default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 337)
  • Auteur
    Berichten
  • #84730 Reageer
    kneusje
    Gast

    🙂 Hoi lieverds,

    sorry dat ik even niets liet weten maar de week begon niet geweldig…
    veel hartklachten van de stress en dat verergerde alleen maar toen mijn dochter dinsdag weer aan het werk ging en ik haar op moest halen omdat ze een acute maagslijmvliesontsteking kreeg……ze was net onderweg met de fiets maar ze kon geen stap meer zetten van de pijn.
    Ze zat voor de deur van het ziekenhuis waar ze stage loopt dubbelgeklapt met zweet op het hoofd en spierwit de pijn op te vangen.:(

    Ze gebruikte al heel lang ranitidine voor de maag maar het ging zo goed dat we een paar maanden terug de tabletten afgebouwd hadden…
    Door alle stress (denken we) was de boel weer helemaal ontstoken en heeft ze heel veel pijn gehad.
    Ze kon niet terug fietsen dus tabletten gegeven en direct met de auto naar huis.
    In de loop van de dag werd de pijn minder maar weer een stagedag naar de knoppen….allemaal niet nodig geweest als vanaf het begin de boel goed geregeld was geweest.
    kreeg ze die dag ook nog commentaar dat ze steeds het verkeerde hoofd van de afdeling (er blijken 2 afdelingshoofden te zijn) gebeld te hebben om zich ziek te melden.:blink:
    Nou, dat klopte helemaal niet want ik heb zelf dat eerste hoofd gebeld en die vertelde dus dat mijn dochter zelf moest bellen en wel naar haar, krijgt ze nu te horen dat ze naar een ander had moeten bellen want die ander wist helemaal niet dat ze ziek was geweest…..
    Wij uitgelegd dat we dat niet wisten en we het raar vinden dat dat niet eerder verteld was, blijkt dat eerste hoofd notabene NAAST dat andere hoofd in dezelfde kamer te zitten en geven ze elkaar dus niets door! :woohoo:
    Weer problemen dus door een ander….
    Gister en vandaag heeft ze gelukkig wel weer goed kunnen werken maar nu kreeg ze van dat tweede hoofd te horen dat de vakantiedagen weer niet kloppen.
    Volgens school en het stagecontract heeft ze recht op totaal 7 weken stage, van de herfstvakantie tot en met de meivakantie en daardoor krijgt ze ook minder stagevergoeding.
    Haar hoofd vindt dat echter teveel en is het daar niet mee eens en zegt dat ze zich vergist; het staat nota bene in het eigen stagecontract van de stage-aanbieder!:angry:

    Het lijkt wel treiterij, iedere keer is er weer iets nieuws waartegen ze zich moet verdedigen.
    Gelukkig gaat de wajongcoach binnenkort samen met haar, iemand van school, dat hoofd én haar stagebegeleider om de tafel zitten om e.e.a. door te spreken want zo blijven we aan de gang.
    ik geloof er niet meer in…..:( en slaap dus nog slechter…doodmoe wordt ik ervan…..
    De afgelopen dagen heb ik constant een druk op mijn borst, je kent het wel…zo’n gevoel alsof je heel hard en lang gehuild hebt…..:blush:
    Geen goed teken dus…..
    Ik probeer een beetje tot rust te komen maar dan moet dit wel geregeld gaan worden want anders blijf je je maar opfokken….

    Ik heb gister aan je dochter moeten denken Margreet, ik was zo benieuwd hoe het haar vergaat….
    Wat fijn dat ze alweer 2 halve dagen gewerkt heeft…..hartstikke goed.
    Is de koorts nu helemaal weg, is ze écht beter?
    Wat erg dat je je zo rot voelt Margreet, angst is zo’n beetje het ergste voor je lijf…..:blush: en zo moeilijk te onderdrukken…….
    Logisch dat alles je te veel wordt, ik zou die stress van jou helemaal niet aan kunnen, wat een zorgen heb je toch…:huh:
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen :blush:

    Marjolijn, een computerstoring kan een kleine ramp zijn, weet er alles van…..
    Zatern we aan de speodtelefoon met alle gegevens van patiënten en artsen , viel de computerverbinding weg ….waaaaaah :woohoo:
    We hadden dan wel noodpapieren maar wat een ellende…hahaha….stress en zweet op de kop…..gelukkig kwam het vaak snel weer goed en dan waardeer je je computer ineens weer heeeeeel erg…haha…
    De laatste tijd vergeet ik ineens ook afspraken, sterker nog……het ziekenhuis roept je tegenwoordig op voor afspraken maar ik had augustus terug moeten komen bij de cardioloog en hoorde maar niets….
    Dan denk je, zal wel gauw komen en ineens is het NOVEMBER!…oei!
    Ik moet juist iedere 3 maanden komen dus ben veel te laat, gauw gebeld…fout van het ziekenhuis…ja duh…..kan ik 14 december pas terecht.
    De cardioloog zal daar niet blij mee zijn, zeker met deze klachten……
    Met de pacemakercontrole hetzelfde verhaal…moet dus beter op mezelf letten……hmmmmmmm.
    Zal mijn best doen…

    Vorige week de gewone griepspuit gehad, zou ik vandaag de Mex spuit moeten halen….
    Ik bellen, zo snel op elkaar?
    Mag dus helemaal niet, maandag 23-ste pas….:side:
    Moet ik daar dan zelf aan denken? Goed dat ik dat zelf aangegeven heb.
    Mijn dochter zou dit weekend de gewone spuit krijgen maar die ligt nog in de koelkast want ze moest vandaag de mexspuit halen en die vindt ik nu belangrijker.
    Bijna ook dus fout gegaan als ik de assistente had geloofd…..vraag eerst iets na als je het niet zeker weet?!:angry:
    Over 3 weken de tweede en 4 weken daarna de gewone spuit…..er wordt wat geprikt deze dagen…haha

    Hey Marjolijn, wat heerlijk zo’n vakantie in het verschiet, kan ik ook altijd op teren als we wat geboekt hebben….
    Heerlijk, geniet vast van het idee….dat is ook al lekker…
    Wat doe je dan eigenlijk met de hondjes? Mogen die mee?

    Nou lieverds, weer een heel epistel maar er gebeurd ook altijd zoveel….
    Kus de hondjes en poezen van mij en tot mails lieverds en hou je taai allebei!

    Knuffel, Eugenie

    #84732 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hai meiden..
    even snel..zo boodschappen doen…
    tis mij gelukt ..de ordners zijn van mijn bureel…whahhaha..en toen ging het systeem weer raar doen..man..wat was ik blij dat ik het net gered had…hahahhahhah..

    Ik moest voor de trombose dienst he…en ik had door dat geteut van die assistente bij de HA geen erg meer in om een afspraak te maken..hahahhahha…
    dus dat wil ik volgende week weer gaan doen..pfffff…
    moet toch zo’n formuliertje hebben om te prikken..
    wil eerst een uitleg hebben..en dat alles goed in het dossier staat…en vooral geen hypertensie…!!!

    Mijn honden gaan naar de fokker op vakantie…heb een hele mooie deal kunnen maken…
    voor de katten zal ik het dubbele kwijt zijn ben ik bang…maar eerst even proberen of mijn buuf het wilt doen….anders moet ik dat ook even gaan bespreken..

    Reken maar uit wat het je kost normaal in een pension met je honden …vijf stuks..
    16 dagen..a toch wel zo’n 14 eurie per dag per hond…
    bij mijn fokker kost het normaal zo’n 7,50 euro per hond per dag…
    normaal kwam ik op 600 euro…maar met de deal werd het 300 euro!!..
    ik vond dat te weinig..maar ze wilde er niets van weten…moest maar genieten van mijn voordeeltje…
    denk dat ik voor de katten ruim 500 euro kwijt ben…
    dus je snapt dat normaal je niet ieder jaar zo op vakantie kan..want alleen de dieren een goede opvang geven kost je al goud geld…en dan ben je zelf nog nergens…

    wil je wel eventjes de link geven waar ik heen gaat..zo mooi!!…en nederlandse eigenaren..altijd handy met onze gezondheid als er wat aan de knikker is..
    ze wonen zelf ook daar…

    hier de link [url] http://www.gites.nl/Gite/L’Ancienne+Scierie-La+Brimbelle/7684/
    [/url]

    Jeetje Eugenie…bij jou houd het ook niet op he…
    balen dat je dochter daar ook weer last van heeft..maar inderdaad stress kan een hoop veroorzaken…en dan ook nog onduidelijkheden van die hoofden..
    zo te lezen hebben die al een communicatie storing…pfffffffff…een kamertje verder..gekker moet het niet worden…

    Doe een beetje rustig aan..probeer je te ontspannen..want anders ga jij er straks ook aan onderdoor…en dat moet niet he….

    Dikke knuffels van ons….

    ps..als voorpret heb ik via Marktplaats een boekje gekocht van de Dominikus reeks van dat gebied…was inclusief porto 5,70 euro..zo’n boekje kost in de winkel normaal 20 eurie…hihihi..

    ik moet nu gaan..dag wijffie’s!!

    #84740 Reageer
    kneusje
    Gast

    :woohoo: honderden euro’s voor het kennel..? Wat een geld kost dat.
    Geen wonder dat je dan niet zo vaak gaat, nooit geweten dat het zo duur was…..
    Volgende keer dan maar een groter kadootje meenemen voor de buurvrouw als ze weer de konijntjes heeft verzorgt…hahaha…
    nee hoor, ik zorg ook altijd voor haar poezen, al ben ik dus allergisch en nies ik wat af als ik te lang binnen blijf…..:blink:
    Doe je graag voor elkaar 😉

    Wat je ordners betreft, wat een harde werker ben je Marjolijn…:huh:
    Was zelf vroeger ook zo, en maar rennen en vliegen maar ik vond het leuk hoor.
    Dat alles nu op ouwe vrouwtjes-mode moet kan ik nog niet goed aan wennen maar mijn hersenen wel…..die zijn af en toe wel aan een alzheimerpilletje toe:cheer:

    Ik ben zo blij dat het weekend is, hoef ik mijn dochter niet met moeite uit bed te krijgen en kan ik zelf ook eens lekker uitslapen….ben ik erg aan toe.
    Ik was de afgelopen dagen goed verdrietig van alles maar vandaag trek ik weer een beetje bij…..:blush:
    Zondag gaan we weer ouderwets gezellig met z’n allen naar de film 2012, ondanks alle ellende vindt ik rampenfilms nog steeds leuk om te kijken…raar hè?
    Je zou zeggen dat we genoeg rampen in ons leven hebben…hahaha:laugh:

    Ik hoop van harte dat Margreet een beetje rust vindt want die heeft nu zoveel ellende gehad de afgelopen tijd, ik heb het erg met haar te doen.

    Allebei, hele dikke gemeende knuffels en een heerlijk ontspannen weekend toegewenst.

    :kiss: Eugenie

    #84741 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Eugenie…ja het kost een paar duiten….maar ik weg..mijn dieren ook goed onderdak he…. 😛

    2012..daar wil ik ook heen…misschien volgende week…vandaag moet ik naar een verjaardag dus dat vind ik dan net teveel…
    maar wij zijn ook liefhebbers van dat soort films…Independece day, the day after tomorrow, the day after.

    Vind het altijd heel knap dat ze dat zo levensecht kunnen filmen…

    Ik ga hier de badkamer in duiken..ihihihi…we eten straks tosti’s…altijd lekker is weer eeuwen geleden…Vanavond eten we nix…want mijn moeder heeft altijd zoveel te eten op een verjaardag…dus anders blijft ze ermee zitten..hihihi…

    Meiden..geniet van het weekend…. 🙂

    #84759 Reageer
    kneusje
    Gast

    :blush: Hoi allebei,

    weer een apart weekend gehad met ups en downs….
    Het begon met veel hartklachten :unsure: toen mijn dochter die lekker uit was op moesten halen met een dijk van een astma aanval (door een verwaarloosde bronchitis in een rokerig café) maar het weekend eindigde leuk in de bioscoop.

    Dat is een van de weinige plekken waar ik mijn gedachte even kan verzetten…

    Nou 2012 was echt zo’n film, prachtige special effects, veel humor en spanning en zeker de moeite waard.
    De film was wel veel….veel actie en meer had er niet in gemoeten (had nooit verwacht dat IK dat ooit zou zeggen :S )
    Ik kon heerlijk even mijn zorgen vergeten en heb daarna heerlijk geslapen…sinds lang.

    De trailer van Avatar was ook te zien en die heb ik al ‘geboekt’…..wat een fantastisch verhaal en weer geweldige special effects…..

    Hoe is het met jullie?
    Beetje goed weekend gehad en uitgerust?
    Margreet, hoe is het met jou meissie…maak me een beetje zorgen om alle ellende die jij en je dochter voor de kiezen krijgen…
    Ik wou dat ik de rust van Marjolijns hondjes door kon geven aan jou…….als ik naar ze kijk zakt mijn hartslag spontaan….echt waar! 😆

    Nou meiden, ik wens jullie een goede week toe met veel rust en gezelligheid en een beetje meer energie…

    Knuffel, Eugenie

    #84766 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi meiden…

    Ik wil 2012 ook graag zien..even kijken wanneer en hoe…want mijn agenda begint weer op te lopen…misschien in de weken die ik vrij heb…
    dan is Avatar ook uit….want die komt uit op 17 december ..zag ik op de bus..en dat is mijn verjaardag..whahahhahha… :laugh:

    Pfffff..balen Eugenie dat een leuk avondje uit voor je dochter zo eindigt…
    maar ik dacht dat er niet meer gerookt mocht worden in cafés??..
    (zegt de roker hier….)
    Altijd lastig als je daar zo op reageert, mijn ex had een nichtje wat astma had en ook nog allergisch voor rook…als zij op verjaardag kwam dan verbood ik iedereen te roken…ze mochten of in de tuin roken..of ergens boven op het kamertje waar toentertijd mijn pc stond..
    kreeg ooit een opmerking van een andere aangetrouwde nicht…tis toch jouw huis??
    ik zeg..daarom ook..dus ik kan het verbieden ondanks dat ik zelf een roker ben..
    maar wil graag dat zij ook komt… 😛

    ongelooflijk eigenlijk he..dat iemand dat durft te zeggen..whahhahah… :dry:
    nee..moet er niet aan denken dat ze het zo extreem benauwd krijgt van het roken…en ik vond het een lieve meid dus ik had haar graag op bezoek ondanks dat we aardig wat jaartjes scheelde konden we het super met elkaar vinden..

    Danny hier is helemaal hyperdepieper…een stuiterbal..want zijn neef belde gisteren op vanuit Tsjechië dat hij richting Holland kwam…oftewel..momenteel rijd hij dus richting Nederland naar Brummen..waar danny een hotel heeft geregeld..
    hij wil graag wat landrovers bekijken…antieken en nieuwe..hij is een liefhebber..en heeft al een oude en een nieuwe maar wilt graag uitbreiden…
    dus Danny moet morgenochtend om 7 uur in de ochtend de trein naar Zutphen hebben om daar door zijn neef te worden opgepikt en gaan ze gezamenlijk overal heen..

    Ik ga thuis werken zodat de honden niet alleen zijn…
    hij zit anders ook alleen thuis te koekeloeren …dus zoiets gebeurd niet regelmatig dus wel een leuk uitje…maar ja..een pdd-nosser word gelijk een adhd-er zo wat..hihii..

    Zaterdag lag ineens mijn bullenforum eruit..met fouten die ik niet op kon lossen..
    had al melding gemaakt naar de provider…maar zondag nog geen nieuws…toen heb ik in een record tempo van 2 uur…een nieuw reserve forum gemaakt..zodat de verslaafde forummers toch hun ei kwijt konden…en gaande de dag nog wat puntjes op de i gezet..
    maandagochtend is mijn normale forum gelukkig weer snel gerepareerd…en konden we daar weer verder..
    maar voor de volgende keer hebben we alvast een uitwijkforum…hihihi.. 😛

    ben nu eigenlijk bek-af…maar ja…morgen hoef ik niet extreem uit mijn bed ..dus dat scheelt… :S

    Margreet..hoe gaat het inderdaad bij jou daar?? Zijn je dochters al een beetje griepvrij??
    :unsure:

    Nou meiden..ik ga nog even in de relax stand hier…er ligt er hier eentje te snurken..daar word je jaloers op….whahhahah… :kiss:

    #84767 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hallo meisjes

    Sorry dat ik niets liet horen (is het forum een tikje veranderd ofzo”? Het ziet er ineens zo anders uit, en ik zie andere smilie’s)

    Wel heel fijn Marjolijn, dat Danny morgen zijn broer ziet! Want tja, die zal hij niet zo vaak zien daarom is dit extra leuk he!

    En jij lekker bij de bullen blijven vind je ook vast niet erg 🙂

    En wie lag er zo te snurken dan? Een van de bullen of Danny? 😆

    Eugenie, dat was zéker geen fijn weekeind! Gelukkig dat het dan wel goed eindigde voor jou. Maar hoe is het nu met je dochter dan? Heeft ze geen medicatie er voor gekregen??
    En ja, dan kun je zelf weinig hebben he, logisch hoor, dat je hartklachten kreeg, (ik herken het zo)
    Gaat het nog goed met haar stage?

    Julie vroegen je al af hoe het met mij en mijn dochter ging.
    Mijn dochter is gisteren weer de hele dag gaan werken, gelukkig vandaag vrij want ze was helemaal stuk nu. Maar ze wil en zal het redden tot januari zegt ze. En ik ken mijn doorzetster! Vrije dagen durft ze toch niet meer op te nemen zegt ze, ook al heeft ze recht op nog anderhalve week.

    Met mij ging het niet vandaar dat ik er niet was. Vorig jaar heb ik een angststoornis gehad omdat ik bijna gestikt was.
    Ik merkte dat die angst terugkwam, heb er uit alle macht tegen gevochten, nam oxazepam, maar het ging niet meer. Ik was letterlijk ziek van angst! Getver, ik kan veel pijn hebben, want dat ben ik gewend, maar deze angst is zo ongrijpbaar, dat vorige week ineens telkens de tranen over mijn wangen liepen,, zomaar ineens.

    Bij de huisarts gepraat, die schreef paroxetine voor, een half tabletje per dag om te starten. Was ik vergeten dat ik daar vorig jaar niet goed op reageerde, nu werd de angst bijna onhoudbaar, (staat dat medicijn om bekend, dat het eerst erger word) de oxazepam deed bijna niets. Dus nam ik na 2 uur er nog een. (en ben meteen gestopt met de paroxetine) Ik wass zo ziek in het weekeind, pas zondag middag ging het iets beter, ik kon niets ook niet eten, had braakneigingen (en ik ben panich voor overgeven)
    Gisteren weer een mindere dag, en vannacht begon de onrust en angst al om 4 uur. Oxazepam, 2 uur later nog een, veel muziek geluisterd, en pas om half 9 ging alles een beetje werken. Ben naar het inloopspreekuur geweest (had de broer van mijn ha, maar die weet ook alles van me want ze voeren samen de praktijk) Gevraagd of ik tijdelijk de oxazepam mocht verhogen naar 2 per keer.. Omdat het zo niet ging. Dat was goed, omdat ik uitlegde waarom ik dat wilde. Paroxtine is ook troep, maar kan ik niet tegen. Oxazepam is ook tr…. maar dat geeft me geen bijwerkingen. En ik wilde graag naar een homeopatisch huisarts, omdat ik hoop dat die me iets kan geven wat helpt en dat geeft geen bijwerkingen. 16 Jaar geleden heeft mijn ha me ook doorgestuurd naar een homeopatisch arts omdat de medicijnen die ik toen kreeg me niet voldoende hielpen.
    Ik had toen ook oxazepam en prothiaden, vanwege een zware depressie. Veroorzaakt door begin van de overgang, en naar later bleek een niet goedwerkende schildklier.

    En ik wil graag naar een goede psycholoog die hypnotherapie doet. Ik las dat dat schijnt te helpen bij een angststoornis.(tja, ik wil wat he, maar ik wil graag van mijn agst afkomen, en alleen lukt het niet meer) Ik kan precies vertellen waar ik bang voor ben, dus zoekwerk hebben ze niet.

    Vanmiddag om 12 uur na 2 oxazepam was ik na anderhalf uur rustig! Geen onrust, geen angst! Heb sinds 2 weken zelf gestofzuigd, ook al heb ik dan na 2 minuten al pijn in mijn rug (ga ik even zitten en dan weer door) Ben bij vrienden geweest, zo gezellig, die kunnen me zo uit de put halen! (heb zelfl een rood wijntje op daar :blush: )
    Ik had om 6 uur niet de volgende dosis nodig. (neem ik straks om 10 uur, dan is het nodig, maar ik wil het op schema doen)

    Morgen dus naar mijn huisarts voor de mex griepprik en om weer te praten hoe het gaat. (eigen huisarts dan he) zijn broer zie vanmorgen dat hij het zéker goed zal vinden dat ik naar een hom.arts wil en naar een hypnotherapeut, dat hij er wel een in de buurt zal weten.

    Dat was mijn (lange) verhaal. Nu het even kon. Maar dan weten jullie waarom ik wegbleef.

    (hebben jullie eigenlijk de mex griepprik al gehad?)

    knuffels van Margreet

    #84768 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Margreet,

    Balen dat die angststoornis weer op komt duiken..maar denk inderdaad dat zo’n iemand je kan helpen…ik heb zelf chronisch hyperventilatie…tegenwoordig gaat het weer aardig..maar ik heb wel eens gehad dat ik hele nachten wakker lag omdat ik elke keer weer een aanval kreeg…
    Gelukkig kan ik tegenwoordig een aanval uitstellen..en vaak is dat afstel op de een of andere manier…

    Het is niet zijn broer hoor, het is zijn neef en oom uit Tsjechie die komen…
    Zijn broer woont in Amsterdam…en de andere die nog in Almelo woonde die is een paar jaar terug overleden.
    Maar zijn neef is meer broer dan zijn broers ooit zijn geweest..hij is een nakomeling dus heeft weinig met zijn broers op gehad…vond hij altijd een gemis..

    Maar je snap wel dat vanaf maandagavond hier een stuiterbal rond ging..
    en vanmorgen heb ik hem om 5 uur zijn bed uit geduwd zodat hij op tijd bij de trein zou zijn…7.03 uur vertrekt de trein naar zutphen….hihihii..en anders moet hij een trein later pakken…die van half 8.

    Vanavond zal hij wel helemaal afgeserveerd terug komen…
    De bullen vonden het vreemd dat baassie zo vroeg weg ging..ze waren allemaal klaar wakker…hihihii..
    maar gelukkig liggen ze nu weer op 1 oor..

    en die snurker Margreet..dat was onze jongste bull Ishta….zo doof als wat..maar een herrie dat ze produceert..hihihi..

    Ik moet aanstaande zaterdag voor de eerste mextex griepprik..en dan weer 12 december…

    Nou meiden…ik ga hier wat doen…tis mijn bullen en kattendag..plus dat ik thuis werk..
    dus werk aan de winkel…whahahhahha..
    vanmiddag maar even een tukkie doen..zodat ik weer wat fris en fruitig ben…

    Succes bij de dokter Margreet!!…

    ps..ja het forum heeft een anders jasje gehad…vandaar…. :S

    Knuffels!!…

    #84773 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hoi allebei,

    allereerst Margreet, wat een ellende toch meid.
    Angst is zo erg en zo ongrijpbaar….je kunt er zelf zo weinig mee.
    Mijn nichtje heeft onverwachts een hele heftige hyperventilatie-aanval gehad en daardoor nu een angststoornis ontwikkeld….ze woont weer thuis, durft niet goed alleen te zijn en worstelt met anti-depressiva’s…
    Het is zo’n stoere meid….zo zielig om haar zo te zien.
    het gaat wel al beter maar dan wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt hoe moeilijk je daar vanaf komt.
    Alsof jij nog niet genoeg ellende hebt Margreet, ik vindt het zo erg voor je 🙁

    Wel fijn dat je dochter weer hele dagen werkt maar zo vermoeiend, hier is het niet anders…
    Mijn dochter staat doodmoe op en sleept zich naar stage maar (afkloppen) het gaat redelijk dus dan ben ik al gelukkig….
    Ze had al puffs voor haar astmatische bronchitis maar die zijn nu verdubbeld en het gaat ietje beter maar moe, moe, moe en door het hoesten slaapt ze nog slechter :angry:
    Ze krijgt voor de nacht Codeïne maar daardoor kan ze weer niet naar het toilet……en dat gaat altijd al moeizaaam…. :S
    ik hoop wel dat je dochter toch vrij neemt, ze heeft er recht op en juist ZIJ heeft het zo nodig…. :S
    Natuurlijk kan ik me voorstellen dat ze dat niet durft, wat een rotbazen zijn er tegenwoordig toch…..de meeste energie gaat in dit soort conflicten met jezelf zitten….

    Marjolijn, wat fijn dat je man naar zijn neef kan….zo goed voor hem….
    Ik kan me het gestuiter helemaal voorstellen…hahaha….probeer dat maar eens te remmen.
    Als ik er aan denk zie ik de bullen al verbaast kijken…zo van : wat is hier aan de hand…doe rustig man!…..zie gelijk de plaatjes voor me….
    Werk jij ook niet te hard?…..

    Maandag ben ik aan de beurt voor de mex-prik…slik al dagen echinae force in de hoop dat het helpt……als voorbereiding….hellup!

    Ik vindt het nieuwe jasje nog beter maar de smiley’s een beetje minder….jullie ook?

    Nou meisjes, pas goed op jezelf en de beestenboel en tot mails.

    Dikke kus, Eugenie

    #84775 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Eugenie..

    ja hoor doe rustig aan..heb tussen 12 en 2 uur op de bank gelegen…
    om 1 uur kreeg ik een smsje van Danny dat ze nu richting Almelo gingen…
    dus denk ook langs zijn moeder…verder hoor ik het wel hoe of wat…hier ligt het zooitje ongeregeld heerlijk te pitten..vanmorgen om 9 uur hebben ze buiten gelopen met mij…
    in die vreselijke woei..volgens mij zijn ze toen gelijk in winterslaap gegaan..whahhahhaha

    dus rustgevende snurkjes op de achtergrond hier…. 😛

    ik heb mijn laptop nu alleen openstaan voor mijn werk als er mail binnen komt..
    verder ga ik geen rare dingen meer uithalen..zat er al vroeg achter..hihih..

    Ik wist niet dat codeine je afgaan stopte..kreeg wel eens codeine als ik zwaar verkouden was en vreselijk hoestte…dan kon ik tenminste toch nog slapen…

    tja..ook bij hyperventilatie moet je zelf een knop omgooien…ik heb mij er altijd tegen verzet…en ben er zelf uit gekomen…maar voor de meeste mensen is dat vaak toch onmogelijk en moeten ze toch hulp inschakelen…het gaat anders zo je leven beheersen..

    bij mij is het ook niet weg hoor..maar ik heb hem aardig vlak kunnen krijgen…bij zo’n fietstest met zo’n masker kunnen ze het wel zien dat ik hyperventileer…maar aan mij zelf zie je dan nix…en ikzelf merk het ook niet echt..
    maar ik heb het wel chronisch…maar gelukkig geen paniektoestanden…

    Zo..ik ga hier even weer op standje rust…

    Meiden tot forums…en hou je taai he!! 😆

    #84835 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hallo meiden…

    Tis weer weekend….gelukkig. 🙂 …het systeem op de zaak was weer vaak van de wijs..dus het was soms weer behelpen met wat het wel en niet deed…
    zondag was ik weer ongesteld geworden..maandagochtend werd ik wakker en ik had het idee dat ik leeg gelopen was…toen ik opstond werd ik helemaal dizzy..
    dus heb toen gebeld dat ik thuis wel ging werken..of eigenlijk dat ik al zat te werken…
    smiddags nog even lekker een tukkie gedaan..en gelukkig de rest van de week geen last gehad… 😛

    Donderdag moest ik op controle bij de cardioloog…omdat ik toch in mijn prive tijd weinig fut over hou is mijn medicatie van mijn enalapril verdubbeld…ipv 1 keer 10 mg per dag…moest ik naar 2 x 10mg per dag…om deze verdubbeling zonder problemen te laten gebeuren..heb ik ook niet veel gepland dit weekend..moet even opletten of het goed gaat met mijn bloeddruk…die nu bij de cardioloog 115/80 was…

    Had eigenlijk het voornemen om naar de bios te gaan..maar mijn hubbie kwam met het idee om vandaag te gourmetten…dus dat hebben we gedaan…vanmiddag..was wel even gezelllig..en lekker..en uiteraard hadden we 5 extra kliko’s tot onze beschikking… :S

    Donderdag stond er ook een straffe wind en kwam ook hijgend aan bij het ziekenhuis vanaf de parkeerplaats….je heb daar nog zo’n hellend vlak naar de ingang toe…had het idee dat mijn ene voet niet echt voor de andere wilde komen…

    dan merk je echt dat je niet veel ben he…maar wie weet….
    word ik wel superwoman met die verdubbelen van de medicatie..whahhahahha… 😆

    denk het niet…maar goed…misschien wat beter…

    Ben weer lekker aan het psp-en geslagen….dat lag eigenlijk al weer tijden stil…dus ik ben weer lekker aan het knutselen op de pc… :S

    Hoe gaat het bij jullie??..mextexprikken al binnen??…nog grieperige familieleden..
    en hoe gaat het met de dochters??….de stage…en het werk …!??!…

    moet toch even wat nieuwe cree’s neergooien hier hoor..hihihi..

    Dikke knuffels van mij…voor jullie!! :kiss:

    #84836 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi meisjes

    Is het systeem dan nu weer goed Marjolijn?? En wel lekker dat je ook thuis kan werken, las dat zo beter uitkomt voor je.
    5 Kliko’s, :woohoo: :laugh: heerlijk toch, ik merl zelf altijd als ik ergens ben dat ik met het laatste stukje in mijn hand blijf zitten 😆 om dan tot de ontdekking te komen dat ze geen hond hebben 😉

    Zou die enalapril je energie omhoog moeten brengen dan Marjolijn? Zelf ben ik ook niet meer vooruit te branden. (ik heb perindopril, is toch ongeveer hetzelfde?)
    Was het voor de rest goed bij de cardioloog?
    Je bloeddruk was 115/80, dat is toch goed, of vergis ik me nu.
    De mijne was donderdag bij de huisarts 120/70 meestal is hij lager. En ik dacht dat het juist laag zou moeten zijn door de betablokkers en de perindopril en de andere hartmedicatie. Maar mijn huisarts zei dat dat niet zo was, mijn bloeddruk was heel goed. (en ik dus opgelucht)

    Mijn dochter is weer aan het werk maar is vreselijk moe, hoest nog ergm is een nare nawerking van de mex griep, zei de huisarts. Ze had weer koorts, in het weekeind, moest van mij naar de ha, ze had ook een buikvirus, dus het zat haar niet mee. (de meeste kindjes op werk hadden diarree en ziek, en veel ouders ook, tja, niet zo gek dat ze dat ‘overneemt’)
    Ha vond het niet verstandig als ze ging werken. Ze ging toch wel werken. En toen werd er gezegd door de leidinggevende, als je nu ziek word hoef je niet meer terug te komen. Mijn dochter is voor het eerst boos geworden. En zei, ik ben er, ik ga nu naar de kindjes, die zijn belangrijker nu. En is naar beneden gegaan.
    Nu hoorde ze dat de leidinggevende telkens aan haar collega’s vraagt hoe mijn dochter haar werk doet. En de collega’s zeggen, zoals altijd, want ze is er gewoon voor 200 %! Oh, ze doet dus niet alleen maar administratief werk, (waar je bij kunt zitten) Dus mijn dochter is dit zo zat, daar gaat ze dus wat van zeggen,, ze zegt: ik pik dit niet, ik doe mijn werk zo als altijd, en ook zij (de leidinggevende) zei altijd dat ze zo hard werkte!

    Zelf ben ik bij een homeopatisch arts geweest, met verwijsbrief van de ha. Ik kon niet tegen de paroxetine, was daar zo ziek van! Nu word er op homeopatisch gebied geholpen, om van mijn angst af te komen. En mijn eerste afspraak bij de psychologe is ook al geweest. Aardige vrouw, want als ik hypnotherapie krijg moet het wel klikken he, je moet dan vertrouwen hebben.
    Mijn huisarts kent haar als een heel goede psychologe.
    Ook zij gaat mij helpen om van de angststoornis af te komen (stom woord eigenlijk )
    Vooral leren om met de angst om te gaan. Ik doe veel zelf, reiki, bachflower, ontspanningsoefeningen, maar ik kan mezelf niet (meer) helpen. Altijd andere kunnen helpen, maar niet mezelf, dat vond ik moeilijk te accepteren. Maar mijn ha zegt, het is logisch, het is te dichtbij.
    En dit alles vreet zoveel energie dat ik tot niets kom. Als de hom.medicijnen gaan werken kan ik gaan afbouwen met de oxazepam. . Oook moet ik leren mezelf geen lafaard te vinden. Mijn ha zegt, er is veel gebeurt, en wat je te horen kreeg bij de cardioloog deed de deur dicht.
    (cursus communicatie zou niet verkeerd zijn bij cardiologen)

    Al met al vecht ik continue tegen mezelf, maar ik kom er uit, met hulp, maar dat mag.

    En Marjolijn, wat zijn het weer een prachtige plaatjes van jouw hompie’s!! Verpleegster 😆 En bij de open haard (gezellig!!)

    Eugnie, ik stel dezelfde vraag als Marjolijn, hoe is het met jou en met je dochter?

    (oh ja, Marjolijn, ja, we hebben de mex griepprik gehad, nergens last van gehad, alleen een blauwe plek.

    Voor straks welterusten
    Liefs en knuffel voor allebei, van mij

    #84837 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Margreet,

    Ik hoop dat je inderdaad van die angstoornis afkomt door middel van de psycholoog en de homeopathische middelen…
    Ik hoor er meestal wel goede dingen van…en ja..klikken moet het wel met zo’n iemand…want je moet wel dingen aannemen van iemand..en als je zo’n iemand niet echt aardig vind dan gooi je al snel de adviezen in de wind he…. :S

    Ons systeem heeft elke keer weer wat anders…hihih..ik vroeg al heeft tie soms de mextex griep…toen riepen ze op de ICT…was dat maar waar…dan wisten we wat we moesten doen… 😆

    Hier geen last van de prik gehad…zelfs geen blauwe plek…toch nog ergens goed voor die dikke armen..whahhahqahah 😛

    Nee..mijn bloeddruk is normaal altijd goed…alleen in het begin toen ik een ander middel bij de enalapril had ging hij helemaal te laag…zelfs mijn polsslag was schrikbarend laag…
    dus daar moest ik meteen mee stoppen…en toen is later mijn enalapril van 5 naar 10mg gegaan..
    maar daar heb ik ook niet echt last van gehad…daarvoor liep ik echt te tollen…de hele wereld kwam voorbij..en dat is toch echt niet goed..
    voorlopig merk ik nog niets …dus denk dat de medicatie wat betreft de bloeddruk wel mee valt…nu nog de vraag of ik meer puf krijg..maar eerlijk gezegd…

    ik ga daar niet op hopen weet je…mijn hart is gewoon niet optimaal….en ik weet gewoon van mijzelf dat ik anders weer teveel ga doen…en dat is ook niet de bedoeling..
    want dan ga ik juist weer achteruit met mijn hartfunctie…in 2006 was die 20% en ik vind het toch al heel wat dat ik nog steeds fulltime werk met dit…
    oke…ik heb dan niet zoveel puf meer prive…maar ergens moet je toch je rust pakken..
    en dan maar zo….

    Balen dat het nog zo moeilijk gaat bij je dochter op haar werk…wat een vreselijke mensen zijn dat zeg..bah…gelukkig dat haar collega’s voor haar opkomen..dat sterkt haar wel wat denk ik maar zo…

    ja…ik had al meer gehoord dat je vreselijk blijft hoesten na de mextexgriep…en dat moet slijten…

    denk dat die pril van jou ook zoiets is…ik heb daarvoor lisinopril gehad..toen nog een andere…maar daar kuchte ik ook vreselijk op..nu nog steeds hoor…
    maar dat ligt gewoon aan die medicatie…zo’n droge kriebelhoest..
    en tja…als ik gelopen heb moet ik ook kuchen..whahahhahhah..

    enneh..die verpleegsterplaatje is niet mijn hompy hoor..maar ze lijkt wel op Ishta..hihihi..
    ik misbruik ook andere plaatjes ..hihihi…

    Nou meiden…..ik hoor het wel…ga hier nog een bakkie koffie pakken..ondanks dat dat apparaat het begeven heeft..dus morgen vanuit mijn werk even langs de BCC om een nieuwe te kopen..zonder kan ik echt niet..hihihi..

    Dikke knuffels!!..

    #84838 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Had ik gvd een heel verhaal, maak ik een fout, is alles weg, boehoe 🙁
    Dus dan maar kort. Ik ga vandaag naar het feest van sinterklaas in de Ahoy, (kaartjes van een vriendin van mijn dochter) Met kinderen en kleinzoon, Jasmijn is nog te klein, daar wordt op gepast door de buurvrouw.

    Morgen ga jij lekker een nieuw koffiezetapparaat halen, Ik heb een senseo geval en een gewoon koffiezetapparaat, dus ben redelijk veilig gesteld als een van de 2 kaduuk zou zijn :laugh:
    Nu moet ik mijn koffie op gaan drinken anders heb ik ijskoffie :silly:

    Doe het rustig aan hoor vandaag. (oh ja, mijn bloeddruk was ook zo laag bij de ha een keer 84/50 hartslag 39 maar ik was dat al gewend door de sotalol. Nu, met de perindopril is de bleoddruk omhoog gegaan, zal wel zo horen dan he.)

    Enjoy your day!!

    Knuffels van mij. (ik hoop dat het goed gaat bij Eugenie!! )

    #84839 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Veel plezier Margreet…dan zit je vlak in de buurt van mij..hihihihi…
    ik zit denkelijk zo’n 5 km van Ahoy vandaan… 😛

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 337)
Reageer op: Babbelbox
Je informatie: