17 maart 2009 om 09:47
#143767
aart 1970
Deelnemer
Ik wil u danken zonder te slijmen
U bent voor mij één zaligheid
Ik wil voor u dit liedje rijmen
U wil ik eigenlijk nooit meer kwijt
Ik zal voor eeuwig aan u denken
U die mij het licht wilt schenken
Ik denk steeds aan u als dit mag
U geeft mij stralen elke dag
Ik wil niet langer in het duister
U is het waarom ik nu fluister
Ik zou wel willen schreeuwen als ik kon
U wil ik danken U heerlijke zon