Hallo Lisa,
ik ben in, men kan wel zeggen, totale verwarring.Ik was tot eergisteren in de stemming
om te zeggen ik doe het toch,ik laat me enten.Klink met,het kan geen kwaad,
de overleden mensen, ik ben zestiger en heb de laatste tijd met twee mensen gewerkt die inderdaad de mex.griep hadden ( dertigers).
Vorige week heb ik de ass.van de huisarts gesproken en gevraagd wat moet ik nou doen?
JA, Peter, wij kunnen er niets van zeggen ,van de bijwerkingen enz.enz.
Ziekenhuis gebeld ,cardiologie, ass. als u het wilt moet u zich in laten enten,maar ik doe het niet.
Wat moet ik er toch allemaal mee?
Ik ben natuurlijk wel hartpatient,en ja, ik heb ritmestoornissen en hoe groot is het risico
voor de kinderen van m,n nichtjes en neven waar ik zeer regelmatig mee omga.
Een gewoon griepje heb ik al achter de rug,niets bijzonders.
M,n gedachten veranderen per uur,dan wel , dan niet.
Ik heb nu weer een nicht die vrij ernstig in het ziekenhuis ligt en waar ik perse op bezoek wil.Kan dat geen kwaad? En zo draai ik al maanden rond in een visuele cirkel.
De berichten uit Swiss zijn ook niet erg hoopgevend.
En wat nu?
Groetjes ,Peter.