default-header

Simvastine

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80724
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik ben zelf gestopt met simvastine kreeg vreselijke spierpijn, nu dus binnenkort vervanging, heb het wel gemeld bij cardio, maar geeft geen vervanging eerst, terwijl cholesterol wel te hoog is

    #93773
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Kiki,

     

    Wij raden eigenlijk altijd af om op je eigen houtje te stoppen met medicatie, maar dit altijd in overleg met je arts te doen. Er zijn diverse soorten cholesterolverlagers dus ik zou met de arts bespreken welke wel geschikt is voor jou.

     

    Anneliese Wijers-Barten

    St. Hartpatiënten Nederland

    #93801
    Anoniem
    Inactief

    hallo 

    Ik slikte ook deze medicijnen. Echter de spierpijn werd zo hevig dat ik bij de fysio eindigde. Ik ben overgegaan op het natuurlijke middel rode gist rijst tabletten met q10 en ik heb geen spierpijn meer. Je moet je alleen zelf betalen maar ze zijn heel vaak in de aanbieding 1 + 1 . 

     

    groet

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.