default-header

Uit slag

Home Forums Hartfalen Uit slag

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79913 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Nu ik werd net op gebeld door mijn huisarts dat ik hartfalen had .Ik moet nu eerste medijnen krijg ik en moet as Dinsdag weer naar het ziekenhuis toe .Dit is een zware klap voor mij .Mijn man is zelf ook een hartpatient .2x gepereerd nieuwe hartklep gehad .Het is allemaal zo onwerkelijk .Kan ik nog genezen ? met vriendelijke groeten ada . 🙁

    #88770 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Beste Ada,

    wat een rotbericht. Was je op deze uitslag niet voorbereid? Met wat voor klachten ben je bij de cardioloog gekomen? Ik hoop dat je via dit forum lotgenoten zult treffen. Ervaringen delen is altijd wel prettig.

    Het is toch heftig als zowel jijzelf als je partner ziek is. Daar kan ik helaas over meepraten. Probeer toch positief te blijven.

    Sterkte en een hartegroet van Annemarie

    #88773 Reageer
    volhoudster
    Deelnemer

    heel veel sterkte..als straks de uitslag bezonken is,zal het vast beter gaan .
    gr leny

    #88776 Reageer
    Babette
    Deelnemer

    Dag Ada,

    Wat een rottige boodschap heb je gekregen! Ik zou er moeite mee hebben dat dit telefonisch is gebeurd, zo koel en zakelijk lijkt me dat!
    Ik hoop voor je, dat ze je in het ziekenhuis goede informatie geven en je een beetje kunnen opvangen.
    Sterkte gewenst,

    groetjes, Babette.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Uit slag
Je informatie: