default-header

Even voorstellen

Home Forums Even voorstellen Even voorstellen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80244 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Na vandaag mij geregistreerd te hebben hier leek het mij wel zo netjes om mezelf even voor te stellen.
    Ik ben nu 37 jaar en er werd Cardiomyopathie vast gesteld toen ik 33 was na ernstige vermoeidheidsklachten en wat later bleek een zwaar infart te zijn geweest. ( dit was een verassing omdat ik gewoon door alle veiligheids keuringen die je als machinist krijgt doorgekomen was)
    Het ging al snel bergafwaarts en een ICD werd geimplanteerd( inmiddels een pacemaker/ICD)
    Nadat de artsen niet veel voor me konden doen sta ik alweer een maand of negen(actief) op de wachtlijst voor een harttransplantatie.
    Dit was het in een notendop.

    Ben

    #90860 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Ben,

    Welkom!
    Jij krijgt het behoorlijk voor de kiezen. Een spannende tijd als je op de wachtlijst staat. Kom je de dagen een beetje door? Heb je afleiding?

    Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat er op korte termijn een donorhart voor jou beschikbaar is.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #90861 Reageer
    Ben76
    Deelnemer

    Dank je Annemarie.
    Je komt er wel snel achter dat je best veel kan hebben als mens.
    Het moeilijkste was nog niet eens de ziekte maar dat mijn vrouw ondanks dat we in het ziekenhuis getrouwd waren en ze er al van af wist de laatste keer in het ziekenhuis opbelde en zei dat ze het niet meer zag zitten.(alweer bijna een jaar geleden)
    Dan zit je dus ineens alleen ook nog.
    Gelukkig heb ik hele goede vrienden die me door alles heen steunen dus dat komt wel goed.
    Ik kom de dagen wel door maar ben erg blij dat ik een computer heb anders werd het moeilijk.
    Ik kan in verhouding tot anderen met hetzelfde ziektebeeld nog best veel dus in dat opzicht mag ik ook niet klagen.

    Ben

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Even voorstellen
Je informatie: