Hoi Tolletje,
Je schreef:
[quote]Ook worden er vaak medische termen gebruikt, die ik niet snap en de energie niet heb, dat uit te zoeken. Staat misschien wel interessant, maar ik denk toch, dat er heir veel mensen zijn, die met hetzelfde probleem zitten. [/quote]
Daar heb je ook een punt!
Misschien een stukje op dit forum waar een [i]woordenboek[/i] neergezet kan worden?
Tenslotte mogen wij als hartgenoten toch ook eens ons hart “luchten”? ;)
Wie weet, doen ze er nog eens wat mee, ik hoop het van harte…
Tja, ik word soms echt “kriebelig” van al dat gekopieer en geplak bij de, voor ons zo, belangrijke info.
Tja ik dacht op het moment dat ik het stukje schreef…
Waarom zou ik niet eens de knuppel in het hoenderhok gooien?
Als ik niks laat merken van mijn ongenoegen en een ander doet dat ook niet, dan gaat men vrolijk verder op deze manier.
Ik denk zeker dat er meerdere zijn, dan alleen jij en ik Tolletje, die hier zo over denken.
Hartegroet maria