default-header

Verandering karakter

Home Forums Ik kom graag in contact met… Verandering karakter

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Mats
    Gast

voor alle ten spijt het is waar dat je na een of meer hartaanvallen en een bypassoreratie je karakter verandert

daar moet je mee leren omgaan want het wort niet beter heb ik zelf gemerkt soms humeurig en een kort lontje

was eerst woede aanval duurde niet lang maar afsnauwen wat ik vroeger nooit deed ik was rustig en relaxt

nu op je tong bijten voor je wat zegt en dat valt echt niet mee .Mijn vrouw is er een beetje aangewend na 2 jaar

na een bezoek van bijna 3 weken dit jaar voor een dubbele longontsteking heeft er ook geen goed aangedaan

waarvan 10 dagen op de ic en de rest op de verpleegafdeling net voor ik wakker werd had ik in gedachte al van iedereen afscheid genomen

dat was de laatste druppel zeg maar positief denken en de zorg en liefde van mijn vrouw hebben mij enorm gesteund om door te gaan

met vriendelike groet Mats

#128558 Reageer
    miko
    Gast

hallo,
    ik kan bovenstaande van iedereen begrijpen, ik zit in het zelfde schuitje, mijn echtgenoot heeft 6x een hartstilstand gehad en heeft vele cognitieve problemen erbij gekregen. incl de angst stoornissen en de chronische vermoeidheid. ik als partner heb het soms heel moeilijk met zijn gedrag. heel kort (bijna geen) lontje, snel gepiqueerd, woede uitbarstingen etc. en alles komt op mij neer. ik ben ook bang dat dit niet meer zal veranderen.

#128866 Reageer
    Babs
    Gast

Mijn moeder heeft een hartstilstand gehad tijdens een operatie. Sindsdien is ze ipv altijd helpen en meedenken alleen maar op zichzelf gericht, opgejaagd en klaagt aan 1 stuk. Ze heeft moeite met de meest simpele taken en verdraagt haar kleinkinderen (tieners) amper. Na 1 klusje in huis is ze doodmoe. Zelf ziet ze het niet en wil alles doen, maar weigert te erkennen dat ze niet lukken. Wel meerdere keren over gesproken, maar ze beweert dat de huisarts niks aan de hand vindt. Vind het heel moeilijk haar steeds meer te weigeren in klusjes en huis… maar ben ook bang knallende ruzie te krijgen als ik het niet doe. Probeer haar te beschermen, ook in haar relatie met haar kleinkinderen, maar dat ziet ze helaas niet zo.

#129642 Reageer
    Irma
    Gast

Mijn man heeft 3 omleidingen gekregen vorig jaar juni daarna depressief zeer snel geïrriteerd ik doe niks goed overal comemtaar op raak er zelf depressief van HELP ben ten einde raad

#130039 Reageer
    Caroline
    Gast

Graag zou ik in contact komen met partners van mensen die een bypass hebben gehad.
    Ik weet niet meer wie mijn man is. Hij is verbaal agressief. Heeft tics gekregen, maar hola, zeg er maar niks van.
    Hij kan niks meer verdragen en vandaag heeft hij de kleindochter hardhandig door het huis gesleurd.
    Ik denk dat ik hem ga verlaten, ik verdraag dit nu al meer dan 5 jaar, deze karakterverandering en ga er zelf aan onderdoor.
    Waarom wordt er daar geen degelijk onderzoek naar gedaan?

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Verandering karakter
Mijn informatie: