default-header

Onderzoek effectiviteit medicijnen

Home Forums Help?!? Onderzoek effectiviteit medicijnen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #78834 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste moderator,

    Ik ben student aan de universiteit groningen en ben op dit moment zijn we bezig met een onderzoek waarmee we inzicht willen krijgen in hoe mensen denken over de effectiviteit van verschillende medische behandelingen, zoals cholesterolverlagers, maar de vragen gaan ook over bv diëten en cursussen voor het stoppen met roken.

    Verschillende websites zoals de obesitasvereniging hebben al een link geplaatst naar het onderzoek maar we zijn op zoek naar meer deelnemers aan ons onderzoek, en mijn vraag aan u is of ik op het forum de link naar onze vragenlijst zou mogen plaatsen.
    Vriendelijke groeten!

    #83318 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Dag student ..?

    We zijn altijd welwillend om mee te werken. Helaas zijn we de afgelopen tijd echt ontzettend druk geweest. Vandaar de vertraging.
    Misschien heb je intussen al een bericht gehad van iemand anders. Anders zou ik je willen vragen wat meer te vertellen.
    Hebben jullie op een site een onderzoek geplaatst?
    Wat verwachten jullie van het onderzoek?
    etc.
    Als je wat meer informatie geeft kunnen wij misschien ook wat beter ondersteuning bieden.

    Vriendelijke groeten,

    Job-Pieter Tent
    Namens Hartgenoten.nl

    #83320 Reageer
    Ester
    Deelnemer

    Ik zou, als ik wat meer informatie heb, waarschijnlijk best bereid zijn om aan het onderzoek mee te werken. Ik heb in elk geval een uitgesproken mening over cholesterolverlagers, ik loop bij een dietiste en ik ben na mijn infarct (inmiddels al meer dan een jaar) gestopt met roken. Dus: kom maar op met die info!

    #83322 Reageer
    studentgroningen
    Deelnemer