Stoppen met roken is één ding. Maar de manier waarop dit aan de samenleving wordt opgelegd, en waarop de staat zich ermee bemoeit, vind ik ten hemel schrijnend.
Zie verder onder ,,staatsinquisitie” onder ,,roken”.
:whistle: