3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Wat is uw verhaal over het ziekenhuis?
    Deel uw ervaring en draag bij aan betere zorg in de toekomst! Jaarlijks moeten duizenden mensen naar het ziekenhuis. Een kort of lang verblijf in een ziekenhuis maakt vaak veel indruk. Op patiënten én hun naasten. De site http://www.patientenwetenbeter.nl brengt die ervaringen in kaart. Schrijft u mee?

De onderzoekers van het Rathenau Instituut en het Levensverhalenlab van de Universiteit Twente willen deze waardevolle verhalen gebruiken om meer inzicht te krijgen in de manier waarop patiënten de verleende ziekenhuiszorg ervaren. Wat kunnen patiënten het ziekenhuis leren over goede zorg? De resultaten gebruiken we voor het opstellen van een manifest voor de politiek, en om workshops voor zorgverleners te ontwikkelen. Het Rathenau Instituut wil hiermee bijdragen aan het versterken van de autonomie van patiënten.

Wat maakte u mee in het ziekenhuis? Deel uw verhaal op: http://www.patientenwetenbeter.nl

Hartelijk dank,

Marjolijn Heerings
    m.heerings@rathenau.nl
    (onderzoeker Rathenau Instituut)

#144896 Reageer
    Mindworkz
    Sleutelbeheerder

Het spijt mij, maar ik heb geen zin om weer terug te denken, over hoe het was en nu is.
    Dus van mij geen verhaal.
    Het zou toch niet al te positief worden denk ik.

FIjne Kerstdagen en succes met jullie onderzoek,

Cesarina

#152809 Reageer
    animal
    Deelnemer

Ik heb mijn verhaal ,,ziekenhuis ervaring ,gestuurd naar het email adres.
    Ik had geen zin om een verkorte versie opnieuw te gaan typen.
    Misschien hebben jullie er toch wel wat aan.
    Groeten Ad

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Wat is uw verhaal over het ziekenhuis?
Je informatie:

Wat is uw verhaal over het ziekenhuis? - Hartpatiënten Nederland
maandag 17 december 2012
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Yvonne
Donna
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.