29 maart 2010 om 15:40
#149581
Mindworkz
Sleutelbeheerder
zo..weer terug van de cardioloog…heb ten ere van mijn klote week een medicijn meer mee gekregen..1/2 tabletje betablokker…even kijken of ik er tegen kan…en anders indien nodig bij klachten gebruiken…eind juni/begin juli moet ik weer terugkomen..
over een maand een afspraak maken..want dat ging nu niet…
Verder was mijn bloeddruk goed…en mijn filmpje denkelijk ook…whahhahahha..
heb alleen nog enorme koppijn..dus ga zo eventjes plat….