default-header

Even voorstellen

Home Forums Even voorstellen Even voorstellen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #80392 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hoi lieve mensen,

    Mijn naam is patricia ik ben 33 winters jong, ik heb in 2010 een open hart operatie gehad, na de operatie ging het een stuk beter met me maar inmiddels sinds een tijdje ondervindt ik weer problemen, nu ik heb ook een zenuw en spieraandoening waardoor ik rolstoelafhankelijk ben.
    Ik sta positief in het leven en wil graag meer mensen leren kennen die net als ik wat lichamelijke problemen hebben om misschien toch wat van elkaar te kunnen leren.
    Ik ben maatschappelijk werkster van opleiding en ben actief bij verschillende stichtingen.
    En natuurlijk mijn hulpje niet vergeten voorstellen hij heet elmo heeft vierpootjes is blond en gaat en staat waar ik ook ben, hij is mijn maatje door goede en slechte tijden ( we bedoelen niet de serie hoor 😉 )
    Nou als ik zou zeggen als je vragen hebt stel ze gewoon en verder hopelijk tot mails enz

    Groetjes en een poot van patricia en elmo

    #91591 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Patricia,

    bij deze dus nog maar een keer: Welkom! 😉 Je hebt de weg gevonden. Wat een heerlijk, positieve introductie.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #91592 Reageer
    Elmo.patricia
    Deelnemer

    Dankjewel Annemarie nogmaals haha 😉
    Ik heb het een en ander al gelezen ook wat berichtjes van jou, je hebt ook al een hele rugzak vol….. Maar zie dat je ook een hele positieve manier van leven hebt, top hoor 😆 :blush:

    #91593 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    Welkom patricia op ons forum,
    oef openhart operatie op zo, n jonge leeftijd…is het aangeboren?
    Denk dat positief zijn wel aangeboren is hoor :laugh:
    En wat een superlieve/ mooie hond heb je!
    groetjes van mij

    #91594 Reageer
    Elmo.patricia
    Deelnemer

    Nee het was niet aangeboren maar wel gratis gekregen lol, maar zoals je zelf wel zult weten wat je gratis krijgt is er ook meestal naar haha

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Even voorstellen
Je informatie: