default-header

Kort lontje na hartstilstand graag advies

Home Forums Ik kom graag in contact met… Kort lontje na hartstilstand graag advies

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #130542 Reageer
    donny
    Deelnemer

    Hallo allemaal, ik ben Donny een 34jaar jonge man..

    Op mijn 33ste kreeg ik een hartstilstand ,na reanimatie niet gelijk bijgekomen en na 2 dagen coma woest wakker geworden meerdere keren inslaap gebracht een paar littekens van het vast binden verder gelukkig normaal bijgekomen, wel heel eigenwijs en niet willen luisteren 3 dagen na het wakker worden na huis gegaan, zondags erin vrijdag weer thuis en een gevoel alsof er niks gebeurt was
    Gelukkig geen letsel of schade oorzaak is nog steeds onbekend maar levenstijl moest ook wat gezonder veel redbull, nachtwerk etc

    Nu 1.5jaar verder en de rede van me vraag!!

    Ik heb totaal geen lontje meer 0 naar 100 in een milliseconden , snel geprikkeld, kattekoppig. Niet heel leuk voor me gezin die begint hier ook onder te lijden.

    Ik hoop dat er mensen zijn die hier ook ervaring mee hebben en er uiteindelijk uit zijn gekomen of adviezen hebben.

    Mocht er aanvullende info nodig zijn vraag gerust.

    Al vast bedankt ♡

    #130745 Reageer
    Willem-Zen
    Deelnemer

    ikzelf wist in eerste plaats niet dat ik dit had, totdat mijn vrouw hierover begon.
    Mijn vrouw zei precies waar ze mee zat en kon mij ook de dingen vertellen waar ik prikelbaar over was, hier kon ik dus aan werken. Op een geven ogenblik voelde ik het aankomen en wist ik wanneer ik dit had.

    Heb je iemand naast je die jou kunt monitoren wanneer je dit hebt zodat je weet hoe en wanneer je dit kunt verhinderen, voordat je een uitbarsting krijgt.

    Gr. Frits

    #131637 Reageer
    Debbie
    Gast

    Mijn man heeft op 17 juli binnen een uur drie hartinfarcten en een hartstilstand gehad. We waren net in de shockroom op de eerste hulp toen hij voor mijn ogen werd gereanimeerd. Nu zijn we vier maanden verder en begint bij hem het besef te komen van hetgeen er is gebeurd. Hij heeft eveneens dagen erbij waarop hij totaal geen lontje meer heeft en binnen tien seconden razend kan worden om helemaal niks. Langzaam begint hij ook te beseffen dat hij in dat opzich heel erg veranderd is een probeert hij meer te praten hierover. Dat maakt het voor mij en stuk makkelijker om tegen hem te zeggen dat hij weer boos is om helemaal niets. Communicatie is het toverwoord. Geef het tijd maar verlies elkaar niet uit het oog!!

    #132894 Reageer
    Debora
    Gast

    Ik heb sinds mijn logeerpartij op de ic, in coma na 3 zware hartoperaties, ook een bijzonder korte lont. Nooit een watje geweest, maar nu last van een overtreffende trap. Ik zou ook wel graag adbies willen, maar heb geen benul van wie ik dat (onbevooroordeeld) zou kunnen krijgen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Kort lontje na hartstilstand graag advies
Je informatie: