default-header

forumverhaal

Home Forums Help?!? forumverhaal

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #83620 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Marion!

    Ik reageer er nu maar even op, even snoopy te snel af zijn haha.
    Als je in je inbox een bericht aanklikt en deze leest zie je een tekstvak (antwoorden staat er boven). Daar kan je zoals je weet je reactie typen. Daarna klik je op sturen en normaal zou deze dan het bericht moeten versturen.

    Soms is het bericht waar je op wilt antwoorden te lang. (dit kan je zien onder het antwoorden vak, daar staat een aantal cijfers ter indicatie van de resterende tekens)

    Is er misschien een ander probleem, dan moeten we dat even na gaan.
    Ik zal even een test bericht naar je sturen en dan zullen we kijken of het lukt, ok?

    Groetjes, Job

    #83623 Reageer
    Marion58
    Gast

    Hoi Job,

    Dank voor je antwoord! 🙂
    Ineens viel gisteren het kwartje, toen ik nog eens goed ging kijken naar wat er nu precies staat.
    Erg duidelijk vind ik het overigens niet hoor, maar ja als je alles weet hoef je ook niets te vragen, toch:unsure:

    groetjes,

    Marion.

    #83697 Reageer
    maxiem
    Deelnemer

    hallo graag zou ik verhalen uit willen wisselen over hartritmestoornissen,wie kan me raad geven en hoe ik verder kom op deze site/gr.maxiem

    #83698 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    Hallo Maxiem,

    Zoals Job Pieter ook al eerder opmerkte, zou ik zeggen:
    vertel je verhaal, waar je mee worstelt, welke vragen je hebt, wat je eigen ervaringen zijn, en er zullen vast reakties komen van hartgenoten die hetzelfde mogelijk eerder hebben ervaren, dan wel je van advies kunnen dienen.
    Ga ondertussen verder rondneuzen op deze site en lees zoveel mogelijk hartverhalen, wellicht kom je nog antwoorden tegen op je vragen.

    Tegen Job Pieter en verdere medewerkers van Hartgenoten; het volgende:

    Ik lees vaak onder de rubriek “Hartverhalen” interessante weetjes over bepaalde hart-aandoeningen, maar als ik die later nog eens wil opzoeken verzand ik in die grote rijstebrei van verhalen en zoek ik me wezenloos, in welk verhaal dat ook al weer stond, dat wat ik zoek. Is er misschien een oplossing mogelijk om deze “hartverhalen” te archiveren naar onderwerp of aandoening, zodat ze eenvoudig terug te vinden zijn?

    Zou ook mogelijk een oplossing zijn voor de vraag van Maxiem, en wellicht een handige naslagrubriek voor velen. Gooi het eens in de groep. Succes gewenst.

    groeten,
    Theo

    #83706 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Theo,

    Ik begrijp dat je niet vrolijk word van de lading informatie die je dan onder ogen krijgt.
    Persoonlijk vind ik dat we hartverhalen niet zouden kunnen op een bepaalde manier kunnen archiveren. Het zijn namelijk persoonlijke verhalen die gebonden zijn aan hartgenoten zelf.
    We zouden dan ook snel dubbele verhalen kunnen krijgen. We kunnen altijd vragen aan de webcreator of iets dergelijks mogelijk is. Maar de kosten zullen allicht ook te hoog zijn.
    We zullen het in ieder geval bespreken.

    Het makkelijkste naar mijn mening is gebruik te maken van de zoekfunctie op de site. Daarmee worden ook de hartverhalen doorgespit. (Voor het forum is een extra (andere) zoekfunctie)

    Groeten, Job

    #83707 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    Hoi Job,

    Ja, daar zit wat in.

    Gelijk even uitgeprobeerd en……het werkt.
    was me trouwens nooit opgevallen dat het forum een eigen zoekfunctie heeft.
    zo zie je maar weer.

    groeten
    Theo

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: forumverhaal
Je informatie: