default-header

Hallo!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #80285 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,

    Ik ben Miranda, ik woon in zuid Limburg, ben verpleegkundige, getrouwd, moeder van 2 dochters en een stiefzoon. Ik heb mijn hele leven al ritmestoornissen, maar werd nooit serieus genomen. Na een aantal episodes van peritonitis-achtige aanvallen, werd er verder onderzoek gedaan en blijk ik AVNRT (AV-nodale re-entry tachycardie) te hebben. Nu wordt ik in het MUMC+ (voorheen azM) aangemeld voor een ablatie.
    Ik vind het allemaal nog al wat, omdat ineens te horen. Ik ben pas 34 jaar…

    Ik heb ook fibromyalgie, scoliose, ziekte van Tietze, syndroom van Asperger, ADHD, en ik ben al sinds 2 jaar in de overgang………erg veel.

    Ik werk wel fulltime als endoscopie verpleegkundige, waar ik zitten en staan en lopen goed kan afwisselen. Traplopen en fietsen triggert bij mij ritmestoornissen, maar het kan ook ineens uit het niets komen…..

    #86228 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Miranda,

    Welkom op het forum.
    Ik heb 2x een ablatie ondergaan in het azM. Mijn ervaringen zijn absoluut positief.
    Als je vragen hebt, stel ze gerust.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #86170 Reageer
    Endopleeg
    Deelnemer

    Hoi Annemarie,

    Dank voor je reactie, ik heb idd wel een aantal vragen… :unsure:
    Kan je ook een roesje krijgen voor je ablatie? En werken ze in het mumc, naast het drukverband, ook met bijvoorbeeld starclose, angioseal e.d. om de punctiegaten te dichten?
    Hoe lang heb jij moeten wachten, vanaf het moment dat je cardioloog je aanmeldde in het mumc tot de datum van de ablatie?

    #86087 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Miranda,