default-header

Laatste oproep: Win het boek Motorpech!

Home Forums Boeken Laatste oproep: Win het boek Motorpech!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #78732 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hartgenoten.nl deed een oproep uw argument te geven waarom wij u een het boek Motorpech van Amy Silverstein moeten opsturen. Hartelijk dank voor de reacties tot nu toe.

    Wij doen een laatste oproep ons uw reden te geven voor dit boek in aanmerking te komen.

    Hier gaat Motorpech over:
    Als hardwerkende studente heeft Amy helemaal geen tijd om ziek te zijn en ze negeert alle alarmsignalen van haar lichaam dan ook volkomen, tot ze op 24 jarige leeftijd een harttransplantatie moet ondergaan.

    Zeventien jaar later beschrijft ze hoe haar leven daardoor gevormd is, de schaduwkanten van een transplantatie en het wonder van het dagelijks leven, de voortdurende strijd met zichzelf om een [i]normaal[/i] leven te mogen leiden en met haar omgeving die verwacht dat ze nu weer [i]beter[/i] is.
    Amy Silverstein heeft met haar boek de discussie over transplantaties en orgaandonatie in Amerika behoorlijk aangewakkerd. In een interview zei de auteur: [quote]Het is begrijpelijk dat families dit onderwerp liever niet tussen voor- en hoofdgerecht door bespreken. Of de meningen over mijn boek nu positief of negatief zijn, er wordt nu wel over dit onderwerp gepraat, en ik hoop dat dat een aanleiding zal zijn voor mensen om hun wensen op het gebied van orgaandonatie kenbaar te maken. De discussie moet ergens beginnen. Mijn boek biedt in ieder geval die opening.[/quote] Hartgenoot Lisa heeft dit boekenforum al voorzien van een goede recensie.

    Wij kijken uit naar uw verhaal!

    Hartgenoten.nl

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Laatste oproep: Win het boek Motorpech!
Je informatie: