6 oktober 2009 om 22:33
#144066
Wandeltheo
Deelnemer
Hallo Lygia,
Voor de goede orde: ik heb het boek inmiddels uit. Ik zie nu dat ik niet erg duidelijk was met mijn mededeling, dat ik het eerst een jaar heb laten liggen, maar toen ik er eenmaal aan begonnen was, liet het verhaal mij niet meer los, dan word je er in meegezogen en wil je weten hoe het afloopt. Ik heb het in een adem uitgelezen.
Ja, dat andere boek v/d zelfde schrijver ga ik ook beslist lezen. (als ik het heb, maar misschien zet ik het wel op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas)
Laat maar horen als je het uit hebt. En ik wens jou ook al vast heel veel leesplezier.
Geen betere afleiding dan een goed boek !
groeten,
Theo