- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door volhoudster.
- AuteurBerichten
- EenbeetjevanditendatDeelnemer
Respect Annemarie,
Ik vond het al heel erg om alleen wat ritmestoornissen te hebben en jij hebt er ook nog eens andere problemen met organen bij die net zo onmisbaar zijn als je hart. Knap hoe je dit kan volhouden.
Het is hier nu mooi weer. Ik ga er maar vanuit dat dit in het zuiden ook zo is.
Groet, Ditendat
RolandGastDank je, Ditendat.
Een zonnige groet uit het zuiden.
P.s prof in Aken durft behandeling lever toch niet aan. Kans op complicaties is te groot. :(
MindworkzSleutelbeheerder:P je bent een kanje wees trots op je zelf liefs gerda
ymeijersDeelnemerBeste Roland,
Mooi om te lezen hoe u hiermee omgaat.
Elsje, Gerbis, Eenbeetjevanditendat en Anoniem hebben gelijk, u mag trots zijn op uzelf!! :DMet vriendelijke groet,
Yvonne Meijers
Hartpatiënten Nederlandgerda-1956@hotmail.nlDeelnemerlieve mensen ik ben gerda ik ben er weer een betje heb in maart een icd gekregen en het gaat nu beter ik wilde te snel nu werk het goed en mijn had gaat nu ook beter en ik kan nu weer wat wel met kleine stapjes en niet teveel en goed rust met het hesen in fark gaat het nu ook goed al leen linchs verlamp maar we blijfen pozetief :P verder veel liefs voor alle maal geniet van wat je nog kan doei doei gerda :lol:
gerda-1956@hotmail.nlDeelnemerlieve mensen ik ben gerda ik ben er weer een betje heb in maart een icd gekregen en het gaat nu beter ik wilde te snel nu werk het goed en mijn had gaat nu ook beter en ik kan nu weer wat wel met kleine stapjes en niet teveel en goed rust met het hesen in fark gaat het nu ook goed al leen linchs verlamp maar we blijfen pozetief :P verder veel liefs voor alle maal geniet van wat je nog kan doei doei gerda :lol:
- AuteurBerichten