default-header

Even voorstellen

Home Forums Even voorstellen Even voorstellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79145 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo hartgenoten,
    Ik wil me even voorstellen,dan weten jullie een beetje met wie je te doen hebt.Ik ben Ger en ben in 1945 geboren in Leiden en dus nu 64 jaar en woon nu in Nieuw-Vennep en ben al een paar jaar met pre-pensioen.Ik ben 4 jaar getrouwd met Lenne (54 jaar) en het is voor ons beiden het 2e huwelijk.Ik was 34 jaar getrouwd,maar mijn vrouw kreeg botkanker en na 7 jaar werd ik weduwnaar.Mijn vrouw was 54 jaar en is mijn lijfspreuk ”Leef Nu en Niet Later”.Ik leerde mijn huidige vrouw kennen via internet en we hebben het heel goed en fijn.We hebben samen 5 kinderen en 4 kleinkinderen en ook dat contact is heel goed.Mijn vrouw moet nog een hele tijd werken en ze is leidinggevende van woonvoorziening voor gehandicapten.Zeer drukke en intensieve baan.Dus ik ben thuis en verveel me helemaal niet,heb vele hobby’s en kook ook iedere dag en vind dat leuk.Ik hou van computeren,voetbal(passief)wel fanatieke Feyenoorder en mijn vrouw ook en hebben dan ook een seizoenkaart en gaan dan naar Rotterdam.Doe aan modelbouw,klussen,houten speelgoed maken,klaverjassen,biljarten,vissen.Af en toe een goed boek en tv kijken kan ook leuk zijn.In ieder geval geen verveling.
    Ik ben nu herstellende van een bypass openhart operatie uitgevoerd in het OLVG te Amsterdam.Er zijn 2 omleidingen gedaan en de rest kunnen jullie lezen in mijn hartverhaal,want dat is daar toch speciaal voor?Ik zal zo het verhaal gaan schrijven.
    Groetjes en voor iedereen nog de beste wensen voor 2010,
    Ger

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Even voorstellen
Je informatie: