default-header

ASD met erge mate

Home Forums Hartfalen ASD met erge mate

  • Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Vonne.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #78871 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste Mensen,

    Ik ben Christa en 31 jaar bij mij is er sinds kort asd ondekt een aangeboren afwijking dat wil zeggen dat er een gaatje tussen mijn boezems zit, tenminste ik had gehoopt dat het er 1 was maar helaas zijn het wel een stuk of 30 en meer kortom ik ben complete gatenkaas.
    Ik ben nu op een lijst gezet voor een operatie die over een aantal maanden zal plaatsvinden in het AMC.
    Ik vind het traject ernaar toe ontzettend eng, daarbij ben ik opzoek naar mensen die dit ook hebben en dan de erge mate net zoals ik.
    Als je 1 of 2 gaatjes hebt zou dit dicht gemaakt kunnen worden met een paraplu zoals ze dat noemen, maar in mijn geval plaatsen ze een plastic matje tussen mijn boezems om de gaatjes te dichten.
    Mijn klachten nu zijn vaak hartkloppingen en heel erg moe na een paar uurtjes werk.
    ook als er mensen zijn die dit traject hebben doorlopen zou ik graag meer info willen.
    Momenteel ben ik heel erg emotioneel en bang ik ben vrij jong en heb 2 jonge kinderen.
    Wie o wie kan mij een beetje helpen

    Groetjes Christa

    #83472 Reageer
    Vonne
    Gast

    Hallo Christa

    Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je gewoon even heel veel sterkte wensen in het hele traject. Begrijpelijk dat je het allemaal heel eng vind. Veel sterkte gewenst.

    Een hartegroet van Yvonne

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: ASD met erge mate
Je informatie: