default-header

spontane scheuring kransslagader

Home Forums Hartkleppen spontane scheuring kransslagader

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80125 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo! Juni jl ben ik gedotterd en zijn er div. Stens geplaatst.
    Om een lang verhaal kort te maken; eerst is via de pols geprobeerd. Maar dit lukte niet ivm smalle aders en een allergiereactie. Week erna, protocol allergie in acht genomen, opnieuw geprobeerd via de
    Lies. Dit lukte maar tijdens de behandeling scheurde de ader.. een 2e cardioloog schoof aan en beiden hebben eea netjes gefixd! Op plek van scheuring zijn oplosbare stens gezet, op plek vernauwing ‘gewone’ stents.
    Nu komt scheuring tijdens dotteren niet zoveel voor hoorde ik van mn cardioloog. Ik kom ook geen verhalen hierover op google tegen. Wel scheuring met als gevolg hartinfarct en hierná komt men in zkh .
    Ik kom, ivm revalideren, graag in contact met mensen die dit ook hebben meegemaakt!

    Ikzelf ben 43jarige moeder van 2jonge kinderen. Heb diabetes2, ietwat overgewicht en hoge bloeddruk. Mn vader overleed op 43 jarige leeftyd aan hartinfarct(erfelijke factor)

    Herkent iemand spontaneous dissection conary artery (spontane scheuring kransslagader) ? Graag ervaringen! Ik voel me er erg alleen in staan, heb al div.oproepen gedaan, geen reactie..:-(

    Lieve groet, anita

    #90171 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Ik heb het ook gehad in 1996, tijdens dotteren ging de ader kapot.
    Was klaar dachten ze toen en kreeg terwijl ik daar nog op de tafel lag hevige pijn op de borst en werd gelijk doorgeschoven naar Ok en werden 2 bypasses ingebouwd.
    Dus technisch gezien alles weer gerepareerd.
    Daarna 15 jaar verder geleefd , in zonde en absoluut niet als hartpatiënt.
    Hier het hele verhaal http://www.hartpatienten.nl/hartverhalen/het-begon-allemaal-op-36jarige-leeftijd-dp1

    #90172 Reageer
    anitaaa
    Deelnemer

    Heel erg bedankt voor deze reactie!;-) ik ga de link bekijken !

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: spontane scheuring kransslagader
Je informatie: