Hoi meisjes!!!
Ja, het was wat stil, ik miste jullie wel heel erg!! En ik weet het, ik kan gewoon schrijven en dan reageren jullie ook, maar de fut was er niet zo.
Ik zat een poosje toch in een dip, qua angst, gewoon belachelijk! Omdat ik morgen voor de echo doppler moet, De afspraak met de cardioloog die ik gelijk erna had, heb ik afgezegd. Ik wil de uitslag van de huisarts horen, en niet van de cardioog. Dat komt de volgende echocontrôle wel, maar nu even niet hoor. Ben net aan het opknappen. Blijkt dat ik een nieuwe cardioloog heb, mijn cardioloog is weg. Fijn dat ze dat even liet weten :dry:
Deze arts heeft als achternaam: de Vriend, ik hoop dat hij zijn naam eer aan doet ;) (al was die andere ook wel vriendelijk, allleen moet hij leren dingen anders te brengen he)
Maar ondanks alle positieve gevoel sloeg toch ineens de angst weer toen, en dat kan ik dan niet uitstaan, want dat vreet ook weer mijn energie op, die ik al zo weinig heb.
Gelukkig ging het daarna weer beter en ik ben net terug (vanmorgen) van een zussenweekeind, vrijdagochtend vertrokken met 6 zusjes, naar Hellevoetsluis. Heerlijk weer gehad, en heel gezellig samen, veel herinneringen opgehaald van vroeger. Wij gaan al 19 jaar met elkaar weg, toen mijn moeder nog leefde ging ze ook mee, en die genoot altijd zo samen met haar dochter weg. Wat was ze trots dan!
Zo te horen ben ik niet de enige die niet tegen de warmte (meer) kan ;) Dit gaat nog maar veel warmer moet het niet worden.
Marjolijn, dat is vast even aanpoten he, met die fusie, want dat gaat niet vanzelf! En heerlijk, die foto van dat lekkere luie bulletje, (nou ja, bulletje :lol: ik zou hem niet op schoot kunnnen denk ik)
Maar wat fijn dat die selokeen goed gaat joh! Ik hoop dat het ook zo blijft, samen met dat maagtabletje. Welke maagtablet heb je eigenlijk? Ikzelf moet elke dag een omeprazol nemen.
Eugenie, ik hoop heel erg dat het gesprek met je cardioloog goed gaat, vrijdag. Ik weet niet hoe oud jouw cardioloog is, het zou inderdaad heel erg jammer zijn als het niet meer zou gaan! Want je kent hem al lang dus.
Ik trok me aan jou op Eugenie, omdat je schreef dat ondanks je klachten je pompfunctie (en nog iets anders, weet even niet meer wat) verbetert was, ende cardioloog daar geen verklaring voor had. Jij wel zei je, de vitaminen die je er nu bij nam.
Ik heb daardoor wat meer hoop gekregen dat mijn hartfunctie ook wat verbetert is, ook al zei mijn cardioloog dat ik mocht hopen maar dat het niet zo zou zijn. (persoonlijk vind ik niet dat je iemands hoop de grond in moet boren, ik hoop dat de nieuwe cardioloog anders is) Mijn huisarts belt woensdag naar de cardioloog voor de uitslag en dan hoort hij ook of de medicatie aangepast moet worden of hetzelfde blijft. (liever het laatste dat is een beter teken he :) )
Het is kennelijk niet de normale gang van zaken zei de secretaresse, maar vanwege mijn angststoornis (moest ik getsie wel iets over vertellen) mag de huisarts wel bellen, Anders krijgt hij pas bericht als ik geweest ben bij de cardioloog. Dus heb ik woensdag half 5 een afspraak met mijn huisarts, dan hoop ik dat hij de cardioloog heeft kunnen spreken.
Woensdag krijgt ook mijn ega de uitslag van de orthopeed. Hij loopt heel moeizaam met een kruk nu. gaat zo snel!! Geen versleten knie, foto was goed, nu is er een MRI gemaakt en een nuclaire scan, (zo noemden ze dat) met een injectie met radioactieve vloeistof van te voren. Van zijn hele been, dus ook zijn heup, omdat het ook daaraan zou kunnen liggen.We kunnen al een paar weken niet meer weg, want hij kan mijn rolstoel niet meer duwen.
Mijn dochter is aan het re-integreren als leidinggevende, sinds vorige week. En ze vindt
het heel erg leuk!! Het is echt haar ding! De leidinggevende is heel erg tevreden, nu al. Maar ja, voor hoe lang dit duurt, voor hoe lang ze kan blijven! Want als er niets voor haar is, na re-integreren, moet ze de invalpoel in, en dat is geen fijn idee voor haar.
Ik ga mijn koffer uitpakken, de tijd draait wel door, als ik iets weet woensdag lattik het horen.
Eugenie, ik neem aan dat je al op papier hebt staan wat je wil bespreken, (ook al heb je een mail naar de arts gestuurd)
Good luck hoor. (er staan echt geen leuke smilies op het forum!)
Meisjes, fijne avond, en ik ben blij dat ik iets van jullie las! (minder blij toen ik bij uitbehandelt las, ik werd er naar van, zo erg voor dat gezinnetje!)
Liefs en dikke knuffel, Margreet