2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Ik wil een AED aanschaffen. Maar ik weet niet welke.

Zoll AED is vrij duur nl. E1850,– zonder kast. met kast E355,– meer
    1 reanimatie cursus +AED gebruik E355,–meerdere personen.
    Men schrijft gedurende 5 jaa onderhoudskostenvrij, opdat de battterijen en elektroden
    in stand-by stand een levensduur hebben van maar liefst 5 jaar, elektroden en batterijen worden levenslang, kosteloos voor u vervangen na inzet voor defibrillatie..

Gedurende de eerste 5 jaar geen onderhouskosten of vervaning van onderdelen.

welke raadt U mij aan.???

gaarne uw antwoord zo spoedig mogelijk

tineke hoek ouwenbroek

#144110 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

Geachte Tineke,

Ik weet niet of u al bij ons op de productpagina heeft gekeken, hier hebben wij namelijk een een aanbieding voor onze donateurs.

De AED incl. Training op locatie voor 6 personen en een standaard service pakket kost
    €1595,- incl. BTW

Hier vindt u onze [url=http://www.hartgenoten.nl/producten/]Productpagina[/url]

Hier vindt u de [url=http://www.hartgenoten.nl/producten/philips-aed]Phillips AED[/url]

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: defibrillator AED
Je informatie:

defibrillator AED - Hartpatiënten Nederland
vrijdag 30 oktober 2009
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Aysegül
Donna
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.