default-header

Homeopathie?

Home Forums Bloeddruk Homeopathie?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80311 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Heeft iemand ervaring met homeopathische oplossingen voor hypertensie?
    Op advies van een kennis ben ik naar een homeopathisch arts gegaan die de vader van mijn kennis van hypertensie afgeholpen heeft.

    Hij bekeek mij (met behulp van allerlei schijfjes met stofjes) en zei al vrij snel dat ik absoluut alle vormen van suiker moet laten staan. Hij schreef mij homeopathische bolletjes Vicia Faba voor (iets uit een tuinboon?), 2x daags 2 korrels, wat mij door zijn apotheker toegestuurd zou worden. Dat middel bleek echter door zijn apotheker niet meer leverbaar (vreemd, want het staat wel op internet overal te koop) en in plaats daarvan zou hij me zelf wat sturen.Wat ik later ontving was een buisje Globuli Saccharin (1x per week 2 bolletjes).

    Dat kwam op mij wel heel dubieus over: ik mocht toch geen enkele vorm van suiker, en nu krijg ik ineens sacharine!? Dat Vicia Fabia kan ik nog wel plaatsen (internet/literatuur geeft ook aan dat dat goed werkt bij HBP-regulering). Ik heb dus niet zo’n vertrouwen in de medicatie, mogelijk wel in zijn advies om geen suiker te gebruiken.
    Heeft iemand ervaring met homeopathische oplossingen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Homeopathie?
Je informatie: