default-header

zomaar; mn leven op de kop !

Home Forums Hartkleppen zomaar; mn leven op de kop !

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #90144 Reageer
    LucWey
    Deelnemer

    ik heb je een bericht terug gestuurd. ik ben benieuwd naar je verhaal/ervaringen.

    #90162 Reageer
    markymark70
    Deelnemer

    Hallo Luc

    Wanneer ben je aan de beurt?
    Ben zelf in Nieuwegein geholpen (zie profiel).
    Krijg je een nieuwe aortaklep en een pacemaker?
    Was voor de operatie bang, maar heb het allemaal over me heen laten komen.
    Tikken van de mechanische klep is wel even wennen maar ook wel geruststellend.
    Bloedstolling meet ik zelf,scheelt een paar procent aan complicaties.
    Informeer goed wat de mogelijkheden zijn en kom voor je zelf op als je contact met medisch personeel hebt.
    Op jouw leeftijd en als je verder gezond bent zijn de risico’s minimaal.

    veel succes
    Mark

    #90255 Reageer
    Avalon27
    Deelnemer

    Hoi LucWey,

    Weet je al wanneer je de operatie krijgt?

    Het is heel moeilijk vooral wanneer je merkt dat de normale dagelijkse dingen bemoeilijkt worden.
    Mensen die het niet snappen zullen altijd zeggen ” ach, tegenwoordig zijn ze zo kundig er gaat nooit iets fout. ”
    Het gaat er niet om of het wel of niet goed afloopt het gaat er om wat JIJ van binnen voelt, tuurlijk zal je later zeggen wat ben ik blij dat ik het gedaan heb. Niet iedereen snapt hoe het voor jou als persoon is en dat is gewoon vervelend.

    Ik krijg ook binnen een jaar een hartklepvervanging. Ze willen het zolang mogelijk uitstellen omdat de arts mij wel erg jong vind om heel mijn leven met bloedverdunners te moeten lopen. Aangezien ik al heel veel klachten heb en op de echo eruit kwam dat ik een ernstige aortaklepstenose had gaan ze toch nog twijfelen om het dit jaar nog te doen.

    Werk je nog als ik vragen mag?

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
Reageer op: zomaar; mn leven op de kop !
Je informatie: