default-header

Reageer op: Waarschuwing voor een bijwerking van amiodaron

Home Forums Medicijnen Waarschuwing voor een bijwerking van amiodaron Reageer op: Waarschuwing voor een bijwerking van amiodaron

Nico
Gast

Ik slik nu al een paar jaren Amiodaron vanwege zeer vaak boezemfibrilleren ( veroorzaakt door HCM )ik deed dit met tegenzin vanwege de lange lijst met ernstige bijwerkingen, maar mijn hart houd zich nu met 200 mg Amiodaron wel rustig, ik heb al 45 cardioversies gehad , een minimale operatie en een uitgebreide ablatie onder volledige narcose en dit hielp niet echt , dus is Amiodaron mijn laatse redmiddel ook wel paardenmiddel genoemd , en dat klopt volgens mij ook precies, want ik voel mij 20 jaar ouder ik ben nu bijna 66 jaar , ik slaap slecht kom vaak als een wrak uit mijn bed , en mijn energie is zeer beperkt alles is snel teveel, ik doe elk jaar uitgebreide bloedwaarde test daar is niets afwijkend te zien , maar mijn gevoel geeft totaal iets anders aan
maar zit hier toch aan vast want van alle andere hart medicatie kreeg ik ook veel bijwerkingen en dan hielpen ze ook nog niet , dus dit is mijn lot denk ik dan maar