- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 4 maanden geleden door jane46.
- AuteurBerichten
- Bert WulmsDeelnemer
hallo Jane en Carote,wat grappig dat we alle drie op dezelfde plek trainen,ik heb nog niet gezwommen en weet ook niet of ik dat wel ga doen i v b met m,n nekwervels maar ik ga woensdag wel naar de gymzaal voor andere sports ben benieuwd.Ik heb je nog niet gezien Jane op training ,ik ga meestal vroeg,om half negen,ik moet deze week woensdag en vrijdag en donderdag gesprek i c d +partner,net als jij dus ,ik heb nog geen foto,moet eerst m,n kinderen vragen hoe ik dat moet doen.Ik heb afgelopen week wel een fietstest gehad ,dat was wel goed ,weer een beetje verbeterd ,ik moet pas in februari terug bij t,LUMC, ik hoop dat m,n hartfuntie dan ook wat verbeterd is,ja dat zou ik wel heel fijn vinden.Ik heb niet zoveel pijn gehad van m,n ICD maar wel elke keer het gevoel dat hij weg schoof dat was wel wat lastig snachts ,dan heb je elke keer het gevoel dat je de ICD tegen moet houden,gek hoor,maar nu kan ik gelukkig slapen zoals ik wil ,ook op de dag heb ik er niet zoveel last van en kan gewoon m,n dingetjes doen.Het is op zich wel wennen allemaal ,ik kon altijd alles en was nooit moe ,tot juni dit jaar.Er zijn toch wel heel wat dingen verandert ,eten en drinken en trainen en rusten,maar daar weten jullie ook alles van,lijkt me zo.Zo als je zegt Jane we gaan er maar voor,anders is het niet,ik wil jullie allebei een gezellige zondag wensen,ik vier St Niclaas bij m,n dochter en haar gezinnetje ,met m,n 2 andere zonen,ik hoop maar dat hij me niet mee neemt naar Spanje anders kan ik m,n training wel vergeten deze week,liefs en tot horens,Nel
- AuteurBerichten