default-header

vooronderzoeken voor reparatie hartklep in Isala ziekenhuis

Home Forums Hartkleppen vooronderzoeken voor reparatie hartklep in Isala ziekenhuis

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #79709 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo allemaal,

    Weet iemand hoe lang het nog duurt voordat je wordt opgeroepen voor de hartoperatie. Ik moet as maandag vooronderzoeken laten uitvoeren op locatie Weezenlanden van Isala klinieken in Zwolle. Ik ben er heel erg aan toe.

    Alvast bedankt.

    Jordi

    #87872 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi jordi..als ik op hartgenoten kijk bij wachttijden zie ik bij dit ziekenhuis 2 weken staan…dus denk zodra alle vooronderzoeken oke zijn dat je al snel geholpen word…
    lijk mij dan hoor…

    #87873 Reageer
    jordi
    Deelnemer

    hallo Marjolein,

    Bedankt voor je berichtje. Dan hoop ik inderdaad dat ik volgende week een berichtje krijg. 2 Maanden geleden moest ik er nog van huiveren, straks waarschijnlijk ook wel eventjes, maar dit is ook geen leven. Ben jij een patiënt en zo ja, heb je al een operatie ondergaan of moet je nog?

    groetjes,

    Jordi

    #87874 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Jordi…ik ben in 1999 geopereerd aan mijn aorta..daar zit een tube om heen..
    en in 2007 heb ik een nepklep gekregen …en half oktober is er een ICD inclusief pacemaker bij mij ingebouwd…dus tja..ben wel patient..whahahhaha..

    #87875 Reageer
    jordi
    Deelnemer

    Je hebt al wat voor de kiezen gehad! Zo’n tube, is dat omdat je een lekkende hartklep hebt/had? Dat heb ik ook bij de mitralisklep. Hier gaan ze een zgn ring omheen zetten. Hoe voelde je je na de operatie. Ben zelf nu vermoeider dan moe 🙂 wordt er niet goed van…

    #87876 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    mijn aortaklep lekte ..maar tijdens de operatie bleek dat mijn aorta zelf te wijd was..dus die hebben ze dmv een tube smaller gemaakt…

    en voor mijn eerste operatie had ik nergens last van…in 2004 was mijn EF nog 51%…wat al lager is dan normaal…in december 2006 20%…vandaar de hartklep-operatie…om mij te stabiliseren…en nu is tie 33% volgens de laatste meting…
    na 2006 kan ik niet zeggen dat ik beter ben geworden…hopelijk blijf ik stabiel..maar ben beperkt in mijn doen en laten..lichamelijk gezien dan..

    Ik heb namelijk gedilateerde Cardiomyopathie en hartfalen…maar als je dat niet heb..zal je geheid ervan opknappen!!..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: vooronderzoeken voor reparatie hartklep in Isala ziekenhuis
Je informatie: