default-header

Flecaïnide heeft mijn leven heel wat beter gemaakt

Home Forums Medicijnen Flecaïnide heeft mijn leven heel wat beter gemaakt

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80340 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik slik nu een maandje flecaïnide 150mg CR (Tambocor). Het heeft mijn leven veranderd, in positieve zin. Ik gebruikte voorheen Sotalol, wat ook redelijk goed werkte. Maar ik moest er steeds meer van nemen en had nog regelmatig paroxismaal AF. Nu een maandje op de Tambocor. En ik slaap veel beter, heb meer inspanningsvermogen en voel me er veel lekkerder mee. Ik heb 2 PVI ablaties gehad, waarvan 1 alleen maar een verslechtering gaf. De 2e juist een grote verbetering. Nu om de scherper randjes eraf te halen aan de tambocor. Ik hoef me nu nooit meer druk te maken om een ritmestoornis, die komt gewoon niet. Maakt niet uit wat ik doe of eet of drink. Heb me nooit meer hoeven ziekmelden en de eerste harthulp van het ziekenhuis zal wel denken, waar blijft die jongeman voor een cardioversie (daar had ik een abonnement op). Niet meer nodig. Voor mij een wondermiddel, dit. Ook als ik helemaal overloop van de stress dan nog blijft mijn ritme helemaal prima. Geeft echt veel rust als je zeker weet dat je geen ritmestoornis meer krijgt. Ik ken maar een medicijn dat even goed werkt en dat is amiodaron, maar dat geeft echt bijwerkingen die niet acceptabel zijn. Met dit middel heb ik nog geen bijwerking gehad.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Flecaïnide heeft mijn leven heel wat beter gemaakt
Je informatie: