default-header

Even voorstellen

Home Forums Even voorstellen Even voorstellen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #89256 Reageer
    Room
    Deelnemer

    @ Ad, Het kan goed zijn dat het in het AMC anders is, maar ik ben erg blij de positieve verhalen te horen! Ook een geruststelling dat het fietsen inderdaad verhoogd wordt, ik zag mijzelf nu nog niet 24 minuten fietsen. Bedankt! Groetjes Romana

    @ Nesia, Lief dat u ernaar vraagt! Ik had al een berichtje gezet op uw profiel.
    De hometrainer is in huis en bevalt goed! Vrijdag fietste ik 5 minuten en nu al zonet 10! Ik probeer nu drie keer per dag even op de hometrainer te fietsen, gemiddeld ongeveer 7 minuten per keer. Eerst had ik gehoopt dat ik dit langer zou kunnen, maar ik moet accepteren dat het tijd nodig heeft. Tussen vrijdag en vandaag zie ik al vooruitgang! Bedankt voor de tip!! Dinsdag heb ik de inspanningstest. Ik denk dat ik dan ook te horen krijg wanneer ik met de hartrevalidatie kan beginnen. Ik ben benieuwd! Hoe is het met u? Liefs Romana

    #89258 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hoi Romana.
    Met mij gaat het goed hoor, ik ben blij dat je wat aan die tip over een hometrainer hebt, nu kun je op je eigen manier en tempo doen, zo ben ik ook begonnen, en als je nu als resultaat hebt, ben ik ook blij voor jou, zo kun je toch voor veel hartgenoten veel beteken.
    Hoor wel van je hoe de test gegaan is.
    Veel succes dinsdag en een lieve hartegroet Nesia.

    #89259 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Hallo Romana
    Er werd ons op de revalidatie ook geleerd dat je niet alle dagen voorruitgang hoeft te boeken .
    Twee dagen doe je bijvoorbeeld een stap voorwaarts ,en de derde dag een stap terug ,,bij wijze van spreke.
    Ook is geen mens het zelfde ,ook al mankeert hij eventueel hetzelfde ,dan nog zal er verschil zijn in het herstellings proces.
    Maar als het goed is wordt dat allemaal verteld.
    Groetjes Ad

    #89270 Reageer
    Room
    Deelnemer

    @Ad Bedankt! Ik zal er rekening mee houden!

    @Nesia, Bedankt! Ik merk inderdaad dat het lukt om steeds iets langer te fietsen 🙂
    De inspanningstest vond ik heel zwaar, heb volgens mij maar 6 minuten op de loopband volgehouden. Zweten als een otter, hijgen en benauwd. Jammer, ik had gehoopt dat ik het er beter vanaf zou brengen. Als het goed is hoor ik binnen een week of ik mag beginnen met de hartrevalidatie. Liefs Romana

    #89272 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hoi Romana.
    Wat jammer dat het zo tegenviel, maar ja het heeft tijd nodig , lekker op de hometrainer verdergaan, dat helpt ook wel, het vergt nu eenmaal veel tijd meis, maar je zal zien over een paar weken, zeker als je thuis blijft oefenen gaat het vast een stuk beter, je moet echt langzaam opbouwen. Lieve harteknuffel Nesia.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Even voorstellen
Je informatie: