default-header

ik voel me onzeker

Home Forums Even voorstellen ik voel me onzeker

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80577 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste allemaal,

    in de week van 16 december heb ik me aangemeld bij deze site om jullie verhalen en vragen te lezen en iets meer van het hart te weten te komen. Mijn naam is Nathalie van Workum en ik ben 44 jaar. In 2011 ben ik, ivm thoracale klachten doorverwezen naar de internist en vanuit hem door naar de cardioloog. Onderzoeken toen goed (fiets en echo en lab) echo en fiets herhaald in maart 2014 ivm aanhoudende onbegrepen klachten. Onderzoeken goed. Fijn, toch hield ik klachten en begon (ook door een ptss) angst te ontwikkelen, angst voor acute hartdood (kan er wel om janken) opnieuw doorverwezen eind dit jaar ivm toename extrasystole. 20 nov cardioloog geweest, onderzoeken, calciumct, holter, fiets en echo. 16 dec retour voor uitslag en hij noemde dat de onderzoeken bij elkaar goed waren voor 95 % en dat ik evt nog voor die laatste 5% een ct met infuus zou kunnen overwegen. Ik heb vervolg afspraak staan 27 jan. Toch noemde hij tussen de regels door door dat ik een lekje heb en een gaatje in het septum maar een gezond hart. Nu vind ik dit wel lastig, zeker met mijn “angst”. Ik snap heel goed dat mijn klachten los staan van deze toevalstreffer maar is van jullie iemand hiermee bekend en heeft tips, heel welkom.

    #93226 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Nathalie,

    We hebben al kort contact gehad. 🙂
    Rechtsboven is een ‘zoeken’ venster. Als je daarin ‘atrium septum defect’ typt krijg je linkjes naar eerder geplaatste berichten over dit onderwerp.

    Ik hoop dat je de 27e meer duidelijkheid krijgt, sterkte in ieder geval.

    Groet,
    Annemarie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: ik voel me onzeker
Je informatie: