default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 337)
  • Auteur
    Berichten
  • #85506 Reageer
    kneusje
    Gast

    🙂 Hoi meiden,

    was weer even een warboel zeg.
    Eerst bij jou op het werk Marjolijn, :laugh: kan me helemaal voorstellen hoe je er dan bij zit als alles weer wegvalt….. :angry: Potverdrrrr.
    De computer is een gewelidig ding, behalve als het het niet doet…grrrrrr….dan kan je gelijk niets meer……
    Bij een oude schrijfmachine kon je nog eens proberen de boel te repareren en als niets meer hielp een flinke lel te geven :blush: maar bij de dure pc vol met kwetsbare onduidelijke onderdelen toch maar liever niet…hahaha
    Ik ben heel erg blij dat je mannetje goed geholpen is, en dat alles snel en makkelijk lijkt te zijn gegaan…..weer opluchting.
    En nog bedankt dat je Job uitlegde wat ik bedoelde….kon het even niet verwoorden.
    Dat was geen klacht naar Job hoor, maar ik vroeg me af of het forum niet afgeschermd kan worden voor gasten, hooguit een voorbeeld want je ziet wel waar dit toe leidt…. :S
    Je kunt sommige mensen niet vertrouwen….

    En Margreet, je verwoord het hartstikke goed hoor, soms moet je een beetje vloeken dat is onvermijdelijk….
    Het leven is niet altijd leuk en tegenslagen kosten veel energie en tijd om het weer een plekje te geven……maak van je hart geen moordkuil want het helpt om even stoom af te blazen.
    Vooral bij mensen die het begrijpen en je later niet met je uitspraken om de oren slaan.
    Die uitspraken moeten gelezen worden, begrepen worden, er moet getroost worden en dan alle uitspraken weer vergeten worden…..ZO HOORT HET…..(onder vrienden)
    Ik probeer op dit moment ook niet te denken aan wat ik nog voor me heb, gisteren besefte ik me ineens dat ik ook geschept kan worden door een auto…..nou dan heb je een super goede levensverwachting en ben je ineens dood…..heel deprimerend maar wel de realiteit….
    ik ben nog niet dood en blijf zo lang mogelijk aan het leven vasthouden, het is ondanks alle zorgen dus toch nog heel belangrijk voor me dus ik ga er weer voor vechten!
    Het kost gewoon tijd om weer moed te verzamelen en daar hoort vloeken en tieren even soms ook bij…….heel lekker om eens te doen want hartpatiënten staan bekend om hun zachtaardige aard…..(vandaar dat we alles inslikken en ons hart belasten)…

    En dat wazige ken ik hoor….hahaha…..zie je helemaal staan met een heet kopje water zonder thee….. :laugh: heb ik ook wel eens met senseo gehad…… :S
    Neem je voorzichtig een slok, blijkt er alleen water in te zitten…….of geen suiker od….blah!
    Mijn gezin kent dat wazige van me en lacht zich ziek erom……. :laugh:
    Gelukkig hebben we hier veel humor, heb je ook wel nodig in dit gezin…..haha

    Wat die B12 betreft, ik denk dat alles gelijk naar je voorraadkast is gegaan want die zal door alle stress helemaal leeg zijn geweest…..
    Geen wonder dat je er niet veel van merkt…..
    Krijg je ook andere B vitamines want ook de andere soorten helpen tegen stress?
    Ik slik al jaren vitamine B complex met langzame afgifte….mijn oude cardioloog adviseerde dat vroeger al tegen hartklachten……..
    En ik gebruik ook magnesium (met Calcium) omdat dat de spieren ontspant….lekker voor het slapen gaan en we krijgen daarvan veel te weinig via de voeding binnen….(geeft hart rust)….
    Het is maar een idee hoor…. :blush: ik heb geen aandelen erin hoor…..(al heb ik in de loop van mijn leven heel wat geslikt).
    Lisa weet ook veel van dit soort zaken…. 😉

    En dan je lieve woorden, die kan ik zo terug geven hoor….ik ben ook superblij met jullie…..ik zit regelmatig te lachen achter de pc of boos te worden om wat er nu weer gebeurd is….
    Dat laatste helpt ook hoor want gedeelde smart is tenslotte nog altijd halve smart.
    Ik gunjullie al die ellende zeker niet maar weet dat ik niet alleen sta of als enige die rotzooi mee maak en dat doet weer goed….
    Blijf dus aub schrijven, dan maar privé….ook goed.

    En dan weer het verhaal van Pica, ik kon het helemaal voor me zien.
    Bij funniest home video’s zie je dat soms ook en als er weer veel poezenfilmpjes komen zitten we met z’n allen te genieten van die stommiteiten van katten……hahaha…

    Nou meissies, een goed weekend en Marjolijn, alleen knuffelen hoor…..ken jouw al een beetje…..
    Heerlijk die puppy’s….

    Knuffel, Eugenie

    #85509 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi Eugenie

    Ik vind die herkenbaarheid ook zo fijn! Het niet de enige zijn in deze! Er over kunnen praten, (soms, want ik heb toch wel een periode gehad dat ik er niets over wilde horen)

    En ik begrijp wat je bedoelt, met je kunt ook geschept worden door een auto. Maar zover ben ik nog niet met denken :dry: (en ik ben altijd hardstikke voorzichtig als ik met mijn scootmobiel oversteek 🙂 )

    Ja, ik heb gemerkt dat b12 echt heel hard gaat bij stress, Dan lijkt het net alsof je geen injectie gehad hebt! (wist niet dat je op de hoogte was van wat b12 kan doen, want zelfs veel artsen weten geen snars van b12 problemen)
    Ik neem ook andere vitaminen erbij, op de b12babbelbox staat ook veel over vitaminen. Ook door 2 mensen die zich er helemaal in verdiept hebben. En ik heb al gemerkt dat Lisa er ook veel van weet. Ik had op het hartgenotenforum over carnitene gelezen, de website opgezocht, en had daar veel vertrouwen in. Ik krijg de carnitene van Sigma-Tau op recept, want die wordt volledig vergoed door mijn verzekering. Mijn huisarts had er geen probleem mee toen ik vroeg of hij het voor wilde schrijven. (de cardioloog is anti vitamine en carnitene noemde hij placebo) Verder neem ik de ene dag 2 dagravit totaal 30 en de andere dag een capsule axium B100 extra. Elke dag 1 capsule Q10 en een capsule Fish EPA Max (van orthica) versterkt ook de hartspier, elke dag 1000 mg vitamine C en een onderhoudstabletje folium. (zo nu en dan een week 5 mg folium op recept omdat ik met regelmaat een tekort heb) En ja, elke dag echinaforce, daar zweer ik bij, en mijn bachflowerremedie’s. En vooral niet te vergeten: Aconitum napellus van de hom.arts, (voor de angststoornis)

    Ik heb wel magnesium in huis, maar durfde het niet te nemen, wist niet of het bij alles mocht.maar dat mag dus wel?

    Ha ha, Eugenie, ik vond dat zo prachtig staan, dat wij hartpatienten zachtmoedig zijn. (ja oke, er word vaak genoeg gezegd wat ben je lief :blush en dat ik een goed luisteraar ben, maar… je had me dus niet gisteren moeten zien en meemaken :laugh: Ik ben namelijk gistermiddag in het ziekenhuis enorm boos geworden, en niet zo zuinig ook! (is ook weer niet goed voor je hart he 😉 ) Ik ben normaal helemaal niet zo, maar gisteren sloegen zo ongeveer de stoppen door bij mij! :angry:
    (ik vertel je dat wel prive, via je mailadres)
    Ik sta daar nu vast te boek als dat boze mens, maar het moest, (niet voor mij maar voor mijn dochter)

    Oh ja, ik stond niet met hete thee zonder zakje, met met een kopje met zakje zónder water :laugh: : En ik heb nog heel wat te drinken als ik de puppyfoto’s van Marjolijn ga bekijken :laugh:

    Vanmiddag even naar de stad geweest met mijn ega, we gingen voor de hema worst, omdat mijn dochter en schoonzoon en kleinkids hier altijd zondags eten. Mijn schhonzoon had een verzoek of ik zuurkoolschotel wilde maken, is hij gek op, en mijn dochter houdt daar niet van de kleintjes ook nog niet, dus tja, of schoonmama het wil maken 😉 (vorige week boerenkool en hij maakte zelf de gehaktballen voor me) Ik heb voor mijn dochter en kleintjes andere groenten. Maar ze vinden de hemeworst het lekkert dus dan maar naar de stad. Koud hoor, en zeker als je stilzit, in de rolstoel heb je het toch sneller koud. Ik hen ook maar een mooie lange rok gekocht, zo’n lekker wijd geval en een leuk modern vest er op. (helaas ben ik van 52 kilo vorig jaar, naar 65 kilo nu gegaan, en ik krijg er niets af! Maar ja, ik doe ook weinig en de medicijnen hielpen ook een handje. Maar ja, dat betekende wel nieuwe kleren kopen he B)

    En ik heb genoeg leesvoer nu, want aan alle kanten kreeg je folders en boekjes van allerlei partijen, duidelijk verkiezingstijd he 🙂

    Ik ben benieuwd naar de fotó’s van de puppy’s waar Marjolijn is geweest! (ze heeft er geen een meegenomen zei ze :laugh: ) Maar ze heeft vast erg genoten!

    Ik ga zo maar een eten, mijn ega is een tost aan het maken dus eerst mijn medicijnen innemen)

    Rustige avond en fijn weekeind!

    Liefs en knuffels, Margreet

    #85510 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    he he…alle foto’s staan erop…hier de link
    http://community.webshots.com/album/576795549TERfcA

    neem er maar een flesje wijn bij…het zijn er maar liefst 141 stuks..whahhahahha..
    heerlijke pups..en bullen…en nog een rotweiler Kyra…wat ook een super schat was…enorme knuffelkont…
    en dames..niet al het moois er vanaf kijken he…hihih

    ehh..zachtmoedig…geloof dat die term niet echt bij mij hoort…whahahhahah…

    #85511 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    :laugh: Malle Marjolijn! Er zijn verschillende definities voor zachtmoedigheid hoor.

    Jij denkt dat je dat niet bent, maar op jouw manier ben je dat wel. Je bent recht door zee, je bent eerlijk, maar ik ben er van overtuigt dat je mensen niet moedwillig zal kwetsen, en rechtvaardig zal zijn. Ook in je werk en op je werk. En voor je bullen zul je alles over hebben zoals wij dat voor onze kinderen hebben. Ook dat is een zekere zachtmoedigheid.
    En als het nodig is dan zijn we tijgers, jij voor de bullen wij voor de kinderen.

    Je hebt oor en oog voor andermans pijn, angst en verdriet, is ook een vorm van zachtmoedigheid, kortom, je bent ook een geweldig fijn mens!! Met heerlijke humor!

    En please, mag ik inplaats van die hele fles wijn ook een hele pot thee drinken??? Anders zit ik morgen met een kater :laugh: . Misschien één rood wijntje, maar meer niet. (het beinvloedt mijn toch al zo weinige slaap)

    Have a nice avening

    (en keurig hoor, dat je je ingehouden hebt en geen puppy meegenomen hebt :cheer:

    #85512 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Nee..ik zal iemand niet moedwillig kwetsen..hooguit als ze mij in het diepste gekwetst hebben..dan kan ik ook ineens gemeen zijn…achteraf denk ik dan..had ik niet moeten doen..maar dan hebben ze mij zo op mijn hart getrapt…en eigenlijk is het dan hun eigen schuld…maar goed..dat komt gelukkig weinig voor…want dan moet je het echt bont hebben gemaakt…vaak negeer ik diegene gewoon…en is als lucht voor mij!!.. :S

    maar inderdaad…verder klopt het wel wat je zegt..ben echt iemand met de hart op de tong…eerlijkheid duurt nog steeds het langste is mijn mening…
    zo kennen ze mij op de zaak…en ze vinden het prettig als ik mijn mening ergens over zeg..
    want vaak klopt het ook allemaal..whahahhahhaha… 😛

    daar komt die onvervalste onbescheidenheid weer…maar goed..ook ik weet dat ik dat heb..en dan is er niets mis mee toch??..ken mijzelf goed genoeg… 😛

    ja..helaas was er flinke controle bij de deur…dus kon niets in mijn zak steken…
    vond er wel een paar ernstig leuk..whahhahah…
    maar goed..hier is het vol…maar altijd heerlijk om puppy te snuiven…
    er is nog een nestje op het forum..die zijn nu 3 weken..wie weet gaan we daar ook nog langs over twee weken…die zitten in schiedam..dus dat is ook niet ver….
    dus wie weet..zijn er nog meer puppyfoto’s in de maak…hihihi.. :kiss:

    kan je weer met een hele jerry-kan thee erbij gaan zitten Margreet..whahhaha..

    maareh..slaap jij niet lekker op wijn??..als ik soms rot in slaap valt wil ik wel eens of een wijntje of een rosé biertje nemen na een paar nachten..dan ben ik toch na die ene al aardig beneveld..tja..kan er echt niet meer tegen..hwhwhahahha..
    en slaap dan als een roosje…. :woohoo:

    #85513 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Wat een hompie’s zeg!! En wat schattig ook zoals dat ene pupje bij die labrador ligt terwijl die hem likt! Zitten jullie veters er nog wel in? :laugh: Het zijn vetervretertjes zo te zien 😉 En oh, wat kijken ze vreselijk koddig, alsof ze de hele dag op de been (poot) zijn, ze hebben een vermoeide blik in hun ogen. Heerlijke diertjes! (En jij kijkt alsof je ze op kan vreten 🙂 ) En dan komt er een met dat roze eendje aan, helemaal vertederend om te zien!!

    (en gekeken zonder thee, had met moeite ontdekt dat ik kon kijken als slideshow, dus had ik geen tijd om thee te drinken anders zou ik er een missen :dry: dus ga ik nú mijn thee drinken)

    Maar …. ze zijn geweldig Marjolijn!!

    #85514 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    tis een rotweiler Margreet…hihihihi…
    ja..je komt ogen te kort..zo leuk dat gespuis…whahhahhaha..
    ja..veters zijn altijd favo bij puppy’s..alles wat maar loshangt….dat hoort niet..moet er eigenlijk vanaf….ook als ze ouder zijn hoor..
    tja..die vermoeide indruk lijkt alleen maar zo….whahahhahhaha…
    dat is het uiterlijk van een bulll op die leeftijd..ondertussen zijn ze lekker aan het keten…

    #85515 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hey Margreet, je haalt me de woorden uit de mond…..zachtaardig kun je op meer manieren zijn…zo zie ik het ook.
    En als het moet kan ik een moord plegen om mijn kinderen te beschermen, daarvan ben ik overtuigd…. :angry:

    De wereld draait het best op zachtmoedigheid, want zachtmoedig betekend niet dat je niet daadkrachtig bent maar wel oor hebt voor de nood van anderen en daar ook naar handeld…..

    Marjolijn, ben je niet helemaal overdonderd geweest door die schattige puppy’s….haha….

    Geniet van je luie zondag en tot mails allebei…

    Knuffel, Eugenie

    #85516 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    overdondert..nee…heb het al vele malen mee gemaakt…maar prachtig blijf ik het wel vinden..zo heerlijk alles aan het uitproberen…in oren bijten..zegt de andere weer..auw..dat doet zeer…lekker aan eentje zijn piemeltje bijten..weten hun veel…whahhahaha..
    ze moeten nu alles ondervinden he..maar dat blijft zo leuk om te zien.. :side:

    #85518 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: zie het helmaal voor me….whaha!
    Heerlijk die onhandigheid en die levenslust……prachtig.
    Bijna alle jonge dieren zijn zo leuk om naar te kijken…… 🙂

    Heb hier ook zo’n paar suffe konijnen zitten…dom joh maar daardoor weer leuk…..
    Een is een langoor…bepaald niet slim te noemen en zo doof als een kwartel lijkt het en de ander noemen we Elvis omdat hij zo’n rare ontplofte haren op zijn koppie heeft…..en ook niet vooraan heeft gestaan toen hersenen uitgedeeld werden..hahaha.
    Gehaald bij de dierenambulance en een beetje schrikachtig omdat hij vroeger mishandeld is geweest :angry: maar langzaam begint hij (na meer dan 1 jaar) ons een beetje te vertrouwen….zielig joh….
    Als die 2 bij mooi weer los mogen lopen in de tuin weet je niet wat je ziet…lachen….
    Alles vinden ze interessant en leuk, kunnen wij nog wat van leren…..

    Ik verheug me al weer op het voorjaar want ik moet wel buiten erbij gaan zitten ivm katten in de buurt…..dus tijdens de winter zitten ze binnen…
    Nou ja binnen, ze hebben ook nog een flink groot buitenhok erbij hoor dus ze kunnen als ze willen lekker naar buiten maar wel afgesloten en droog…..
    Al presteren ze het om met 10 graden onder nul buiten te blijven zitten en dood te vriezen, ik moet ze dus wel snacht opsluiten….blond joh!
    Maffe beesten, echt waar maar wel leuk…..haha…

    Toch leuk om huisdieren te hebben….

    #85519 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    hihihi..ik zie het helemaal voor mij…ja soms..juist dat ongerepte is juist zo mooi he…
    het schrikken van iets normaals…whahhahahha…hier hebben dat ook hoor…danny met zijn cowboy hoed op..de meiden zijn dan gelijk van slag..whahahha..
    zo leuk om te zien…en die bekkie’s…de heren hebben er geen last van..van die hoed dan he..hihihi

    #85540 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi Marjolijn en Eugenie

    Marjolijn, is je verkoudheid al helemaal weg?? En dan vooral het hoesten? Geen systeemproblemen meer ondervonden op werk?
    Ik heb echt genoten van de website! Werd er vrolijk van 🙂

    Eugenie, hoe gaat het nu met jou? Die stilte vind ik zo benauwend, juist omdat het niet zo goed met je ging! En je dochter? Ze heeft die holter toch nog? Hoe gaat het met haar?

    Voor allebei dikke knuffels, Margreet

    #85541 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hoi Margreet,
    laat ik nou net aan jullie gedacht hebben…hahaha…
    Lief dat je je zorgen maakt maar ik ben er nog hoor…

    We zitten midden in alle onderzoeken en daardoor is het druk.
    Mijn dochter heeft de holter goed gebruikt….had veel klachten en moet nu 2 weken met een cardiobeeper lopen maar sinds die tijd gaat het beter…..(eigenlijk helaas…)
    Zo’n beeper is net een pinpas, bij klachten moet je het op de borst leggen, erop drukken en er wordt een opname gemaakt….die doorbellen naar de hartbewaking en er is een uitdraai…waanzinnig hoor!
    Geen draden, geen geïrriteerde huid en je neemt het ding zo mee in je tas…

    Verder is mijn man werkloos en zit veel achter de PC dus kom ik er maar niet toe om te mailen…. :S
    Ik heb volgende week een gesprek met de cardioloog maar er staan nog onderzoeken tot eind maart dus voorlopig ben ik er nog niet uit… :angry:
    Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte….

    Hoe is het bij jullie, iets bijzonders gebeurd….gaat het goed daar?
    Net gestemd….hoop dat het helpt…op eerlijker beleid (hoop ik).

    Nou meissies, dikke knuffel voor allebei en tot gauw…
    Eugenie

    #85542 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Margreet…
    gaat hier al stukken beter hoor…slapen gaat ook weer goed..en tja..die hoest moet verder slijten..
    ach..af en toe zijn er nog rare dingen die gebeuren op mijn pc op de zaak..whahhahahha..
    ben maandag weer begonnen…de speciale accountants kwamen…
    Verder op tijd naar bed zodat ik mijn rust pak..vanmiddag ook even plat gelegen..omdat je nog verkouden bent merk je dat je dat echt nodig heb nu…maar wel komen er wel!!..

    ongeveer een weekje terug ..op een vrijdag zat ik alleen op de zaak..en toen kwam Pascal..hij doet veel met Arbo en met reintegratie e.d…..hij vertelde mij dat hij het knap vond dat ik nog zo werkte….en als er wat was…kon ik altijd een beroep op hem doen…
    super he…dat deed mij echt goed…zo blijk maar..dat er ook goede mensen in het land zijn..nu tref ik het wel..dat ik allemaal mee levende collega’s en bazen heb..dat steunt ook enorm..vandaar dat mijn inzet ook groot blijft denk ik dan..

    Leuk dat je de nieuwe website vrolijk vind…hihihi..moest even snel wat doen..en dat allemaal gratis op het internet..hihihi…mijn eigen website verdwijnt van xs4all..die hadden ineens een prijsstijging van 50%…!!!!!…ik had nog een packabonnement..ivm mijn email en website..normaal 9,95 per maand..maar dat werd nu 15 eurie..echt asociaal….
    nu hou ik die 9,95 eurie per maand in mijn eigen zak…want deze nieuwe website staat gratis op het web… 😛

    Eugenie..laat eens van je horen!!….we hopen dat je het alleen druk heb met leuke dingen….

    Nou meiden…dikke knuffels van ons hier…

    enneh..wilde even nog wat laten zien..moest voor iemand paaskaart maken met haar bulldogs….zie hier de uitkomst..whahahhahhaha…

    #85543 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    hihihi..was ik mijn bericht aan het plaatsen..had jij ook al gereageerd eugenie…

    hier ook gestemd…Danny is met mijn stempas ook langs geweest….dus onze stem is ook gegeven…

    Apart zo’n beeper…had er nog niet van gehoord..maar goed..met die holter is er ook aardig wat geweest…en tja..soms kan je ineens last hebben..en dan ineens is het even minder…dat is vaak zo he..ik heb meestal ook voor niets met een holter gelopen..want dan had ik er net geen last van…

    ja..als je de pc moet delen word het moeilijker…weet niet in wat voor soort werk je man zit??…of daar nog een beetje werk in te vinden is uberhaupt??

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 337)
Reageer op: Babbelbox
Je informatie: