default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

#85792
tygo
Deelnemer

Ha ha ha, Eugenie, waren het nu jouw witte benen of die van mij 🙂 Maar hoe dan ook, de zon is foetsie, pleite (oh oh, foei Margaretha, wat een lelijk woord :blush: )
Mijn voeten lijken verdulleme wel ijsklompjes en ik zit nu toch echt binnen!

Joh, geeft toch niet, als wij maar weten wie je bedoelt met welke man he :laugh: Nee hoor Eugenie, we zullen zelf niet in de war raken welke man van wie is :silly:

En jullie zijn lieverds, allebei!!!

Marjolijn, wat een schitterende foto’s! Elke keer geniet ik weer zo van jouw hondenbullen! Ze zijn prachtig, en zoals ze uit dat bad drinken, (en jouw teksten erbij, ha ha, die doen het ook goed hoor!)
En wendy geniet duidelijk van het nat maken! En dan Ishta en Branco, prachtig!!!!! Zoals ze daar zitten, (arme lieverds, zijn ze echt zo bang voor water?)

Pica had vanmiddag een duif te pakken, Ik weet, dat is de natuur, maar ik heb hem toch binnengelokt met het etenschoteltje, Daar rammel ik mee op het aarecht en dan komt Pica wel aangerend 😉 (moet dan ook wel een beetje geven he, anders trapt hij daar niet meer in 😛 ) Buurman heeft de duif toen gelukkig weg zien fladderen.

En Marjolijn, ja, ik heb fantastische buren, we wonen al 25 jaar naast elkaar en nooit een verkeerd woord gevallen. We zijn er voor elkaar, al is het midden in de nacht. Dan zijn buren vrienden! En dan heb ik nog een zo lieve vriendin tegenover me wonen. Die ken ik nog langer, we zijn met elkaar verhuisd, Bij haar 2 jongsten was ik bij de bevalling. Vriendschap is zo belangrijk, als je maar eerlijk bent naar elkaar toe. En dat zijn we, En vertrouwen in elkaar is ook belangrijk. En daarom is het zo fijn dat die buurvrouw in een zelfde soort situatie zit, we zijn er daardoor ook echt extra voor elkaar.

Meisjes, geniet van de zondagavond , liefs en knuffels, Margreet