19 februari 2024 om 09:48
#157332
Debora
Gast
Ik heb sinds mijn logeerpartij op de ic, in coma na 3 zware hartoperaties, ook een bijzonder korte lont. Nooit een watje geweest, maar nu last van een overtreffende trap. Ik zou ook wel graag adbies willen, maar heb geen benul van wie ik dat (onbevooroordeeld) zou kunnen krijgen.