19 januari 2009 om 21:04
#143702
Ester
Deelnemer
Hallo Jannie,
Ik had het ook al gelezen in je hartverhaal, maar ik kan je helaas geen advies geven. Ik heb er nog nooit van gehoord en volgens mij zitten mijn 3 stents nog op hun plaats. Het is alweer even geleden dat ik je hartverhaal gelezen heb, maar hoe is het bij jouw geconstateerd of hoe voelde je het? Kan de cardioloog (of 1 van zijn-haar collega´s) er geen antwoord op geven? Sterkte met je zoektocht naar antwoorden.
Groet Ester