default-header

Nieuw en vraag naar ervaringen met ablatie in OLVG of VU/AMC in Amsterdam

Home Forums Even voorstellen Nieuw en vraag naar ervaringen met ablatie in OLVG of VU/AMC in Amsterdam

Tags: 

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #127959 Reageer
    mwgvrs
    Deelnemer

    Beste allen,

    Ik heb last van boezemfibrileren en ook wel flutter; niet iedere dag, maar heeft inmiddels eigenlijk teveel invloed op mijn algehele welzijn. En dus nu sta ik op het punt om toch ablatie te laten doen. Eerst veel getwijfeld i.v.m. risico’s. Dat moet ik echt gaan loslaten.

    Ik prefereer naar een ziekenhuis te gaan waar men dagelelijks ableert. In Amsterdam valt dan te kiezen het OLVG en VU/AMC. Wie heeft bij een van deze ziekenhuizen recent ablatie laten doen? En wil zijn/haar ervaringen delen? Of uit eerste hand misschien ook informatie? Ik ben vooral heel benieuwd naar hoe goed je gehoord voelt, open gesprekken kunt voeren, en wordt behandeld voor en na de ingreep.

    Uiteraard snap ik dat ervaringen erg persoonlijk zijn.

    Alvast dank!

    Marc

    #130389 Reageer
    Bert van lijnschoten
    Gast

    Goedenmorgen ik ben 3 weken terug in het olvg geweest voor een ablatie op dit moment veel last van overslaan van het hart maar kan nog wel 2 tot 3 maanden duren .Op zich is de ablatie goed te doen met de juiste voorlichting en goede doktoren in het olvg .

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Nieuw en vraag naar ervaringen met ablatie in OLVG of VU/AMC in Amsterdam
Je informatie: