- Dit onderwerp bevat 278 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door anna ellis.
- AuteurBerichten
- VonneGast
aart1970 schreef
[quote]Naar de gegeven omstandigheden gaat het goed.[/quote]
Gelukkig maar, fijn om te lezen
[quote]Misschien gevoelig, maar voor alle duidelijkheid droevigheid en vrolijkheid horen bij het leven toch.[/quote]
Zeker weten !
[quote]Zal een beetje op de teksten van andere letten oké.:ohmy: :ohmy: [/quote]
Oh nee, zo bedoelde ik het niet. Het is oke wat je plaatst. Ik vind het juist mooi dat er van alles geplaatst wordt en je naar iets kunt luisteren waar je zelf misschien niet opgekomen zou zijn. Ik vroeg me dus alleen maar af of het niet goed met je ging en misschien zelf wat “droevig” was . Dat conclusie had ik niet moeten trekken en het misschien niet moeten vragen :blush:
Groetjes, Yvonne
VonneGastRod Stewart/ Sailing :
VonneGastaart 1970 schrijft:
[quote]www.youtube.com/watch?v=j55Z5AHfqVI[/quote]:lol: :lol: :lol:
VonneGastFleetwood Mac/ Go your own way:
WandeltheoDeelnemerDeze is geweldig. Klik op onderstaande link.
http://streaming.vtm.be/VTM/opzoeknaarmaria/Video/STUNT_MARIA_FINAL_EXPORT.wmv
aart 1970DeelnemerGoedemorgen Theo,
Dit is echt geweldig!!!!!
Complimenten aan onze buren en niet te vergeten aan Theo!!!
Groet,
RobVonneGastWandeltheo schrijft:
[quote]Deze is geweldig. Klik op onderstaande link.http://streaming.vtm.be/VTM/opzoeknaarmaria/Video/STUNT_MARIA_FINAL_EXPORT.wmv%5B/quote%5D
Echt leuk Theo ! Je zou d’r zo tussen willen springen en mee willen doen :laugh:
Groetjes, Yvonne
VonneGastIl Silenseo :
VonneGastJohn Lennon/ Imagine :
VonneGastaart 1970 schrijft:
[quote]www.youtube.com/watch?v=A4nPJ-YYHBc[/quote]Ahh, wat leuk. Dat was zo ongeveer een van de eerste liedjes die ik in de pubertijd op mijn gitaar probeerde te spelen. :) (Die gitaar staat nu al 30 jaar hier boven in een hoekje)
VonneGastWandeltheo schrijft:
[quote]http://www.youtube.com/watch?v=NEDtsHnn2eA[/quote]Dat vind ik een leuk liedje. Net als deze :
David Bowie en Tina Turner / Tonight :
aart 1970DeelnemerGoedemorgen Yvonne en Theo,
Ja ja de goede oude tijd, eigenlijk had je maar twee groepen jongeren, de liefhebbers van de Roliing Stones of van de Beatles. je was een Thomos of een Puch liefhebber, of je had een Zundap of een Kreidler. Je liet je haar groeien, ook al moest dit regelmatig weer geknipt worden of je had korter haar en deed er kilo’s vet in. De groepen waren de sjorsklanten en de vetkuiven, de redelijk rustige boefjes van die tijd.
Ik hield van muziek en ging zowel voor de Rolling Stones als de Beatles, had een oude Sparta ( moest ik kopen van mijn voogd) maar werkte hard voor een Thomos. Toen ik deze eindelijk had voerde ik hem op en had de pech dat ik na een paar weken lekker toeren, met mijn handen op het eigenlijk veel te hoge stuur en mijn haar wapperend in de wind, nog een mooi geperst stalen pakketje over hield.
Had nooit gedacht dat nog eens een keer zelf te zeggen, maar dat was de goede oude tijd.
Groetjes,
Rob - AuteurBerichten