default-header

druk in hoofd en oren

Home Forums Hartfalen druk in hoofd en oren

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80423 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,

    Ik ben al vanaf 2010 hartpatiente en heb ik jan 2010 een openhart operatie ondergaan en 2 omleidingen gehad waarvan er 1 weer dichtzit. Ben inmiddels alweer een paar hartkathetarisaties verder en heb heb er een nieuw medicijn bijgekregen om die ene ader( en die anderen natuurlijk ook) waar die bypass toen voor is gemaakt, wat te verwijden.Er zit nogal wat oneffenheden in maar de doorstroming is voor de cardioloog nog voldoende om het zo op te lossen.Snap dan nog steeds niet waarom ze toendertijd die bypass hebben gemaakt en er nu zo gemakkelijk over word gedacht, maar goed……heb een paar weken terug een hartspieronderzoek gehad en diegene die hem ook gehad heeft weet dat dit 2 dgn in beslag neemt. Ik ben al een half jaar na mijn hartoperatie weer enorm kortademig tijdens het lopen en heb dan ook het gevoel van band om mijn borst en ik vermoed dat toendertijd ook die bypass dicht is gaan zitten. Ik heb inmiddels ook al een second opinion in het Erasmus gehad en die cardioloog zei eigenlijk hetzelfde als in Breda, de ader waarvoor de bypass is gezet heeft idd zijn oneffenheden en dat zit op zo’n groot stuk dat ze daar geen stent e.d kunnen plaatsen maar er stroomt toch nog voldoende bloed doorheen dus laten we het nog zo! Ik kreeg ook te horen dat er ongelijke druk was?! Nu komt de eigenlijke vraag, ik heb al geruime tijd last van een enorme druk in mijn hoofd en oren als ik op sta vanuit een stoel, dat duurt dan even en kan er soms ook duizelig bij zijn en zakt dan weer af.Heb ook een hoge pieptoon in mijn oren en oorsuizen, net of je pulserende bloed hoort stromen zeg maar…….de pieptoon is de en keer hoger dan de andere keer en ook die hoor ik harder en dan weer zachter. Wat zou dit kunnen zijn? Mijn huisarts dacht zelf voor de aanvraag van het hartspieronderzoek aan hartfalen maar nu moet ik volgende week weer bij haar komen voor de oorsuizen ed, staat dit in verband met elkaar? Groetjes Irene

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: druk in hoofd en oren
Je informatie: