default-header

hoe vind ik het antwoord ?

Home Forums Ritmestoornissen hoe vind ik het antwoord ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79593 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    ik ben denise en ga al tien jaar gebukt onder stress en spanningen, ik heb borderline, adhd en paniekstoornis. het gaat de ene keer beter als de andere, het meest vervelende vind ik het altijd ”ziek” voelen, dus het lichamelijke, het geestelijke kan ik wel handelen. nu gaat het sinds twee maanden kwa gezondheid niet goed. ik heb erge hart(mist)overslagen. het voelt alsof ik inadem en dat dan mijn hart ff een paar seconden stil staat. een heel naar gevoel. nu weet ik dus niet of ik kwa psyche weer een rot periode heb of dat het dit keer misschien iets anders is. ik heb in 2008 onder behandeling gestaan van een cardioloog ivm snel hartritme. ik heb een 24 uurs registratie gehad, een echo en diverse hart filmpjes. eigenlijk is daar niks ergs uitgekomen behalve tachycardie. ik heb daar beta blokkers voor gekregen ( bisoprololfumaraat 5mg ) nu is het de laatste paar weken weer helemaal mis met mijn ritme, heb in rust vaak een ritme >100. die overslagen/mis slagen heb ik elke dag wel een paar keer en op de gekste momenten, bv als ik op de bank lig, onder de douche sta of als ik op stap ben. is dit rede voor een verwijzing nogmaals naar de cardioloog ? of zal het echt bij mijn psyche horen ? het is een beetje rot allemaal omdat ik dus onder grote spanning sta en daar komen vaak ook hartklachten weg maar wat ik wil weten is of het niets ernstigs is.

    #87236 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    het enige juiste antworod vind je toch bij je dokter…ga naar de huisarts..vertel dit alles..en dat je gewoon zekerheid wilt hebben…en waarschijnlijk kan je dan weer naar de cardioloog voor een hartfimpje e.d. en kan die je gerust stellen of eventueel iets met je medicatie doen…

    #87237 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Ik zou ook zeggen breng even een bezoekje aan de huisarts en vraag idd verwijzing vcoor hartfilmpje.
    Al is het maar om je gerust te stellen.
    sterkte

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: hoe vind ik het antwoord ?
Je informatie: