default-header

Hulp verzocht voor project over Hartfalen

Home Forums Help?!? Hulp verzocht voor project over Hartfalen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80466 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste Meneer/Mevrouw

    Voor een project van mijn opleiding (Industrial Design van Universiteit Eindhoven) ben ik op zoek naar mensen die last hebben van hartfalen. Het project gaat over het helpen bij het omgaan met alles waar U rekening mee moet houden (dieet, vochtinname, beweging etc.) u zou daarbij aan dingen kunnen denken waar u moeite mee heeft om vol te houden of wat in het begin heel moeilijk was. Het eindresultaat van het project dat tot de zomer duurt zou een ondersteunend middel moeten worden bij het leven met hartfalen.

    Ik ben daarvoor op zoek naar iemand op zoek die openstaat om zijn of haar ervaringen te delen en tot een of meerdere goede hulpmiddelen zouden leiden. De hoeveelheid tijd die het kost hangt staat volledig vrij en ieder beetje hulp/informatie van de praktijk zou mij enorm helpen!

    Graat hoor ik wat van geïnteresseerden, dat kan via dit forum of via de mail:
    b.l.bierling@student.tue.nl

    #92310 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo Bart,
    Ga je dit project doen door middel van vragenlijsten en zo ja waar kunnen we die vinden?
    Ik wens je veel succes met deze studie.

    Groetjes, Lotje. 🙂

    #92312 Reageer
    StudentBart
    Gast

    Hallo Lotje,

    Bedankt voor je snelle antwoord! Ik ben bezig met een enquête te maken die een deel van de vragen die ik heb te beantwoorden. Die zal ik eind deze week denk ik af hebben. Ik zou graag ook direct contact met iemand willen hebben zodat die persoon mij wat duidelijker kan uitleggen hoe hij of zij er in de praktijk nou mee omgaat en waar tegenaan word gelopen. Dat kan bijvoorbeeld via de telefoon, skype of dat ik een keer langs kom.

    Dank je wel! 🙂

    #92313 Reageer
    Lotje
    Gast

    Bart,
    Er wordt op dit forum vaker gevraagd om mee te werken aan een studieproject.
    Ik denk dus dat er beslist een aantal mensen op dit forum zijn die de enquete willen invullen als jij ergens een vragenlijst plaatst.
    Veel succes er mee .
    Groetjes, Lotje. 🙂

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Hulp verzocht voor project over Hartfalen
Je informatie: