laat ik die huig ook niet doen..lost toch niets op..dus met warmte blijft hij gewoon bij de airco..gewoon rustig aan..
    maar dit had ik ook nog nooit mee gemaakt hoor bij hem…hij is ruim 5,5 jaar oud nu…
    maar dacht even..daar gaat tie…maar gelukkig was hij het sneller vergeten dan ik..maar die oogjes..die blijven mij nog bij hoor..die paniek…(en het had niets met zijn zere piemel te maken hoor…toevallig twee verschillende dingen…hihihi)

    pfff..je dochter heeft ook op het gebied van gynaecologie ook al het een en ander achter de kiezen gehad zeg..pfffff…..

    tja..lezen..en begrijpend lezen is tegenwoordig ook een vak hoor..dat merk ik ook geregeld…maar wel balen voor je dochter…je al zo beroerd voelen..en dan weer spoken achter na zitten…bah…

    zo..ik ga even plat…pc is voorlopig klaar van danny….ben er nog niet..maar gaandeweg zal alles erop staan..of liever gezegd..geinstalleerd..whahahha..

    ik ga even een tukkie doen..de bullie’s snurken hier al flink een bos door..

    Ik hoop ook dat we spoedig wat van Eugenie horen…

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 337)
Reageer op: Babbelbox
Je informatie: