- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door Hanny.
- AuteurBerichten
- JanGast
Neerslachtig en het “kan-mij-niet-schelen-houding”. Ik herken het ook.
Ik vecht er een beetje tegen en probeer rationeel te plaatsen dat heel veel mensen het goed bedoelen. De waardering voor anderen geeft je beter gevoel.
Tip: laat naar de dosis van je medicijnen kijken. Bètablokkers kunnen echt wat met je doen. Ander soort of afbouwen kan helpen.MirandaGastMijn vader heeft 2 jaar geleden een open hartoperatie ondergaan en daarna in dezelfde week een spoed operatie waar 2 liter bloed achter zijn hart is weggehaald, hij heeft 3 omleidingen , twee nieuwe hartkleppen en het linker hart oortjes is weggehaald. Zijn karakter is sterk veranderd, wil niets, moe, kan enorm boos zijn tegen zijn omgeving en als je het rustig wil bespreken dan zijn mijn moeder en ik gek en zeuren. Het is moeilijk… Bespreken is geen optie…
HannyGast<strongopenhartoperatie bij mijn man opbeen maandagmiddag
pas goed wakker op woensdag ,nou het is een heel andere inhoud het is bijna niet vol te houden met hem meer,zo lelijk doet hij niks bijna niks kan ik goed doen pff vraag mij af hoe lang ik nog vol hou ik ben 66 en radeloos ,
heel snel kwaad op alles en iedereen,vergeetachtigheid en altijd alles op de klok anders is het weer mis,12.00uur eten 17.00uu eten alles gaat op de klok altijd haast ongeduldig ik zit za vast dat ik het bijna opgeef,het is niet meer te doen met dit karakter - AuteurBerichten